Aşık mı oldun?

664 63 10
                                    


(Oylayıp, yorum atarsanız çok mutlu olurum. Seviliyorsunuz! <3)

Suna Rintarou, Atsumu'nun fangirl'leri gelip "BENIMLE EVLEN ATSUMU!" diyerek anı bozmasaydı
Y/n hakkında bildiklerini anlatabilirdi.

"KESIN SESINIZII!" Osamu yüksek sesle bağırarak kardeşinin fangirl'leri dahil dikkatleri üzerine çekti.

Fangirllerden biri Atsumu'ya "Atsumu.. Lütfen kardeşini sakinleştirebilir misin? Biz daha sonra geliriz." dedi ve kısık sesle gülerken uzaklaştı.

"TANRIM. OSAMU SENIN PROBLEMIN NE?" Atsumu somurttu ve başını öne eğdi. Bazenleri onların yok olmalarını istese bile,şimdiden sinir bozucu hayranlarını özlemeye başlamıştı.

"CIDDI MISIN? BENIM PROBLEMIM MI? ĞQHŞAHŞAÖAJÇL, bazenleri gerçekten senden nefret ediyorum"
Osamu kısa süre sonra uzaklaştı, her zamanki gibi aptal kardeşine kızdı. Ayrıca Y/n hakkında konuşmak için Rintarou'yu da daha sessiz bir yere sürükledi.
"Ha, hangi cehenneme gidiyoruz? Ders 1 dakika içinde başlayacak!" Tilki gibi çocuk, gri saçlı ikize fısıldayarak öne doğru tökezledi.

"Umrumda değil. Bay popüler bizi aramaya çıkmadan önce, bana y/n hakkında bildiklerini anlatacaksın." İkiz, çatıya vardıktan sonra öfkeyle kendi alnına sert bir tokat attı.

"Evet evet her neyse. Tam olarak neyi bilmek istiyorsun? Bu, bu sene 3. Kez geç kalışım olacak." Suna derin bir iç çekti, kirli çitlerden aşağı kaydı ve yere oturdu.

"L/n F/n hangi sınıfta?" Osamu, suna'dan utangaç bakışlarını kaçırdı ve zaten kırmızı olmuş suratını eliyle kapatmaya yeltendi."

"Çüş Osamu? Aşık mı oldun?? Bugünün geleceğini asla tahmin edemezdim.." Diğer çocuk gözlerini kapadı ve neşe içinde sessizce güldü.

"Bu cidden çok komik! Kayda alabilir miyim?"

"..."

"NE? HAYIR?? Birincisi ona aşık olduğumu söylemedim?!? Ikincisi hayır kayda alamazsın, sorduğum sorunun cevabını verebilir misin artık? " Sadece bir kaç dakika geçmesine rağmen en yakın arkadaşı yüzünden yorulmuştu.

"Pekâlâ pekâlâ!" Savunmak için kollarını kaldırdı
"Aslında onunla aynı sınıftayız." Suna bir çikolata çıkardı ve en yakın arkadaşı şok içinde geri adım atarken onu yemeye başladı.

"Affedersin? Ne?" Osamu en yakın arkadaşının az önce söylediği hiç bir şeye inanmayarak, şiddetle başını salladı.
"Bilmediğim bir nedenden dolayı çok fazla okula gelmiyor ama bugün burada olur sanırım." Güzel çocuk ayağa kalktı,uzun kollarını esnetti ve

"Öyleyse.. öğle yemeğinde görüşürüz? Sanırım annem beni öldürecek" dedi.

Suna hâlâ şokta olan arkadaşından uzaklaştı, ve 2. Katta olan sınıfına yöneldi. Osamu, çok dağınık düşüncelerini topladıktan kısa süre sonra onun peşine düştü. Daha sonra sınıfına gitti, yaklaşık 10 kez özür diledi ve sonunda sırasına oturdu.

"Ben neden buradayım amk.. belki de liseyi bırakıp SoundCloud'da rapçi olmalıyım." Sonra derin mi derin bir uykuya daldı.

Bir kaç saatlik uykudan sonra, yüksek sesli zil yüzünden yerinden sıçradı. Öğle yemeği saati başlamıştı ve öğrenciler ya arkadaşlarını topluyor ya da doğruca öğle yemeği salonuna gidiyorlardı. Gri saçlı ikiz tam kalkıp suna'yı bulmak üzereyken telefonu aniden titredi.

 Gri saçlı ikiz tam kalkıp suna'yı bulmak üzereyken telefonu aniden titredi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/n:
Yemekhanede misin?

Osamu:
Hayır, neden?

Y/n:
Bir saniye- neden telaşlandım ki? Nasıl gözüktüğümü bile bilmiyorsun! HAHA

Osamu:
Ama sen sınıf 2-B'desin değil mi?

Y/n:
BUNU SANA KIM SÖYLEDI ? 💀

Osamu:
Suna.

Y/n:
Nadiren konuşan dev tilkiyi mi kastediyorsun?

Y/n:
peki, kahretsin

Osamu:
Şuanda sınıfta mısın?

Y/n:
SESINI KES,KANDIRMAK KOMIK DEĞIL

Osamu:
Bunların hiç biri kandırmaca değildi? Sadece düz bir şekilde sana sordum lol.

Y/n:
Kapa çeneni akıllı gri kafa. Gerçekten berbatsın

Osamu:
Ve sen bunu yuttun, peki şu anda sınıfta mısın?

Y/n:
VAYY ÇOK KOMIK HAHSAHAJAHAHA- bu alaycılıktı.

Y/n:
Belki de sınıftayımdır? Kim bilir?

Osamu:
Oh iyi, sanırım bunu kendim öğreneceğim.

Osamu:
yakında görüşürüz!

Y/n:
ah neyi kast ettin?

Y/n:
BIR DK NE? GİT BURADAN APTAL

*görüldü.*

𝙎𝙣𝙖𝙥𝙘𝙝𝙖𝙩 | 𝙈𝙞𝙮𝙖 𝙊𝙨𝙖𝙢𝙪 𝙓 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin