Y/n L/n Şu anda Osamu'dan bir barakada matlarin altında saklanıyordu. Gri saçlı çocuk bir tekmeyle açtı,paslı kapılar dağınık bir depo odasına çıkıyordu. Süpürgeler ve çok sayıda futbol topu yerdeydi ve güneş ışığı yüksek raflar yüzünden engelleniyordu.
"Y/n burada mısın? Buraya hiçbir şey için geldiysem tanrıya yeminim olsun ki-"
"BÖÖ SALAK"
"HASS!KTIRAAAAAGGAH"
"BEJDBSHAJAJHAHAJHAHAHAH YÜZÜN!! KAHRETSIN ÇOK KOMIKTI!!!"
Y/n gülmekten karnını tutuyor ve yerde yuvarlanıyordu. Gülmekten gözyaşları akmak üzereydi ve onun bu görüntüsü Osamu'yu biraz gülümsetti."Tanrım kalp krizi geçirmek üzereydim, senden şimdiden nefret ettim."
Bu kesinlikle bir yalandı ama Osamu gerçek duygularını söylemeye hazır değildi. Gülüşünün biraz sevimli ve dinlemesinin de keyifli olduğunu düşündü."Bunun için rica ederim ve ben de seni seviyorum bebeğim!"
"..Ne dedin?"
"HASS- bebekleri sevdiğimi açıkça söyledim, bebekler şirin sonuçta. Öyle değil mi?"
Y/n az önce söylediklerini fark etti ve yerden kalkmaya çalıştı. Osamu ile göz temasından kaçınırken boynunu kütletti. Osamu bu garip kızın haline hafifçe gülümsedi.
Osamu elini y/n'e doğru uzattı ve onun yerden kalkmasına yardımcı oldu.
"Son 5 dakika içinde söylediğim her şeyi unut. YALVARIYORUM."
Kız ellerini birleştirdi ve hafifçe eğildi.
"Evet evet, her neyse. anlaşmamızı hatırlıyorsun değil mi?"
Osamu elini cebine koydu ve utançtan elini sıktı. Osamu y/n'nin evet demesini umuyordu ama bunu garantileyemezdi.
"Ne anlaşması?"
Kalbi anında hızlıca atmaya başladı.
"Şaka, tabii ki de hatırlıyorum! Nereye gitmek istiyorsun?"
Y/n çocuğun tam önünde durdu, iri gözleri sanki zaman durmuş gibi onunkilere bakıyordu.Kız, obun zavallı bacağını sert bir şekilde tekmeleyene kadar bir süreliğine zamanın nasıl geçtiğini çabucak kaybetti.
"Off? Ne oluyor be?'
Osamu, burnu hafifçe buruşmuş bir şekilde, acı içinde eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙣𝙖𝙥𝙘𝙝𝙖𝙩 | 𝙈𝙞𝙮𝙖 𝙊𝙨𝙖𝙢𝙪 𝙓 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧
Fanfiction"ÖLÜMYATAGIMDAYIM SİZİ EKLEDİ" Osamu, kalan günlerini sayan bir kız tarafından Snapchat'den eklenir ve yavaşça ona aşık olur. (küfür/argo içerir, yarı texting. İyi okumalar.)