Miközben Kai velem volt az éjjel Jo másfelé vándorolt. Útja egyenesen a Salvatore házhoz vezetett.
- Hol voltál már rég itt kellett volna lenned? - kérdezte tőle Alaric.
- Kaial és Valerievel voltam. - mondta Jo.
- És megtudtál valami fontosat? - kérdezte Stefan.
- Ami azt illeti igen, Valerie Kai gyenge pontja. - mondta Jo.
- Csak azt elfelejtetted, hogy ahoz képest, hogy negyven éves erősebb, mint egy négyszáz éves vámpír. - mondta Damon.
- Damonnek igaza van, de ha egyedül van és nem számít rá simán legyőzhetjük. - mondta Stefan. Mindent elterveztek, de arra nem számítottak, hogy Kai az egészet hallotta. A belőlem elszippantott mágia maradékával kihalgatta őket és reggel mindenről beszámolt nekem. Hihetetlen, hogy Jo átvert, pedig megbíztam benne. Ezért megölöm. Nem nem lehet. Lehet, hogy őt legyőzném, de vele vannak a Salvatore testvérek, egy Benett boszorka, Liv és Luke, egy hibrid és még vagy 5 vámpír. Kaial ketten sem lennénk olyan erősek, hogy végezzünk velük. Nincs más megoldás, békét kell kötni.
- Tudom mire gondolsz, de én addig nem nyugszom, amíg mind holtan nem fekszenek. - mondta Kai.
- Belehalnál és azt nem bírnám ki. - mondtam Kainak. - Szükségem van rád és nem hagyom, hogy valamilyen öngyilkos tervet hajts végre.
- Akkor találj ki valamit, de előbb vagy utóbb megölöm őket. - mondta Kai.
- Legyen inkább az utóbb. - mondtam és hosszasan megcsókoltam.
- Szeretlek. - mondta Kai.
- Én is téged. - mikor kimondtam Kai megcsókolt. Kai Parker azt mondta szeret? Ez kész csoda.
- Megyek beszélek a Salvatorékkal. - mondtam és eltávolodtam Kaitól.
- Megyek veled. - mondta Kai.
- De ne csinálj semmi hülyeséget! - elindultunk a Salvatore házhoz. Bekopogtam és Stefan nyitott ajtót.
- Nem háborúzni jöttünk. - mondtam.
Beengedett a házába ahol találkoztunk a többiekkel.
- Nem is kell értük mennünk, idejönnek egyenesen a halálba. - mondta Damon meglátva minket.
- Békét jöttünk kötni. - mondtam.
- És ezt mégis miért higyjük el? - kérdezte Enzo.
- Egyszer már átvertél minket. - mondta Caroline.
- Meghalgatjátok az ajánlatunkat vagy itt helyben meg akartok halni? - kérdeztem fenyegetően.
- Mondd! - mondta Stefan.
- Nem ölöm meg egyikőtöket sem, ha nem ölitek meg Valt. - mondta Kai. - Hallottam a terveteket.
- És mi a biztosíték, hogy ő nem öl meg minket? - kérdezte Damon rám utalva.
- Ha nem bántjátok Kait nem öllek meg titeket. - mondtam. - Áll az alku vagy fej nélkül akartok távozni? - kérdeztem.
- Áll. - mondta Stefan Damont szóhoz se jutva.
- Oké, akkor mi megyünk is. - mondtam és Kaial elmentünk. Amint becsukódott az ajtó Kai az ajkaimra tapadt. Elindultunk csendben, majd mikor már elég messze voltunk és meggyőződtünk róla, hogy nem hallanak minket beszélgetni kezdtünk.
- Egy igazi zseni vagy. - mondta Kai. - Elhitték az egészet.
- Idióták. - állapítottam meg.
- Azok. - mondta Kai. Mikor a Parker ház ajtaja becsukódott mögöttünk Kai nekinyomott engem a falnak és letépte rólam a ruhát. Én is letéptem róla és pár óra múlva a csengő zökkentett ki minket a tevékenységünkből. Gyorsan felöltöztünk és ajtót nyitottam. Jo állt az ajtóban egy tálca sütivel.
- Bocsánatot akarok kérni. - mondta.
- Az, hogy békét kötöttünk nem jelenti azt, hogy hirtelen újra barátoknak kell lennünk. Elárultál engem. Megbíztam benned újból. Elértem, hogy Kai ne öljön meg, pedig most azt kívánom bár ne tettem volna. - mondtam. Mikor Kai meghallotta amit mondok odajött az ajtóhoz.
- Kit kell megölni? - kérdezte mosollyal az arcán.
- Nem ölhetsz meg. Megegyeztünk. - mondta Josette.
- Ami azt illeti Stefannal egyeztünk meg. - mondta Kai.
- Az alku úgy szólt, hogy egyikőnket sem ölitek meg. - mondta a lány.
- Akkor majd megkínozlak. - mondta Kai.
- Abbahagynátok a civakodást? - kérdeztem. - Olyanok vagytok, mint két kisgyerek.
- Tudod, hogy neked bármit megtennék, de ezt még te se kérheted. - mondta Kai. - Amúgy sem kell megöljelek titeket. Majd Luke és Liv megölik egymást. Mikor is van a szülinapjuk? - kérdezte Kai Josettetől aki becsapta az ajtót és elment.
- Ez azért bunkóság volt. - mondtam Kainak.
- Így jár az aki megzavar szex közben. - mondta mire akaratlanul is elmosolyodtam.
- Nem vagy éhes? - kérdeztem tőle.
- Ami azt illeti, de. - mondta.
- Készítek valami kaját. - mondtam. Nem sok minden volt de valamit csak összedobtam. Főzés közben volt pár zavaró jelenség, mint például a hátulról nyakamat csókolgató Kai, de csak sikerült. Kimertem két tálba a kaját és megettük.
- Akkor hogyan tovább? - kérdezte.
- Most várunk pár napot, hogy elhigyjék tényleg békét akarunk, aztán lecsapunk rájuk. Van pár régi barátom akik szívesen segítenének szétrúgni a seggüket. - mondtam.
- És kik azok a rejtélyes barátaid? - kérdezte Kai.
- A Mikaelsonok. Klaus és Elijah nem segítenének, mert kedvelik őket, de Kol utálja őket. Jeremy megölte őt úgyhogy biztos segít. És ha jól tudom van egy erős boszi barátnője aki tuti, hogy segítene neki. És ott van Hayley és Rebekah. Marcel pedig egy New orleansi vámpír aki segített nekem mikor átváltoztam szóval biztos a segítségünkre lesz a harcban. - mondtam. - Mondjuk Tylert szívesen kibelezné Klaus is, mert Tyler megpróbálta megölni a gyerekét.
- Komoly csapatot raktál össze. - mondta Kai. - Esélyük se lenne.
- Az tuti. - mondtam. - Apropó Mikaelsonok felhívom őket. Érdekel mi van velük. Megkerestem a telefonomat és felhívtam Rebekaht.
- Szia Bekah. Milyen az élet New Orleansban? - kérdeztem.
- Val? - kérdezte. - Annyira örülök, hogy hívtál.
- Mesélj, mi van veletek? - kérdeztem.
- A kiskorunkban eltűnt nővérünk, akiről azt hittük, hogy halott hazajött. - mesélte.
- Ő is egy ősi? - kérdeztem.
- Nem, ő egy boszorkány. Egy elsőszülött Mikaelson boszi. - magyarázta Bex. - Na és veled mi újság? - kérdezte.
- Összejöttem az exemmel és azt tervezgetjük, hogyan öljük meg a testvérét, a gyerekkori legjobb barátnőmet. Tudod, minden olyan unalmas errefelé Mystic Fallsban. - mondtam.
- Te Mystic Fallsban vagy? - kérdezte.
- Igen, hazajöttem. - válaszoltam.
- És ki az új pasid? - kérdezte.
- Kai Parker, szerintem bírnátok egymást. - mondtam. - Ja és még valami. Egy szívességet szeretnké kérni.
- Mit? - kérdezte Rebekah.
- Ha eldurvulna itt a helyzet tudnátok segíteni. A Salvatorék és a csapatuk ellenünk fordult. - kérdeztem.
- Persze, szólj ha kell segítség és már indulunk is. - mondta.
ESTÁS LEYENDO
Véres bosszú (Kai Parker ff.)
Vampiros"- Egy kicsit deja vu érzésem van. - fordultam a fiú felé mosolyogva. - Figyelj, tudom, hogy bunkóság volt lelépnem, de beparáztam. Nem tudtam mit csináljak. Régen éreztem ilyet és elég ismeretlen még számomra ez az érzés, de tudnod kell, hogy szere...