1. Pidä mua kädestä

55 4 1
                                    

Hellou kaikille! Jos ette tosiaa vielä lukenu tota kuvausta nii tää kirja on Moonalle😃Mut voit lukee tän Y/N tavalla ja sit sun nimi vaan on tässä kirjas Moona😭Toivottavasti joku ymmärs😍Eikai muuta, tervetuloa🫶🏻

Aleksin nk.

"Ei tää vaa onnistu!" Huudan turhautuneena. "Meidän pikkune vois vähän rauhottuu." Niko nauraa, selkeästi pienessä hiprakassa....

"Kaikki menee päi vittuu nykyää." Valitan. Suljen läppärin kannen vihaisena ja nousen tuolilta, otan suunnakseni eteisen.

"Minne sää nyt oot menos?" Joel kysyy ihmetellen. "Tyhjennän ajatukset, jos sitte ne mun kaksi sinnittelevää aivosoluu toimis." Sanon kärsimättömänä, miks ihmeessä haukun itseäni aina?... Siitä vain on tullut tapa.

"Soita jos tulee jotai." Tommi huikkaa. "Joojoo.." Sanon niin väsyneesti kuin olla ja voi. Nyt sitä bissee tänne kiitos

Astun baarin ovista sisään, portsari A/n toivottavasti joku tajuu ton vai onks se vaan minä😭 katsoi aika oudosti. Etsin katseellani heti tiskiä. Löydän sen nopeasti ja tähtään itseni sinne. "Pistä GT." (Joo Nikolta:D) Pian edessäni onkin lasillinen tuota läpinäkyvää myrkkyä. Juon lasin ykkösellä alas.

"Wow rauhota vähän, onks sul kiire vai miks noin?" Joku nainen sanoo vieressäni hieman naurahtaen. "Vituttaa kaikki." Sanon kaunistelematta asiaa.

Nainen naurahtaa hieman. Katson häntä, wow.... kaunein... ikinä... näkemäni... ihminen....

Tilaan muutaman juoman lisää, tästä tulee pitkä ilta....

timeskip n. klo 23.30

Nään tuon samaisen naisen tanssimassa ja päätän liittyä hänen seuraan. "Mikä olo?" Nainen kysyy. "VITUN HYVÄ!" Huudan kännisenä. "Pitäiskö sun alkaa lähtee?" Nainen sanoo. "Minne? Sun luo vai?" Kysyn. "Vaikka, voit nukkuu mun luona." Nainen sanoo. "Mikä sun nimi on?" Kysyn, onhan se nyt ihan hyvä tietää kenen luokse on oikein menossa. "Oon Moona." Nainen sanoo iloisesti. "Nice, oon Aleksi." Sanon. "Lähetääks?" Moona kysyy. Nyökkään myöntyvästi.

Lähdemme ulos baarista ja seuraan Moonaa tämän kävellessä. 

"Saanks kysyy yht asiaa?" Moona kääntää katseensa minuun. Katson häntä kysyvästi. "Mikä sua oikee vitutti ku vedit noi lujaa?" Hän kysyy naurahtaen. "Kaikki." Naurahdan itsekkin kuivasti. "Elämä menee päin vittuu koko ajan vaa." Sanon tuntemukseni sen pahempia kaunistelematta asiaa. Juttelemme niitä näitä koko matkan aina pekka poudasta lasten leffoihim saakka. 

-

Moona avaa kerrostaloasuntonsa oven ja menen sisälle. Potkin kenkäni jaloista pois ja tähtään sohvalle, mutta kaikkien rakastaman alkoholin vaikutuksen alaisena kaadun keskelle olohuonetta. Kuulen Moonan naurun takaatani. "Hyvä sun on nauraa." Sanon. Menen sohvalle ja painan pääni käsiini. 

Moona tulee viereeni. "Onks kaikki hyvin?" Hän kysyy huolehtivaisena. "Lopeta." Sanon itkuisena. "Mikä on?" 

"Pidä mua kädestä. En kestä enempää." 

--

Okei nyt saa heittää mielipiteen kommentteihi:D Teen lyhyempii lukui ja julkasen useemmin jote toivottavasti ei haittaa:)

Painkillers aint' for killers| Aleksi x Y/nWhere stories live. Discover now