2. Puhelinnumerot

32 3 0
                                    

Aleksin nk. 

Availen silmiäni hitaasti, tunnen pääni painon heti. Alan näkeä ympärilleni pikkuhiljaa, missä mä oon??... Keittiöstä kävelee nainen, ei mitää muistikuvia viime illasta. "Huomenta unikeko." Nainen sanoo kahvikuppi kädessä. Katson häntä ihmetellen. 
"Veikkaan ettet muista viime illasta hirveesti mitään?" Nainen naurahtaa. Nyökkään pienesti pääkivun takia. "Tutustuttii siel baarissa, otin sut mun luo nukkuu ku olit sen verra kovas jurris. Oon Moona tosiaa." Nainen kertoo. Häpeä kolkuttaa päätäni heti. "Ei jumalauta." Sanon häpeillen. 

"Ei, me ei päädytty sänkyy älä huoli." Moona naurahtaa. Naurahdan kuivasti. "Onks sul buranaa?" Kysyn käheällä äänellä. "Mä tuon sulle." Moona sanoo kiltisti ja laittaa kahvinsa pöydälle. Pian saan tuon kapselin ja vettä eteeni, toivon sen vaikuttavan kerrankin nopeasti. "Haluuks syötävää, voin tehä sulle vaik leipii?" Moona tarjoaa. "Semmoset kyl kelpais." naurahdan itsekkin lopussa äänelleni. Nousen ylös ja vaivalloisesti tepastelen ruokapöydän ääreen.

"Vaikuttaaks burana yhtää?" Moona kysyy samalla kun tuo kaksi leipää minulle. "Pikku hiljaa." Vastaan ja alan syödä aamupalaani. "Paljon kello muuten on?" Kysyn suu täynnä juustoa. "14.56"Moona vastaa samalla katsoen kelloaan. "VITTU! Huudan ja nousen etsimään kiireessä puhelintani. Löydän sen lattialta ja huomaan ilmoitusten määrän. Päätän soittaa jätkille jotta he saavat selkeyden asiasta. Puhelin piippaa hetken kunnes kuulen Nikon äänen. 
" Onks kaikki hyvin?" "On, sain yöpaikan yhelt Moonalta, hän piti must huolta." "No hyvä, aijoks tulla treeneihi?" "Täs darras en vitus, tuun huome, äänitetää porkon kitara sillo." Sanon. Sovimme huomisen aikataulun Nikon kanssa ja suljen puhelimen. 

"Et kertonu et oot muusikko." Moona sanoo hymyillen. "Joo soitan samplei ja perkussioi Blind channelis." Vastaan, sentään en päätynyt fanin luo. "uuu en oo kuullu aikasemmi. Mites teil?" Moona kysyy innokkasti. "Meil lähtee rundi syksyl (Täs vaihees kirjaa tosiaan on kevät:D) ympäri eurooppaa ja jenkkei." Kerron Moona nyökkää innokkaasti. "Pitää tsekkaa! Löydät mut vielä eturivistä!" Hän nauraa. "Saat erityispaikan siitä." Heitän. Nauramme niitä näitä bändistä. 

"Onks sul antaa numeroo jos voitais vaik nähä joskus iha selvinpäin molemmat"" Moona kysyy kun laitan kenkiä jalkaan. "Joo vois olla ihan jees." Kerron numeroni ja laitan takin päälle.  "Jutellaa jos nähtäis pian uusiks" Vastaan iloisesti. "Joo" Moona vastaa samalla energialla. 

"Moikka nähään!" Huikkaan ovelta ja lähden kohti hissiä. Nyt meen kyl vaan himaan nukkumaa ja korkeintaan pelaa Candy Crushia....

-

Onks tää hyvä etenemistahti vai miten?:D nyt kertokaa kaikki ideat ja mielipiteet, voin viel vaikuttaa jos oon liian tylsä:D

Painkillers aint' for killers| Aleksi x Y/nWhere stories live. Discover now