3.

28 3 0
                                    

A/n voidaanks pitää pieni hiljanen palvonta hetki tälle kuvalle😋💋Okei okei päästän sut lukemaan:)

Aleksin nk.

Herään sängystäni päikkäreiltä, katson kelloa seinälläni, vittu.... Sinne meni 5tuntii kallista elämää. No eivaa hyvä et sai vähän nukuttuu darraa poies.

timeskip 2pv

Katselen snäppiäni läpi, jotkut sattumafanit ovat löytäneet minut ja laittavat hienoja kuvia itsestään jossa lukee "Ooksä oikee Alexi?" Vähän alkaa kyllästyttää näiden lukeminen päivästä toiseen. Huomaan uuden kaveripyynnön, käyttäjältä "moona.eveliina1" A/n ja enne ku kukaa kysyy nii ei toi ei oo Moonan oikee snäppi:) Keksin päästä vaa:D Noni jatketaas.

Mitäs tää nyt on? Kelaan muistojani taaksepäin kunnes muistan baari-illan. Hämärästi muistan antaneeni jollekkin kauniille naisellle snäppini, ilmeisesti hän on se. Laitan perus kattokuvan, näytän tällä hetkellä niin epäedustavalta että oravakin saisi traumat. 

Moona vastaa snäppiini. "Onks yhtää parempi olo?" Ei jumalauta tuota kauneutta. Jumitun hetkeksi vain tuijottamaan tuota kuvaa kunnes tajuan vihdoin vastata. "Perus" Laitan puolikuolleista kasvoistani ja sekaisin olevista hiuksistani kuvan. Näytän piisamirotan perseeltä atm mutta ei se mitään, niinhän me kaikki joskus. 

"Onks sul tänää mitää?" Moona kysyy chatissa. "Eipä oikee muutaku tää darran parantelu" Vastaan ja laitan loppuun itkunauruemoijin. "Haluuks et tuun piristää? Vähä tylsää täällä yksin." Pomppaan sängystäni ylös. "Jos vaa haluut" Vastaan jotta en kuuloistaisi niin yli-innokkaalta kun olen juuri nyt. Kirjoitan osoitteeni ja lähes juoksen suihkuun. Liukastun matkalla ja rilla haukahtaa, ikäänkuin nauraisi koirakielellä:D "Joojoo hauska juttu pirpana, laitan ihan just sulle ruokaa." Naurahdan ja menen suihkuun, haisen meinaa kuolemalta kiitos alkoholin. 

Istun sohvallani silittelemässä rillaa kun ovikelloni soi. Menen avaamaan oven ja Moona seisoo aina yhtä kauniina. "Oi ihanaaa sul on koira!" Moona sanoo kun Rilla tassuttelee eteiseen tervehtimään. "Juu." Naurahdan. "Well mikä olo?" Moona kysyy heti huolehtivaisesti. "Sama mikä aina. Ois ollu treenit tänää mut mitä sinne menis tässä kunnossa." Sanon hieroen silmiäni samalla. 


Istumme sohvalla katsomassa Titaniccia, minua alkaa väsyttää aika paljon, jonka Moona huomaa. "Mennääks nukkuu?" Hän kysyy. Nyökkään ja kävelemme makkariin. Menen sänkyyn suoraan ja Moona ottaa hupparinsa pois. Hän tulee viereeni ja painaa päänsä rintakehääni, mitäköhän tästä seuraa....

-

Sanoja 326:)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Painkillers aint' for killers| Aleksi x Y/nWhere stories live. Discover now