Lala sabah erkenden kalkıp ortalığı süpürüp silmişti.
«Acaba yeteri kadar temiz mi ?»
Lili birazdan gelecekti, on dakikadan az kalmıştı.
«Öleceğim şimdi.» Eliyle kendine hava yapmaya çalışıp koltuğa oturdu.
—
Çalan kapıyla kalkıp hızla aynasının önüne gitti.«Tamam güzelsin Lala, git aç artık şu kapıyı.»
Kapısını açıp Lili'yi içeri davet etti, sakın olmaya çalışıyordu ama beceremiyordu galiba.
«Evet, çok güzelsin Lala.» Şaşırıp Lili'ye döndü.
«Az önce dediğini duydum.» Lala gülüp salonuyla birleşik mutfağına yöneldi.
«Fazla heyecanlıyım ve neden olduğunu bilmiyorum.»
«Fazla ateşliyim ondandır.» Elinde patlattığı mısırlarla ve içiceklerlerle Lala içeri geldi. Lili yerinden kalkıp ona yardım etmeye çalıştı.
«Otur sen, ben yaparım.» Lili dinlemeyip elindeki bardakları alıp sehpaya indirdi.
«Dinlesene yaa beni.» Azarlayan ifadesiyle Lili'ye kızdı.
«Çok korktum mommy.»
—
Filmi başlatalı yarım saat bile olmamıştı ama Lala ağlıyordu.«Ne için ağladığını anlayamıyorum ?» Lala Lili'ye dönüp vurdu.
«Güzeliklerine bak yaa, nasıl ağlamayayım ?!» Burnunu çekip filme geri döndü.
«Psikopat.»
«Sus.»
Film ilerledikçe Lala daha çok ağlıyordu. Şeftali sahnesinde bile ağlamanın bir yolunu bulmuştu. Lili yanında gülmekten altına işeyecekti.
«Bak sus geldi.» Lala eliyle Lili'nin ağını kapatmaya çalışıyordu.
«Call me by your name and i call you by mine.» Lala filmin sonuna kadar hüngür hüngür ağlamayı sürdürdü.
—
«Çok özür dilerim, filmi sana daha çok nefret ettirdim.» Filmin sonunda oturup çizgi film açmışlardı.«Hayır ben çok sevdim, çok komikti.» Lala gülüp omzuna vurdu.
«Komik değil ama üzgün olması gerekiyor bu filmin.»
«Senin olduğun her yer bana mutlu geliyor.»
Birlikte akşama kadar oturup zaman geçirdiler. Saat dokuz gibi televizyonun önünde uykuya dalmışlardı. Lala Lili'nin omzuna başını yaslamış yatıyordu, Lili de Lala'nin başına kafasını yaslamıştı.
—
filmde ki tüm tepkilerim:
hala maskesi var bu arada söylemedim ama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ateşli görl
Fanfiction"Beni gören hayvan bile bana aşık oluyor." Başka hiç bir yerde böyle bir şey okumadım çalıntı bir hikaye veya konu değildir. #Elio 1 #Callmebyyourname 1