veinticinco

282 16 14
                                    

Lala Lili için kütüphane kapatmıştı, sadece bir saatliğine ama yine de hiç bir şeyden daha iyidir.

Şehirin en ünlü kütüphanesiydi ve herkes burayı çok severdi, içeri girdiğin anda kendini huzurlu hissederdin.

Çalışanlar, gelen kişiler, herkes birbirine karşı güzel davranıyordu. Eminim ki burada bir sürü insan sevgili olmuştur.

«Gel şimdi, gözlerin kapalı değil mi ?» Lili gözleri kapanmış Lala'nin dediklerine uyuyordu.

«Evet kapalı.» Lala kütüphanenin kapısından geçip durdu.

«Açıyorum.» Eliyle bağladığı bez parçasını çözüp Lili'nin gözlerini açtı.

Lili başta tepki vermeden durmuştu. Muhtemelen sadece her zaman geldiği yere geldiği içindi.

«Senin için kapatırdım.» Lala tepkisiz kalmasından tırsıp telaşla söyledi.

«Çok güzel, teşekkür ederim.» Mutluluk akan sesiyle Lala'ya dönüp ona sarıldı.

«Rica ederim.» Sarılışına karşılık verip uzun süre böyle durdular.

«Sadece bir saat ayarladım bu arada, sadece sarılırsak hemen biter.» Lili ayrılıp koşmaya başladı.

«Hep koşmak istemişimdir burada, normalde çok sakın oluyor herkes.» Lala arkasından onu takip ediyordu.

«Şarkı açsana.» Lili Lala'ya seslenip, en sevdiği reyon olan klasiklere gitti.

Lili telefonunu alıp en sevdiği şarkı olan "Sailing"i açtı.

Dans ede ede Lili'nin yanına gitti, ona elini uzatıp dans etmeye davet etti.

«Bana bu dansı lütf eder misiniz hanımefendi ?» Gülen sesiyle seslendi.

«Olur.» Lili ona uzatılan eli alıp tuttu.

En büyük alana gelip dans etmeye başladılar.

«Seni çok seviyorum.» Lili başını Lala'nin omzuna yaslamıştı.

«Ben de seni seviyorum Lili.»

bomba

ateşli görlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin