Rugby

97 6 0
                                    

Az ut 15-20p volt, elég közel van a pálya Waltonék házához, mikor oda érttünk páran voltak már a pályán, de ezzel én nem foglalkozttam, csak bementünk, Jessica és Dj nem akartak játszani így ők felmentek a kilátora.

Mi pedig oda mentünk a többiekhez, ők 3an voltak ott, mind a három fiu, be is mutattkoztak.
Az egyik Max a másik Dávid, a harmadik pedig Oliver.

Kedvessek voltak, csak Oliver konkrétan 4x akkora volt mint én..

Csináltunk 2 csapatott, a kék és a piros csapat lett.

Kék csapat:
-Nick
-Jaden
-Jayla
-Max

Piros csapat:
-Javon
-Dávid
-Oliver

Daelo is a piros csapatba ment, de ennek ellenére ő csak futni fog de tőle nem várjuk el hogy paszoljon.

A játék elkezdődött ès minden jo volt, egészen addig..
Futás közben nekem jött Olivér, és eléggé elrepültem, megilyedttem.

Csak a földön feküdtem, nagyon fájt a csuklom és vállam...Nyilván egyből mindenki oda futott, de főleg Nick

-Yn!? Jol vagy ? Mid fáj ? Kell orvos ?

Nem válaszoltam, csak probáltam nem sírni..

Nick felemelt, majd kivitt a néző térre ahol egy székre ültettek.

-Mid faj szívem ?    ||kérdeztte Jessica||
-A csuklom és a vállam
-Tudod mozgattni ?
-Igen, de nagyon fáj..
-Jo, bemegyünk az orvoshoz..

Igy is lett, beültünk az egyik kocsiba, Jessica vezett Jayla és Nick pedig a kisérők, a többiek haza mentek

Mi amikor oda érttünk a korházhoz, eldöntöttük hogy Nick bejön velem és végig velem marad, Jayla és Jessica pedig ott maradnak kint a parkoloban.

Mi Nickel bementünk, majd oda mentünk egy orvoshoz.

-Elnézést! Jonapott, balesett történt!
-Sziasztok, rendben van, gyertek megnézem.

Majd követük az orvost egy szobába majd ott Nick lerakott a vizsgálo ágyra, az orvos elösször a vàllamat nézte meg majd a csuklomatt.

-A csuklodatt bekötöm, azt este leveheted már rola a válladon pedig csak lesz egy nagy kék-lila folt de annak semmi baja nincsen.
-Rendben van!

Bekötötte a csuklomatt majd kimentünk és vissza ültünk a kocsiba, elmondtuk hogy mit mondott az orvos majd haza mentünk. Mi Nickel éppen a szobában beszélgettünk..

-Nem megyünk inkább ma haza ?   ||kérdezte Nick||
-De még csak péntek van.
-Holnap ugyis mennénk
-Nekem mindegy akkor

Nick kiment beszélni a Waltonékal hogy akkor mi inkább haza megyünk, majd vissza jött és össze pakoltunk. Ezek után beültünk a kocsiba, elköszöntünk majd elindultunk haza.

17:30kor indultunk vagyis 21:30 fele leszünk otthon.

Haza fele felhivtuk a szüleinkett is hogy haza megyünk inkább.


                                 -kis idő ugrás-

Mikor haza érttünk mind a ketten elmentünk haza majd kipakoltunk, fürödtünk és ettünk, én leszedtem a csuklomrol a kötést majd utána pedig aludtam volna, de láttam hogy Nick irt 23:37kor

Nick: Szia Yn, nem jössz át itt aludni ?
yn: Megyek, mindjárt csak szolok apunak
Nick: Okés, siess.
yn: Okee <3

Szoltam apunak majd átmentem az ablakon át

Majd be ugrottam Nick szobájaba, a fiu éppen az ablak mellet állt mert engem várt.

-Már hiányoztál ||mondta Nick||
-Te is nekem

Megöleltem, majd oda ültünk az ágyra

-Hogy van a csuklod ?
-Mostmár jól, de álmos vagyok!
-Gyere akkor mennyünk aludni

Nick becsukta az ajtott majd lekapcsolta a lámpátt és oda bujt az ágyba én pedig mellé, Nick vállara tettem fejemett, hozzá bujtam, ő pedig engem ölelt át teljessen. Így aludttunk el.

Elég jól aludttam, csakhogy egyszer csak erre ebredtem fel..

-Baba.. ||suttogta Nick||
-Hmm ?
-Szoval, egész éjel hozzám voltál bujva de most egyszer csak hátatt forditottál nekem, akkor mostmár nem is szeretsz..?

Itt konkrétan a vér is megállt az ereimben, nem tudtam hogy mi a baja, én csak elfordultam álmomban ő pedig felkelltett hajnali 2kor ezért😭😶

-Nick, ugye ez most csak egy vicc ?
-Nem, konolyan kérdezttem!
-Igen, szeretlek még, most pedig aludj mert en is akarok!

Majd lehajtottam a fejemett, de ugyan ugy háttal voltam neki, majd hallotam hogy sohajtott egy nagyott, egyből tudtam hogy miért, így felé fordultam majd hozzá bujtam, igy már ő is nyugodttan tudott aludni.

Reggel kb 11kor kelltem fel, Nick már ébren volt.

-Joreggelt
-Joreggelt

Fogtam a telefonomatt majd feloldottam es lattam hogy Nick megjelölt egy storyban instán. Meg is néztem, egy kép volt amin rajta alszom ugy hogy hozzá vagyok bujva, nem értettem minek, de oke.

Egy kis ideig még az ágyban voltunk, beszélgettünk, hülyéskedttünk.

Délben éppen az ebédlőben voltunk, és ettünk. Majd Nickel egyszerre kaptunk egy értesitést a sulitol.

Mind a ketten megnéztük..

Ez ált benne..:

"Kedves Yn, örömel közöljük magával hogy a sulinak van egy remek ajánlata magának.
Van egy új iskola, NewYork-ban, és ide csak a jó tanulok mehetnek, és maga az idei teljesitményeivel teljessen megérdemli hogy mehessen. Ha szeretné elfogani ezt a lehetőségett, a szülei aláirásaval hozzon ne egy papírt hogy engedik, és hogy a 4 év tanulást végig viszi, szeretettel **** Iskola!"

Nickel egymásra neztünk mert tudtuk hogy ugyan azt az értesitést kaptuk..

-Megyünk ? ||kérdeztte Nick||
-Még szép

Majd mind a ketten felpattantunk hogy rohanjunk a szüleinkhez elmodani, én haza rohanttam majd apu szobájába

-APUU!!!!
-Igen Yn ?
-FELVETTEK AZ UJ NEWYORKI SULIBA!!
-Ez remek, és mész is ?
-Igen, Nickel megyek, holnap bekell vinni egy aláirt papírt hogy elengedttek!
-Rendben van, megcsinálom a papírt és holnap beviszem.
-Köszi!!

Majd felmentem a szobámba és vissza mentem Nick szobájába, majd pont akkor ért be ő is a szobájába.

-Elengedttek ??
-Igen!!
-EZAZZ, EGYÜTT MEGYÜN!!! ||mondta Nick||
-Igen, de mikor is ?
-Anyu azt mondta hogy beszélt a tanáral és vasárnap este már ott kell legyünk mert hétfőn már ott lesznek az oráink, de van egy jo hírem!
-Naa mi az ?
-Vegig egy osztályban leszünk!!
-Mi ? Azt hogy ?
-Nem tudom, de a tanár mondta hogy mi egy osztályban leszünk, és anyu lefoglallt egy szobát nekünk igy egy szobaban is leszünk.
-EZAZZ!

Vegül a nap igy ment el hogy össze pakoltunk mert holnap mivel vasárnap delben indulunk

Este vacsiztam miuttán össze pakoltam majd fürödtem és elmentem aludni.

Reggel komásan kelltem, ettem, felöltözttem majd elkészülödttem.

Mire mind a ketten készen lettünk és ki pakoltunk a kocsiba, dél volt, kint az auto mellet elbucsuztunk mert nem tudjuk mikor jövünk haza majd elindultumk..

____________________________________
Halii, ez is készen lenne, remélem tetszik.
Na puszaa❤️

Szerelem ?Where stories live. Discover now