Tetszik nekem ?

85 4 0
                                    

Reggel mikor felkelltem 7 ora volt, mivel korán elaludttam igy korán fel is kelltem..

Igazábol az első dolgom most az volt hogy elmentem pisilni, aztán vegig néztem a házban de még mindenki aludt, és Nick is, mert átnéztem az ablakon..

Ettem egy almátt majd vissza mentem a szobámba majd oda álltam a szekrényem ellé, majd fogtam egy sport melltartott majd egy rövid nacitt, felvettem, megcsináltam a hajamatt egy coff-ba majd felvettem a futo cipőmett, fogtam a fülesemett majd elindultam futni, kb 20 perce futottam már, mikor hallotam hogy csörög a telom, Harry hivott, fel is vettem..

-Szia Harry, nem ér rá egy kicsit később ? Éppen futni vagyok.
-Szia Yn, tudom hogy futsz, mivel itt vagyok a melleted 10m lévő padon jobbra.

Oda nézttem majd láttam hogy ott ül, egy kutyus társaságában.

-Megyek. ||mondtam||

Majd letettem és oda mentem

-Aranyos kutyus, a tiéd ? ||kérdezttem||
-Igen, de miért érdekel jobban ő mint én ?
-Mert szerettem a kutyusokatt, nekem is van, csak még otthon van, futni egyedül járok..
-Jaa értem, akkor nem zavarlak ?
-Nem, pihenek egy kicsit aztán megyek tovább.
-És ráérsz délután ? ||kérdezte Harry||
-Rá, de Nick nem örülne ha folyton veled lognák..
-Akkor este, mikor màr alszanak
-Okés legyen, akkor majd este.

Majd én tovább futottam, majd 8ra értem haza. Ekkor lefürödttem, majd átöltözttem, a nap unalmas volt mert csak videokatt neztem meg beszelgettem a csaladal meg Nelsonekal.

Majd eljott az este, mar vacsiztam meg furdotam eppen este 8 van, rairtam Harryre.

Yn: Hali, mikor jössz ?
Harry: Este 10re gondoltam.
Yn: Okés, addig készen leszek. De ne legyél majd hamgoss hogy ne keljenek fel.
Harry: Okés

Majd még fél orát pihentem majd elkezdtem készűlödni, este 9kor mindenki elaludt..

Én pedig megcsináltam a sminkemett, a hajamatt majd felöltözttem, egy haspolot huzttam egy melegitővel, mert nem tudom hova megyünk de gondolom hogy este 10kor nem fogunk etterembe vagy fürdeni menni.

Majd el is jött este 10, szerencsére Harry nem csengettet hanem írt hogy itt van az ajto elött, ugyhogy lementem és kinyitottam hallkan.

Ő sem volt kiöltözve szerencsére, sőt ruha is alig volt rajta ugyanis csak egy melegitő volt rajta meg egy cipő de semmi polo nem volt rajta..

Megölelt majd gyorsan beszálltunk a kocsiba, majd elindultunk. Ezuttal sem tudtam hova megyünk de nem is kérdeztem meg, ugy voltam vele hogy majd megtudom.

Majd megálltunk egy ház elött, elég nagy ház de kb akkora mint a miénk. Majd kiszálltunk.

-Hol vagyunk ? ||kérdezttem||
-Nálunk. ||mondta Harry||
-Te magatokhoz hoztál ?😂
-Igen, talán baj ?
-És ha felébred valaki ?
-Anyu és apu elmentek 2 napra nyaralni, a báttyám pedig a nőjénél van, ugyhogy senkit nem tudunk felkelltemi max a szomszédott de azt amugy sem kedvelem ugyhogy az nem érdekel.
-Ohh értem

Bementünk majd felmentünk Harry szobájaba

-Kicsit kupi van, azért bocsi
-Nem gond, nálam is az van. Deee miért is jöttünk ide ? ||kérdezttem||
-Yn, ne aggodj nem foglak meg €rőszakolni, nincs ilyen célom, csak itt nem kell suttogni legalább
-Jogos, de mit fogunk csinálni ? És mikor jutok haza ?😂 ||kérdezttem||
-Aludj itt, mond azt hogy a barátnődnél vagy
-Ohh tényleg, okes.

Irtam Liamnak hogy adja be apunak ha megkerdi tőle hogy ott aludtam, majd irtam apunak hogy este 9 után kicsivel átmentem Liamhez, és ott alszom.

Mivel apu ismeri Liamett és nagyon szereti igy azon nem problémázna.

-Irtam Liamnak hogy adja be apunak hogy ott vagyok nala, ugyhogy maradhattok. De igy adnid kell majd pizsit ha aludni is akarsz.
-Vagy fogsz anyu ruhaibol vagy adok egy polot es gatyatt.
-Jolesz a te ruhad is.
-Okes
-Es merre van a vendeg szoba ? ||kérdezttem||
-Lent van az also szinten, de nincs rá szükség, velem alszol
-Ugyan miért ?
-Ha valaki betör a házba téged ott lent simán megöl mert nem tudok segiteni. Ugyhogy velem alszol.
-Legyen..

Néztűnk egy filmett majd ettünk egy kicsit és felmentünk Harry szobájába..

-Szoval akkor adsz pizsit ?
-Jaa, persze.

Odament a szekrényéhez, majd felém nyujtott egy fekete oriási polot

-Ez csak egy polo.    ||mondtam||
-Tudom, de ugyis meleg van, elég lesz ez is ne aggodj.    ||mondta||

Átöltözttem majd Harry is, de Harry pont hogy csak egy rövid gatyát huzott, mivel ekkor már hajnali 1 volt ugy döntöttünk hogy elmegyünk aludni.

Mivel francia ágya van, így nem akartam nagyon hozzá bujni inkább kihuzodni az oldalára..

Ez igy is lett, én alszom a jobb oldalon, és tényleg a szélére feküdtem, de nyilván Harrynek ez sem tetszett..

-Mi lenne ha mondjuk nem csinálnál ugy mintha leprás lennék és közeleb jönnél ?   ||kérdezte Harry||

Erre csak sóhajtottam egyett majd közelebb mentem, de nem bujtam hozzá, de ő felfele tartotta a karját jelezve hogy feküdjek oda, amit lényegében akartam, de én együtt vagyok Nickel, de megtettem, hozzá bujttam majd így elaludttunk...

Reggel olyan 10 fele kellhetűnk fel

-Joreggelt..    ||köszönt Harry||
-Joreggelt..
-Figyelj, gondolkodttam és lehet, hogy nem kellene ezt csináljuk..Mármint látom rajtad hogy nem szeretnéd, és én nem akarom erőltettni..
-Harry, nem azzal van a baj hogy nem szeretném, hanem nem tudom hogy mit tegyek..Én nem tudom már hogy kit szerettek..
-Ez egy nehéz dolog, de muszaj lesz döntened.
-Tudom..
-De amugy itthon van már a báttyám ő jo az ilyenekben ha gondolod beszélhesz vele
-Köszi, de kihagyom..

Ugyan ugy hozzá voltam bujva mint az este folyamán, majd egyszer csak benyitott valaki

-Hali Harry, kicsit elöbb jötte..  ||kezdte el Nick||

Igen, Nick egyszer csak betoppant a szobába..

-Nick!?? Mit keressel te itt ?   ||kérdezte Harry||
-Ugy volt hogy ma 11kor átjövök, de mivel Yn nincs otthon gondoltam előbb jövök. De ami jobb kérdés az az hogy Yn mit keres itt, pontosabban az ágyadban a karjaidban..?
-Nick, ez hosszu lenne..De nincs köztünk semmi, igérem!   ||mondtam||
-Nincs..?    ||kérdezte Harry||

Én csak ezt a "most kussolj el" nézést vettetem rá majd vissza néztem Harryre..

-Yn...Én tényleg szerettelek, sőt még most is, de én ezt igy nem csinálom..sajnálom, köztünk ez ennyi....

Majd Nick elhagyta a szobát..

____________________________________
Hali, szoval ez is itt lenne, de egy kis spoiler aki most ugy döntene hogy mivel mostmár Harryvel lesz együtt igy már nem olvassa el, annak leirom hogy ez csak egy kis kitérő lesz de a végén ugyan ugy Nickel lesz együtt
Na puszaa❤️

Szerelem ?Where stories live. Discover now