Mikor oda mentem hozzájuk láttam hogy Harry is kivan öltözve kissé, rajta egy fekete ing volt egy fekete farmerel, a haja pedig jo volt mint mindig..Igen, ezt nem mondtam de Harrynek nagyom jo haja van😇
Mindegy is, egyszer csak Nick berontott az ajton siettve majd odament Harryhez lepacsiztak majd gyorsan oda jött hozzám és adott egy puszitt az arcomra majd igy szolt..
-Siettek Charliehoz bocsi.
Majd el is rohant fel Charlie szobája fele.
Mi pedig kimentünk Harryvel majd az autoja fele indultunk.
-Nem mondtam hogy randi, de akkor leesett gondolom. ||mondta Harry||
-Nem, nem esett le, csak nem tudtam mit huzzak és nagyon szerettem ezt a ruhát.
-Értem, de ne aggodj, jól áll.Majd rám kacsintott a fiu, aztán beültünk a kocsiba, majd elindultunk..
-De hova is megyünk ? ||kérdezttem||
-Mivel randinak tervezttem igy egy étterembe.
-De miért terveztél randitt ha tudod hogy együtt vagyok Nickel?
-Mert nem érdekel. Yn, több mint 2 éve tetszel nekem.
-Ohh, jo tudni.Az ut hamar lement, mikor oda érttünk kiszálltunk majd bementünk és leültünk, majd kaptunk 1-1 étlapott.
Miuttán kiválasztottuk majd kikértük az ételekett elkezdtük fogyasztani őket.
Az evés után, Harry fizetett majd kimentünk vissza a kocsiba és beültünk.
-Benne vagy még egy kis buliba ? ||kérdezte Harry||
-Attol függ, de igen.
-Okés, akkor csatold be magad, indulunk.Ezt is tettem, majd elindultunk, az ut kb 20p volt majd megálltunk egy tó mellet, majd kiszálltunk, konkrétan 1 ember sem volt a közelben, a tó mellet volt egy rét is de mi oda mentünk a tóhoz, majd leültünk a stégre, én lelogattam a lábamatt mert nagyon szerettek ilyen helyeken ülni.
-Tudod, nekem melegem van ||mondta Harry||
Majd felállt és levette az ingjét, meg a cipőjét és beugrott a vízbe, majd mikor fel ereszkedett a víz tetejére igy szolt..
-Nem hideg a víz, gyere be
-Dehogy megyek, én fázok
-Ha bejössz nem fogsz.
-Haha, akkor sem megyek be.
-Hát jó ||mondta a fiu||Majd Harry lemerült a víz alá, nem láttam hogy merre uszik, egyszer csak annyit éreztem hogy a bokámatt valami megfogta majd annyit vettem észre hogy a vízben vagyok..
Lehet hogy most kinevetsz, de én nem tudok uszni, amit Harry is tudott jol, és a víz itt olyan 50m mély volt.. Megilyedtem, de Harry egyből megfogta a derekamatt majd a felszinre vitt, a fiu nevetett de én nem annyira mert megilyedttem..
-Harry! ||szoltam rá||
-Láttod hogy nem hideg😇 ||mondta a fiu||
-Engedd el a derekamatt Harry!
-Ha elengedem elsülyedsz, de ha szeretnéd elengedem.
-Ne! Akkor ne! Inkább csak vigyél ki..
-Nem-nem. Még maradunk bent..A fiu a háttára vett majd elkezdett uszni ugy hogy engem vitt közben, elusztunk egy kicsit messzebre, igazábol ez tetszett mert a víz tényleg nem volt hideg, bár a ruhám elázott nem volt rossz uszkálni egy kicsitt még ha nem is tudok uszni.. majd vissza a stéghez, majd ott ismét maga ellé emelt majd a derekamatt fogta csak.
-Ugye hogy tetszett ? ||kérdezte a fiu||
-Najo, talán egy kicsit.. ||mondtam||
-Tudtam én hogy tetszeni fog, de...Oda ültetett a stage széllére majd megfogta a vizes ruhám legaljátt majd elkezdte felfele huzni lassan..
-Ennek már ugyis mindegy, le is veheted. Nincs itt egy lélek sem csak én.😇 ||mondta Harry||
Vegülis igaza van, ugyhogy engedtem hogy levegye rolam mivek volt rajtam melltarto és alsonemü is, és mivel mind a kettő fekete volt igy olyan volt minta szimpla bikini lett volna rajtam..
Majd usztunk még egy kicsit, aztán kb 20p mulva Harry elött lebegtem, persze fogott hogy ne merüljek el..
-Nagyon tetszett ez a nap, lehet rá esély máskor is hogy találkozzunk ? ||kérdezte Harry||
-Igen, ha nem huzol be a vízbe. ||mondtam||
-Legyen😇Majd egy olyan 2 percig csak néztük egymást, aztán..Egyszer csak megcsokolt Harry...Nem löktem el magamtol, jól esett..Mikor elváltunk egymástol Harry rám mosolygott, majd igy szolt..
-Nem ugy volt hogy te Nickel vagy együtt😂😇
-Haha HarryKimentünk a vízből majd mivel nagyon szépen sütött a nap a tó mellet lévő rétre mentünk, kiteritettem a ruhámatt majd megnézttem az időt, mégcsak fél 6van.. láttam hogy Harry oda feküdt a földre, én pedig oda feküdtem mellé..
-Tudom hogy neked is tetszett ez a nap😅
-Nem volt rossz ||mondtam||
-És mi tetszett a legjobban ? Csak nem az a hosszas csók..?😏 ||kérdezte Harry||
-Nem is volt hosszu! És nem vicces.
-Mégis vissza csokoltál😇Miuttán megszáradt a ruhám vissza huzttam majd haza vitt Harry, majd még a kocsiban ültünk de már a ház elött parkoltunk..
-Majd irj akkor. ||mondtam||
-OkésMár nyitottam ki az ajtott hogy kiszállok de Harry igy szolt..
-Várj..!
Vissza fordultam, majd Harry adott egy csokott, majd igy szolt..
-Nem mondom el senkinek😇😉
Én csak elmoslyodttam majd bementem, Harry pedig haza ment..
Mikor bementem Nick egyből letámadt..
-Na vegre, hol voltattok ti eddig ?
-Kajálni meg egy tónál..
-Ja értem, és jo volt ?
-Ja nem volt rossz, csak faradt vagyok.Vacsizttam majd furodttem, olvastam egy kevesett majd elmentem aludni..
____________________________________
halii, ez is itt lenne, remélem tetszik.
Na puszaa❤️