Mikor vége lett haza mentünk majd mind a ketten átöltöztünk..
Majd miuttán mind a ketten össze pakolunk elköszöntünk majd elindultunk vissza NewYorkba mert vasárnap van, és holnap már ugye tanitás
Az ut hamar elment, főleg hogy bealudttam
Mikor oda érttünk bementünk majd bepakoltunk, ekkor még csak este 7 volt..Elmentünk vacsizni, aztán fürödtünk, majd este elmentünk aludni..
Reggel en 7kor kelltem fel, Nick már öltözött ekkor, majd én is neki kezdtem készűlödni.
Mikor mind a ketten készen lettünk, Nick igy szolt..
-Indulhattunk? ||kérdeztte||
-Menny előre, 5 perc és megyek
-Okés, a teremben találkozzunk!
-OkésNick kiment én pedig neki álltam keresni a szemüvegemett amivel sikere is jártam de 10p volt, mikor elindultam ki, bezártam az ajtott majd a folyoson mentem, és hallotam hogy valahol nem messze bunyoznak, ugyanis szurkolttak nekik, elösször figyelmen kivűl hagytam, aztán meghallotam ezt..
"-HAJRÁ NICK"
ekkor megálltam majd futva kezdtem keresni hogy hol, ami meg is lett, Nick Harryvel bunyozott, bár nem tudom hogy Harry hogy került ide, átvágtam a rengetteg emberen, majd befutottam a bunyojukba és megállitottam majd én és Nick félte mentünk, Nicknek vérzett az orra, és volt egy nagy folt a szeme allat..
-Nick..Mi történt ?
-Mennyünk be a szobánkba..Ezt is tettük, bementünk majd leültünk mind a ketten az ágyra..
-Miért verekedtel Harryvel..?
||A fiu csak nézett maga ellé de nem válaszolt..||
-Vagy egyáltalán hogy került ide.? ||kérdezttem||
-Őt is felvették a mi osztályunkba ||mondta Nick||
-Oké, és miért bunyoztattok..?
-Éppen rólad beszéltünk.. És elkezdte azt mondogatni hogy jobbat érdemelsz nálam...És igaza van.. ||mondta Nick bekönnyezve||
-Mi? Nick, ha nekem jobb kellene nálad, jobbal lennék, de nekem te kellesz ||mondtam||A fiu csak rám nezett miközben kifolyt pár könnycseppe.. Majd szorossan megölelt..
-És hogy volt tovább..?? ||kérdeztem||
-Mondtam neki hogy én szerettlek téged, és közölte hogy de te valojában őt szeretted, és hogy ő sokkal
jobb mint én...
-Nick, ez nem igaz. Nem szerettem Harryt, fujj..Miuttán sikeressen megvigasztaltam a fiut, bementünk az orákra..
A nap végén vissza mentünk a szobánkba, majd én az iro asztalomnál tanultam, Nick pedig az én felső ágyamon olvasott valamit, majd egyszer csak kopogttak..
Odamentem majd kinyitottam..Harry állt ott..
-Harry, mit akarsz te itt ?
-Egyedül vagy? ||kérdeztte||
-Igen. ||hazudttam a fiunak, mert tudni akartam mit keress itt, ami szerencsére Nicknek is leesett, így csendben ott maradt fent||
-Bejöhettek..? ||kérdeztte||
-Gyere..Bejött majd én vissza ültem ő pedig melletem állt és ugy kezdett el beszélni..
-Szoval, gondolom elmondta Nick hogy miért volt a bunnyo, és igen.. Azt mondtam neki hogy te engem szerettsz, de csak azért mert én szerelmes vagyok beléd, sajnalom..Nem akartam verekedni, csak kicsit féltékeny vagyok Nickre, mert ő kapott meg téged, és fáj láttni hogy ti ennyire szeretittek egymást..
-Harry, remélem tudod hogy az hogy ezt elmondtad nem javitt semmin, azon hogy mennyire haragszom rád meg főleg. De köszönöm.
-Nincs mitt, hagylak is tanulni, és mégegyszer sajnalom.. ||mondta majd kiment||Miuttan kiment Nick is lejött majd igy szolt..
-Kis pöccs..
-Az, de legalább őszinte volt..Nick egyszer csak kiment, én pedig tovább tanultam, majd egyszer csak láttam hogy hív Imogen a laptoppon, majd fel is vettem..
-Szia Yn!!
-Szia Imogen, mizus ?
-Kélzeld, ugye te a NewYork-i suliban tanulsz ?
-Igen!!
-Engem is felvettek oda!! Én pont a te osztályodba..
-Ezazz!!! Mikor jössz ?
-Holnap reggel már ott tanulok, estére pedig ott leszek..
-Okés, akkor hamarossan találkozzunk.Majd letettük, mivel mégcsak delután 4 van így nem tudom mikor érkezik, a tippem este 6-7 de majd kiderül.
Én mikor vegezttem a tanulással, gondoltam elmegyek a starbuck's-ba de elötte felhivom Nickett hogy hova ment..
-Szia Nick, hol vagy ?
-Szia baba, mindjárt vissza érek.
-Gondoltam elmegyek a starbuck's-ba. Megvárjalak jössz te is vagy mennyek ?
-Várj meg!!
-OkésLetettük, majd kb 10p mulva itt is volt
-Hol voltál amugy ?
-Nem fontoss..
-OkéMiuttán mind a ketten készen lettünk, elmentünk a közeli Starbuck's-ba majd ott leültünk 2 kávé és süti társaságában..
-Hallotad hogy ma este jön Imogen? A mi osztályunkba. ||kérdeztte Nick||
-Igen, de te honnan tudod ?
-Harry mondta
-Ja értem____________________________________
Hali, szoval ez is itt lenne, remélem tetszik
Na puszaa❤️