Son olarak sıra Jimin, Taehyung ve Yoongi'ye gelmişti. Üçü de son hazırlıklarını yaparken ben de rahatlamak amacıyla ağzıma bir şeker atmıştım.
"Biz hazırız." Se Mi'nin yanıma gelmesiyle onu başımla onayladım ve yerime geçtim. Taehyun'la göz göze gelince beni rahatlatmak istercesine tatlı bir gülümseme sundu. Etkili de olmuştu, ben de ona aynı şekilde karşılık verdikten sonra derin bir nefes aldım ve başladım.
"Evet, röportajımızın son aşamasında Taehyung, Jimin ve Suga ile birlikteyiz. Burda olduğunuz için teşekkür ederiz."
Üçü birden genişçe gülümseyip Suga "Rica ederiz, burda olduğumuz için oldukça memnunuz." diyince diğer ikisi de ona katıldığını belli edercesine başlarını sallamıştı. Ben de bir gülümseme sunarak ilk soruyu sordum.
"İdoller için kurallar olması gerektiğini düşünüyor musunuz?"
Yoongi anında başını iki yana salladı ve net bir şekilde konuştu. "Hayır, buna gerek yok." Konuşmayı Taehyung yumuşak bir sesle devam ettirmişti. "Hayır..eğer olmasaydı güzel olurdu."
Kısa bir süre gözlerini etrafta gezdirip düşündükten sonra geri bana bakmıştı. Bakışları içimi en derinden titretirken yutkunmamak için zor tuttum kendimi. "İdoller sıradan insanlar gibi muamele görseydi güzel olurdu diye düşünüyorum."
Ardından Yoongi'nin sesi duyulup dikkatimiz oraya kayınca onun gözlerini yere dikmiş, usulca konuştuğunu gördüm. "İnsanlar hiçbir şeyi gizlemeden hayatımızı gösterdiğimizi düşünüyorlar ama biz birçok şeyi gizliyoruz. Biz tüm bunlardan kurtulmalı ve onlara ham tarafımızı göstermeliyiz."
Yoongi konuşmasını sonlandırıp yutkununca ben de nefesimi tuttum. Haklıydı... Onların da normal insanlardan farkı yoktu. Yorulabilir, üzülebilir, hayal kırıklığına uğrayıp pes etmek isteyebilirlerdi fakat onlar bu yanlarını saklayıp insanların görmek istediği taraflarını sergiliyorlardı sadece...
"İnsanların önünde parlak ve mutlu görünüyorum ama gerçekte endişemi kimseye itiraf edemiyorum. Bu, beni özellikle ilk zamanlarda yapayalnız hissettiriyordu."
Taehyung'un duygu dolu sözleriyle gözümü kırpmadan ona baktım. "Fakat.." Gözlerini benimkilerle buluşturup gülümsedi. "Nelerle başa çıkmaya çalışırsak çalışalım, kurallar bazen canımı sıksa da en azından bu 6 harika insan ve değer verdiklerimle az çok paylaşabiliyorum hislerimi..o yüzden iyi ki varlar diye düşünmeden edemiyorum." Sesi çenemin titreyip gözlerimin dolmasına neden olurken bakışlarımı kaçırarak elimdeki kağıtlara baktım. Eğer onun gözlerine biraz daha bakarsam hüngür hüngür ağlayacaktım yoksa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden Feelings Behind The Frosted Glass〆BTS
Fanfiction"İnsanların gerçek beni görmelerini istiyorum. Gerçek beni hissetmelerini ve gerçek beni sevmelerini..istiyorum." •27.07.2022•