8

4 2 1
                                    

Mia se popela na Tornada i odjahala u grad vodeći tele.
"Sretno Mia." Vernon reče dok su on i Molly mahali.
"Sretno Julia Smith." Molly reče.
Kad je Mia stigla u grad od stoke se jedva moglo hodati.
"Pretpostavljam da se sastanak stočara održava u salunu. Tornado ti znaš što ti je činiti." Mia reče konju i povede tele sa sobom u salun. "Naravno da znam. Dva sata te moram čekati pod prozorom u ovoj prašini." Tornado reče i ode pod prozor saluna.
"Farmeri su se usudili ograditi svoja imanja bodljikavom žicom!" Casey vikne u salunu.
"Bodljikavom žicom?!" ostali stočari uzviknu šokirano.
"Znao sam da ste uz mene." Casey reče.
"Izvoli strankinjo." vlasnik salona reče Miji.
"Limunadu za mene i mlijeko za moje stado." Mia reče.
"Kakvo to stado imaš strankinjo?" Sam ju upita.
"Malo." Mia mu odgovori.
"Ako svoja krda natjeramo u stampedo zbrisat ćemo Felpsovu i ostale farme." Casey reče.
"Možeš računati na nas Casey!" ostali stočari uzviknu.
"E što sad kažeš na to farmerice? Mia Masterson!?" Sam uzvikne jer se Miji perika malo pomaknula. "Uhvatite ju!" Casey naredi.
"Kako kad ju više ne vidim?" Sam upita jer mu je Mia navukla svoju periku preko očiju.
"Idemo! Ovdje će uskoro biti gadno." Mia reče teletu.
Ono otrči van iz salona.
"Ja ću je osobno srediti!" Casey vikne i uperi revolver u Miju.
Ona mu ga izbije iz ruke jednim metkom.
"Žao mi je gospodo. Moj konj me čeka." Mia reče i skoči kroz prozor. Dočekala se u Tornadovu sedlu i potjerala ga u galop prema farmi. Casey i njegovi ljudi su vidjela Miju kako bježi prema farmi.
"Ide prema Felpsovoj farmi. Iznenadit ćemo ju stampedom noćas." Casey reče.
Svi su farmeri jednako reagirali kad im je Mia rekla za Caseyev plan. Bili su šokirani.
"Moramo nešto poduzeti." Vernon reče.
"Da. Imam plan ali nemamo puno vremena." Mia reče.
"Momci krenite. I ne vračajte se dok farma ne bude izbrisana sa lica zemlje." Casey reče svojim ljudima u isto vrijeme.
"Bez brige šefe." Sam reče i on i njegov partner potjeraju konje u galop.
Ali brzo su se vratili.
"Šefe veliki problem." Samov partner reče.
Casey i ostali stočari nisu mogli vjerovati vlastitim očima kad su došli do izlaza iz grada. Cijeli grad je bio okružen bodljikavom žicom. "Ovaj put nećemo stati! Momci znate što trebate činiti!" Casey vikne. Njegovi ljudi su prišli bodljikavoj žici s škarama za žicu.
Ali tada im netko lasom izvuče škare iz ruku.

Barbari u preriji Donde viven las historias. Descúbrelo ahora