Bili su to Felpsovi i ostali farmeri. "Bojim se da nećete. Bravo Molly." Vernon reče.
"I ti si dobar." Molly reče.
"Sami ćemo prerezati žicu." Casey reče.
On i ostali stočari priđu žici s šarama koje im ostali farmeri izvuku iz ruku uz pomoć lasa.
"E bome nećete!" jedan od farma reče.
"Hura! Uspjeli smo!" farmerica uzvikne sretno.
"Šefe u zamci smo!" Sam uzvikne. "Tako mi odreska kladim se da iza ovoga stoji Mia Masterson." Casey reče ljutito.
"Da." glas iza njega reče.
Bila je to Mia koja je potajno ušla u grad dok ga farmeri nisu ogradili. "Reci farmerima da im dajem trideset sekundi da se povuku ili..." Casey reče posežući za revolverom. "Ni slučajno!" Mia reče i sama posegne za revolverom.
"Počinjem s odbrojavanjem." Casey reče i izvuče džepni revolver.
Mia mu ga izbije iz ruke jednim metkom.
"Dobar pokušaj prijatelju." Mia reče. "Ovo mi je već četvrti put!" Casey uzvikne ljutito.
"Rekao bih da je to treći put." Tornado reče.
"Rekla bih da ćeš se sad urazumiti Casey." Mia reče.
"Zašto bih?" Casey ju upita.
"Ovdje ti nema trave za ispašu stoke." Mia reče jer u cijelom gradu i oko njega nije bilo ni busena trave i krave su izgledale izgladnjelo.
"U pravu je. Stoka mora jesti." jedan stočar reče.
"Mršava govedina ne valja ni za grah." drugi stočar reče.
"Eto znala sam da ću vas urazumiti. A sada će vam se obratiti moj prijatelj farmer Felps." Mia reče i pokaže na Vernona.
"Gospodo smatram da je ova zemlja dovoljno velika za sve nas. Za uzgajanje stoke, za farmere da ju obađuju, za ptice da pjevaju, za cvijeće da cvijeta, za pse da laju, za konje da galopiraju. Poštujte farmere, a mi ćemo brinuti da vaša stoka ne bude gladna. Nek pravda, napredak i sloboda budu dostupni svima." Vernon reče.
Njegov govor je sve dirnuo do suza. "Ovaj se lik trebao baviti politikom." Tornado reče.
"Dosta! Svi se slažemo." Casey reče te se on i Vernon rukuju.
Svi počnu klicati veselo. Farmeri prerežu žicu kao znak mira. Rintintin počne pasti skupa s kravama.
"Ova zelenjava uopče nije loša. Ali bio bih sretan kada bi pronašao kakvu kost." rekao je.
"Nismo se zahvalili djevojci koja je zaslužna za mir u našem kraju." Molly reče.
"Da zaboravio sam Miju Masterson! Je li otišla?" Vernon uzvikne i pogleda okolo ali Mije nije bilo nigdje.
Mia i Tornado su već odjahali u zalazak sunca ka novoj pustolovini.
ESTÁS LEYENDO
Barbari u preriji
AventuraFarmer Felps, umoran od Cassa Caseya koji stalno prelazi sa svojom stokom preko njegove zemlje, podiže bodljikavu žicu. Caseya nije briga i nastavlja uništavati Felpsove usjeve. Mia Masterson ih pokušava natjerati da zakopaju ratnu sjekiru. Ovo je...