7

4 2 1
                                    

Sljedeći dan Mia je počela trenirati farmere kako bi se mogli obraniti. "Uredu gospodo i drage dame! Da vidim kako dobro gađate. Pogodite ovu limenku ovdje." rekla je i postavila limenku na ogradu. Farmeri su krenuli pucati. Limenka je ostala potpuno neoštećena ali je zato ograda bila potpuno izrešetana. "Taj dio ostavite meni. Da vidimo kako vam ide bacanje lasa." Mia reče i pokaže im kako baciti laso koristeći ono tele kao metu.
"Sada vi pokušajte ovako uhvatiti ovu kravu." Mia reče.
Farmeri zavitlaju lasima i bace ih. Ali umjesto krave uhvatili su Rintintina.
"Oh baš sam polaskan. Svi ti ljudi žele samnom u šetnju." pas reče. "Ovo će potrajati duže nego što sam mislila. Samo polako! Hvatamo kravu!" Mia reče i pokaže na tele. Farmeri ponovno bace lasa ali ovaj put su uhvatili Miju.
"Sve su bliže." Mia reče.
"Drugi put će dobro razmisliti o dobrovoljnom podučavanju." Tornado reče.
Dok su farmeri učili pucati i rukovati lasom Casey nije gubio vrijeme.
"Pošalji ovu poruku mojim prijateljima stočarima." rekao je poštaru kad je završio s pismom koje je pisao.
"Dobro gospodine." poštar reče i pogleda pismo.
"Povedite svoju stoku sa sobom. Morate neke farmere naučiti pameti.' Osobno ću im urućiti. Hvala na odresku gospodine Casey." poštar reče i izađe van.
Na Felpsovoj farmi sve je bilo mirno i tiho. Bilo je vrijeme je da Mia krene dalje.
"Ljudi ovdje je sad mirno i tiho. Vrijeme je da ja krenem dalje." Mia reče Vernonu, Molly i ostalim farmerima.
"Ja se tome nadam. Kad bi barem ovaj ostao." Tornado reče dok je gledao Rintintina koji je pio vodu iz njegova korita kao i tele.
"Spremi se sad Tornado." Mia reče i osedla crnog mustanga.
Tada se začula tutnjava i tlo se zatreslo.
"Moj Bože! Potres!" Molly uzvikne prestrašeno.
"Ne." Mia reče dok je gledala u daljinu otkud je dolazika tutnjava. "Tornado?!" Vernon upita.
"Ne." Mia ponovi.
"Ne misliš valjda...?!" Vernon i Molly uzvikne istovremeno.
"Da, stoka. Ali mnogo stoke." Mia reče dok je nekoliko ogromnih krda krava jurilo prema farmi.
"Što li sada imaju na umu?" Vernon upita.
"Ne znam. Ali ću saznati." Mia reče. "Oh Bože moramo sakriti Miju!" Molly uzvikne.
"U pravu je. Ako te vide Caseyevi ljudi ti si gotova." Vernon reče. "Moguće." Mia reče i otiđe do štale. Vratila se obučena kao stočarica.
"Ali neće vidjeti mene već Juliu Smith, uzgajivačicu stoke i njeno krdo." rekla je dok je vodila ono tele pomoću užeta svezanog mu oko vrata.
"Ljubomoran sam. Zar ona vodi drugog psa u šetnju?!" Rintintin reče.

Barbari u preriji Where stories live. Discover now