כריסטיאן~
התעוררתי וראיתי שאני עם שמיכה וכרית לא זכור לי שהבאתי כרית ושמיכה בלילה? כנראה אנג׳ל שמה לי כרית,אומנם ינשתי בסלון ולא איתה אבל אני עדיין מת עלייה,ודוגרי הייתי מת לחזור לישון עכשיו אבל פשוט לא הצלחתי.
הלכתי למטבח והכנתי קפה,הכנתי לאנג׳ל שוקו כי זה מה שהיא מעדיפה מי אני שאשפוט,שנייה לאח מכן שמעתי ניפוץ של זכוכית ואת אנג׳ל ״פאק שלא תעירי אותו מטומטמת״ עליתי בריצה לחדר שלה וראיתי אותה על הריצפה יושבת עם חתך ברגל וזכוכיות מסביבה.
״אנג׳ל מה קרה?״
״אתה ער?,הערתי אותך?הפרעתי לך לישון?״
היא שאלה ככ הרבה באותו זמן שלא ידעתי על מה לענות קודם
״הכל טוב התעוררתי לבד אבל מה קרה?״ אמרתי והרמתי אותה אל מיטתה בזמן שאני מנקה את הזכוכיות
״א..אה אנ..אני״ היא התחילה להילחץ משום מה
״מה יש אנג׳ל״ אמרתי ובאתי לחבק אותה אך היא נבהלה ונרתעה
״אני לא אפגע בך מבטיח״
״א..אבל..כ..כעסת את..אתמול..״ שומעים את הלחץ שבקול שלה בפאק הרגשות אשמה שהיה לי לקטנה הזאתי
״לא כעסתי הייתי צריך זמן לעצמי הכל טוב אנג׳ל״ אמרתי וקירבתי אותה לחיבוק והפעם היא לא נרתעה אהבתי את זה שהיא סומכת עליי.
אנג׳ל~
כריסטיאן חיבק אותי ולפתע התחיל לדבר ואמר משהו ששבר אותי מבפנים.
״אנג׳ל?״ הוא אמר בקול שאני לא ככ מבינה איזה רגש מוחבא בוא
״כ..כן?״ אמרתי והעלתי אליו את מבטי
״אני חושב שאני צריך קצת זמן לעצמי..״ הוא אמר והוריד מבט אבל לא אליי אלא לריצפה,ניתקתי ממנו את החיבוק ובהיתי בו בשוק.
כריסטיאן~
אני מרגיש רע ככ עם עצמי אבל כל בן אדם צריך את הזמן שלו.
זה בטח יהיה לזמן קצר אני לא מתכנן לצאת עם מישהי אחרת או לחשוב על מישהי אחרת זו תמיד תיהיה אנג׳ל מקווה שהיא תתן לזה גם להישאר ככה אחרי מה שאמרתי לה..
אני מרגיש ככ דפוק אלוהים,היא פשוט הסתכלה עליי במבט מאוכזב.
״אני אלך לארוז תיק..״ אמרתי וקמתי ממיטתה לכיוון הארון ששם היה את הפוטרים שעם הזמן הבאתי לשם כי התרגלתי לישון שם.
...
ארזתי את התיק ולהכנו לכיוון דלת הכניסה של הבית,עמדתי מחוץ לדלת והסתכלתי עלייה,לאחר דקה של קשר עין ושתיקה מביכה היא פשוט חיבקה אותי,אני שמח שהיא לא כועסת עליי אני אגיד את האמת ניתקנו את החיבוק נתתי לה נשיקה אחרונה לבינתיים ויצאתי חזרה לדרכי הביתה.
אנג׳ל~
אני אוהבת אותו. אני באמת אוהבת אותו. אבל זה ככ כאב לי שככה הוא עוזב..
למרות שהוא יחזור נכון? הוא לא יצא עם מישהי אחרת נכון? אולי הוא ימצא מישהי יותר טובה בעצם..? לא לא אנג׳ל תתאפסי הוא אוהב אותך! או שאולי לא..?
טרקתי את דלת הבית ורצתי לחדרי התחלתי לבכות ככ חזק ולצרוח לתוך הכרית שלי כאב לי ככ ״הוא רוצה חופש ממני..? הוא לא צריך אותי?.. לא לא אנג׳ל הוא בטח יחזור או שלא..?״ וככה נרדמתי עם כל המחשבות שרצות לי בראש והדמעות שיורדות מעיניי.
_____________________
היי ניסיתי לעשות את הפרק כמה שיותר ארוך אני כבר מרגישה הרבה יותר טוב מקווה שתאהבו את הפרק❤️
YOU ARE READING
Her angel eyes
Romanceהוא היה אחד מהבריונים של השיכבה אלה שלא שמים זין על אף אחד שלא אכפת להם מה אחרים חושבים שאוהבים לדרוך על כל בנאדם קטן שמפריע להם בדרך אף אחד לא יכול לשנות את דעתו והוא תמיד יעמוד על שלו לא משנה מי עומד מולם ________________________________ היא היית...