(הערת כותבת-הייייי מצטערת שאני טיפה מזניחה פה את הספר רציתי קודם לדעת איך אני מתקדמת עם הפרקים ואני אגיד לכם את האמת הספר ממש קרוב לסיומו יש לי כבר טיוטה של הספר הבא שלי וזהו קריאה מהנה!❤️)
______________________
אנג׳ל~
עבר כבר שבוע משהו כזה מאז העיצוב של האולם משמע כריסטיאן ואלינור מתחתנים היום.
פאק למה ככ כואב לי להגיד את זה,אבל זו חברה הכי טובה שלי ו..ידיד! כן ידיד! מאוד טוב שלי ואני שמחה בשבילם
׳לא את לא׳ הלב שלי צועק
׳תסתום את הפה׳ המוח צועק בחזרה
״אנג׳ל נווו!!!!״ אלינור מוציאה אותי ממחשבותי לפתע ויצאה מאורגנת עם האיפור והשמלה והכל.
״ו וואו אלינור״ אמרתי וסרקתי את כל הלוק שלה
״בטוחה? זה לא יותר מידי איפור?״ היא שאלה בדאגה ועשתה סיבוב מול המראה
״אחותי את מושלמת סתמי תפה״ אמרתי והבאתי לה פליקה בתחת שתתאושש מהטימטום שהיא חווה כרגע כי היא פאקינג מהממת אני רצינית.
עם איפור בלי איפור אלינור הייתה האישה הכי יפה שראיתי ואני לא צוחקת.
שיערה היה שחוק מסולסל טיבעי ובוהק,כזה שאי אפשר לפספס,עינייה ירוקות כמו הטבע ואפשר לשקוע ליופי שלהן בקלות רבה,גופה מחוטב כמו דוגמנית מפורסמת מהקטלוגים שכולן היו רואות בגיל 12 והיו אומרות ״אני רוצה להיראות כמוהה״ קיצר מהממת.
״שלום שלום״ שמעתי את קולו זה כריסטיאן מהכניסה של החדר
״היי חתיך״ אלינור אמרה והניחה נשיקה עדינה על שפתיו
״דביקים״ אמרתי וגילגלתי עיניים ואלינור הביאה לי פליקה בתחת וכריסטיאן גיחך.
״יופי עכשיו צא מפה לא היית אמור לראות את האישה הכוסית שלך לפני החופה״ הודעתי ודחפתי אותו מחוץ לחדר
״אוקי אוקי סליחה אמא״ הוא אמר בציניות הרים את ידיו כחף מפשע והלך.כריסטיאן~
אני לא מבין איך היא ככ בסדר עם זה..היא פשוט שכחה ממני? עברו כמה שנים והיא שכחה כל מה שהיה בנינו? זה לא אפשרי פשוט.
׳תסתום את הפה שלך אתה מתחתן היום׳ המוח שלי צעק עליי
׳אבל הוא אוהב את אנג׳ל וגם אתה יודע את זה!!׳ הלב שלי צעק בחזרה,אני לא אוהב את אנג׳ל. אני אוהב את אלינור.
׳לא אתה לא׳
״לעזאזל סתום את הפה״ צעקתי למוח שלי ודפקתי את אגרופי בחוזקה אל הקיר שהיה קרוב אליי,אני משתגע,כל השבוע הזה לא הפסקתי לחשוב עלייה,על אנג׳ל,זו כבר בגידה ריגשית באלינור אני נשבע.
צאי לי מהמוח מלאך קטן,תצאי ממנו.
...
אנג׳ל~
הגיע הרגע,הרגע של החתונה עצמה. ופאק אני יותר עצובה ממתרגשת רציני. לחתונה הגיעו רק אנשים קרובים של כריסטיאן ואלינור,כמה חברות שלה מהמועדים שהסתדרתי רק אם אחת מהן שלא הייתה זונה,המנהל של כריסטיאן לעבודה שהבנתי שהוא זה שירה בי לפי מה שזכור לי אבל זה לא מעניין עכשיו.
ליאור מיה ושאר החבורה היו פה,בכל זאת הם עדיין חברים של כריסטיאן אבל חצי מהם ממשיכים לדפוק לי מבטים ולחקור אותי עם עניהם ואני דופקת להם מבטים חזרה שמרתיעים אותם מידי פעם.
לא שאני שמה זין עליהם,אבל שיתקעו תאף בתחת של מישהו אחר לא בשלי.
המוזיקה הוחלשה ובלי ששמתי לב הם כבר סיימו את כל הבירוכים וזה והגעתי לשלב שהכי הרעיד את גופי.אלינור~
״אלינור קרילנקה,האם תיקחי את כריסטיאן ג׳ונס כבעלך?״ הרב שאל ואני לא בזבזתי שנייה אחת
״כן״ אמרתי בבטיחון והבטתי בעיניו כשעיניו נחו על מישהו מהקהל,זו הייתה אנג׳ל..היא רעדה..אני יודעת שקשה לה פה..אני יודעת שהיא עדיין מרגישה אליו משהו אני יכולה לראות את זה על הפנים שלה.
״כריסטיאן ג׳ונס האם תיקח את אלינור קרילנקה כאישתך?״ ראיתי את ההיסוס בעיניו ולפתע נשמע רעש של ריצה מהקהל וראיתי את אנג׳ל בורחת מהאולם.
מה לעשות? לרוץ אלייה? לחכות שכריסטיאן יענה? אבל לפתע האישה שהייתה בפתח הבית שלה לא מזמן מיה אם אני זוכרת נכון רצה אחרייה.אנג׳ל~
התיישבתי על חוף הים הקרוב ופרקתי את ליבי החוצה,ברחתי משם.לא יכולתי להמשיך לשמוע את זה,כל מילה ומילה של הרב המטומטם הזה רק שברה את ליבי עוד יותר..אהבתי אותו ואני עדיין פאקינג אוהבת אני אנג׳ל סמית אוהבת את כריסטיאן ג׳ונס.
״אנג׳ל!!,תודה לאל חיפשתי אותך בכל מקום!!!״ שמעתי קול מוכר מאחורי גבי
״מ מיה..?״ שאלתי כשראיתי את דמותה של מיה מתיישבת לידי ומחבקת את גופי נותנת לי להתפרק בין ידייה.
״אני יודעת שאת אוהבת אותו.״ היא אמרה
״א איך-״
״אנג׳ל זה ככ ברור,איך שאת מסתכלת עליו. את מסתכלת עליו כמו שאני מסתכלת על פנקייקים על הבוקר״ היא אמרה ומחתה את דמעותיי ואני והיא גיכחנו.
״ורואים שהוא מאוהב בך.״ היא אמרה ופתחתי את עיניי ובהיתי בפנייה של מיה הבטוחות בבהלה
״על מה את מדברת,הוא המשיך הלאה בטח הוא כבר אמר שהוא מסכים להיות בעלה של אלינור״
אמרתי ומשכתי באפי ולרגע חטפתי התקף שוק קטן והתחלתי לרעוד,התנתקתי ממיה ואחזתי בראשי בחוזקה ובכאב עיניי נעצמו לאט לאט והדבר האחרון שיכולתי לשמוע זה את מיה צועקת את שמי.
________________________
הייייייי איך אתם?? אזזזז הנה עוד פרקק וכרגיל אנג׳ל מתעלפת כמו תמיד😍 כי קצת דראמה לא תזיק פה אז כמו שאמרתי אני ממש קרובה לסיום הספר וזהו מקווה שאהבתם את הפרקקקק❤️❤️
YOU ARE READING
Her angel eyes
Romanceהוא היה אחד מהבריונים של השיכבה אלה שלא שמים זין על אף אחד שלא אכפת להם מה אחרים חושבים שאוהבים לדרוך על כל בנאדם קטן שמפריע להם בדרך אף אחד לא יכול לשנות את דעתו והוא תמיד יעמוד על שלו לא משנה מי עומד מולם ________________________________ היא היית...