2. Who says romance is dead?

286 17 16
                                    

Felix już po raz kolejny tego samego dnia został powalony przez Neta. Wpierw siłą mdłego, plastikowego zapachu, później faktycznym zderzeniem, a teraz zdołał to osiągnąć również w metaforycznym znaczeniu tego słowa.


- Wesele? - Blondyn odruchowo przechylił głowę na bok.


- A no tak się złożyło że nie mam pary. - Dodał szybko z zakłopotaniem, drapiąc się po karku.


- Co z Niką?


- Odpada. Ma już plany. - Machnął lekceważąco ręką.


- ...Możesz to rozwinąć?


- Nie! - Momentalnie pisnął.


Felix aż podskoczył, gdy ten odwrócił się na pięcie i pognał przez alejkę. Z nieco otępiałym wyrazem twarzy podążył za kompanem i gdy go dogonił, przyjacielsko szturchnął go łokciem.


- Coś się między wami stało?


- Nie!


Felix mruknął pod nosem przytakując.


- Nie to że nie jestem zainteresowany, - Net szeroko się uśmiechnął - ale czemu ja?- Szybko przygasła mu mina.


- Wolałbyś żebym zaprosił Geralda?- Zapytał sarkastycznie, lecz na widok rosnącego uśmiechu na twarzy Felixa głęboko pożałował że się w ogóle odezwał.


- Byłaby z was ciekawa para.- Stwierdził z udawaną powagą.


- Ha! Z której strony? Ten mizerny facet-gąbka jest w stanie błyszczeć jakąkolwiek szczyptą charyzmy tylko gdy pasożytuje na moim uroku osobistym! - Teatralnie wskazał na siebie, jakby był głęboko zraniony kradzieżą jego personalnych atutów.


- Cóż, na pewno mielibyście interesującą dynamikę.- Zamyślił się i potarł brodę.


- Nie! Nawet nie zabawiaj tej pokręconej wizji!


- Jakbyś sam codziennie nie zabawiał miliona jeszcze bardziej pokręconych myśli.- Parsknął zerkając kątem oka na sfrustrowanego przyjaciela.


- Oh ok! Panie „Nigdy nie wiesz na co może nam się to przydać"! - Obrażony skrzyżował ręce.


Chłopak cicho parsknął, chodź gdy ponownie spojrzał na nastolatka zamilkł i lekko uniósł brew.


Zabierał się do wypowiedzi, co Net wyczuł praktycznie natychmiastowo. Dlatego też kiedy blondyn w końcu zatrzymał się, otwierając już usta, okularnik stanął tuż obok.


- Nika dała mi błogosławieństwo żeby cię zabrać jeśli to cię trapi.- Przerwał mu nagle zanim mógł cokolwiek powiedzieć.

Mixed Messages - Fanfik FNiNOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz