Ми вже не бігли. Від спокійної ходи було більше користі, бо ми хоча б не натикалися на кожне друге дерево. Дощ поволі накрапав, я вже втратила будь-яку надію на нормальну ночівлю, але йшла мовчки.
Новенький так і не відпустив мою кисть. Мов малу дитину, він вів мене поміж дерев. Доволі впевнено, варто сказати. І, певно, ця впевненість й змушувала мене тихо слідувати за ним.
- Обережно, тут спуск, - застеріг хлопець і боком почав йти донизу, ще міцніше стискаючи мою руку. - Ми вже близько.
Здається, його голос набув якихось заспокійливих нот, принаймні, цього разу мені не хотілось сперечатися чи навіть відповідати. Я просто зручніше взяла його за руку і спробувала розгледіти куди ставлю ноги.
На щастя, спуск був недовгим, бо мжичка вже встигла намочити минулорічне листя достатньо, щоб навіть по рівному було слизько йти.
- Сюди.
Я підвела погляд і побачила руїни. Чудово. Просто чудово.
- Я тебе уб'ю.
- Ні, якщо ще трішки почекаєш.
Я скептично глянула в бік хлопця і, хоч він того не міг бачити, відповіла дуже красномовним поглядом.
Ми підійшли ближче до колишньої фортеці (мабуть) і Новенький повів мене залишками коридорів, чи то кімнат, аж поки ми не вперлися в куток. Власне, це все що лишилося від приміщення: дві стіни, що складали куток і підлога навкруги.
Колишній вояка відпустив мою руку, яка відразу змерзла, і присів. Затим провів рукою по стіні та натиснув на один з камінців. І - о, диво - частина підлоги від'їхала вбік, запрошуючи нас у підземелля.
- Готова? - глянув на мене Новенький і, по голосу чула, посміхнувся.
- Та до біса, - втомлено мовила я.
Він хмикнув і пішов сходами донизу, а я за ним.
- Там хоч повітря є?
- Є.
- А скелети чи привиди?
- Немає. Чи не було, коли я був тут востаннє.
- А коли ти був тут востаннє?
- Років десять тому.
- Та ні, за такий короткий проміжок часу скелети завестися не встигли б.
- І я так думаю.
На моє превелике задоволення, цей спуск теж не був тривалим. Я трималася рукою за стіну, бо це давало відчуття рівноваги і думала що робити далі, як от люк над нами зачинився. Ми б опинилися в повній темряві, якби це було не так до цього, та тепер темрява все одно стала густішою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Найманка
Приключения«Я не перша в історії жінка-вбивця. І навіть не перша найманка. В деякій мірі, кожна жінка може бути як я. Якщо є причина, буде і наслідок». Ми так легко звикаємо до місця, де живемо, до речей, що нас оточують, до ідей, які нам прививають, що, коли...