Hikayenin kapağı bana aittir(kendim çizdim).
Bu benim ilk kurgum olucak~
Yazım yanlışları ve noktalama işaretleri için kusura bakmayın. İyi okumalar... 🌸💕
------------------------------Hava sıcak ve güneşliydi pencereden sızan ışık hüzmeleri yüzüne vurduğu zaman yavaşça yatağından doğruldu kahverengi gözlü adam.
Gözleri yarı açık bir şekilde saate baktı, kalkıp silahlı dedektiflik bürosuna gitmesi gerekiyordu.
Zorlada olsa kalktı.
Sabah rutinlerini yapıp bişeyler atıştırdı ve yola koyuldu.Çok geçmeden kendini büroda buldu ve içeri girdi.
İçeri baktığında herşey her zamanki gibiydi.
Herkes çok çalışıyordu ve kendi masasında bir yığın kağıt onu bekliyordu.
Etrafı incelemesi Kunikida'nın bağırmalarıyla son buldu...Kunikida:
-Oİ DAZAİ ORADA DİKİLMEYİ BIRAKTA İŞİNİ YAP!!
Kahverengi gözlü adam yerinden bir milim bile kıpırdamaz çünkü onun bu bağırmalarına fazlasıyla alışkındır.
Dazai:
-Tamam tamamm şimdi masama gidiyorum ve kağıtlardan origami yapı- yanii düzenleyip dolduruyorumm~ 🙂
Bu sözün ardından Kunikida'nın delici bakışlarına maruz kalan Dazai yavaşça masasına ilerler.
Masasına oturdu ve birşeyler yapıyormuş gibi davrandı.
İşi başından aşkın olan Kunikida Dazai'nin hiçbir şey yapmadığını fark etmedi bile.
Bunu görünce rahatladı Dazai.Yaptığı origamilere baktı ve uçaklardan birini havanın akışına bıraktı.
Herşey güzeldi taki uçak kapıdan giren Fukuzawa'ya çarpana kadar.
Tabikide Fukuzawa tüm ciddiyetini korudu.Fukuzawa:
-Sanırım yapıcak herhangi bir işin yok sana farklı bir görev vereceğim Dazai.
Beni takip et.Dazai'nin bakış açısı
Başkan'ın böyle söyleyeceğini düşünmemiştim.
Ama yinede onu takip ettim.
Odaya girip kapıyı kapattım.
Ne söyleyeceğini içten içe merak ediyordum.Fukuzawa:
-Sana vereceğim görev çok önemli Dazai.
Bunun için eskiden çalıştığın Liman Mafyasına gitmen gerekiyor.
Mori sana görevini söyleyecektir.
Bu seferlik onun için çalışacaksın.
Bu görev önemli çünkü hedefin hem Liman Mafyasını hemde büroyu tehtit eden birisi.Dazai:
-Emredersiniz başkan
Ve odadan çıkıp Mafya'nın yolunu tuttum.
Görevi tabikide kabul ettim.
Sonuçta bu Chuuya'yı tekrar görüp onu sinir edebilirim demekti.
Onu kızdırmayı özledim.
Sinirlendiği zaman beyaz teninin kendini kırmızıya bırakmasını, bağırmasını, Okyanus mavisi gözlerinin bakışlarını...Ben ne düşünüyorum böyle!?
Ve kendini düşüncelerinden uzaklaştırdı , sonunda Mafyaya ulaşmıştı.
İçeri girdi ardından asansöre yöneldi Mori-san'ın ofisi en üst kattaydı.
Birinin,arkasından ona seslendiğini duydu ve olduğu yerde durdu.
Arkasına bile dönmeden konuştu Dazai.Dazai:
-Ne oldu Agutagawa.
Agutagawa:
-Burada ne işin var Dazai-san.
Buraya girmen yasak.Ters ters bakar.
Dazai:
-Merak etme bir görevim var.
Mori-san'ın yanına gidiyorum.Hemen oradan ayrıldım ve cevabını bile beklemeden asansöre bindim.
Yukarı çıkmaya başladım uzun zamandır ilk kez buraya çıktım.Asansörün kapısı açıldı ve büyük kapının önündeyim.
Yan tarafında iki tane adam nöbet tutuyordu beni gördükleri zaman yana çekildiler.
Büyük kapıdan içeri girdim ve şöyle bir manzarayla karşılaştım:Mori-san masasına oturmuş Chuuya'ya bişeyler anlatıyordu Chuuya ise gözlerini yerden ayırmadan Mori'yi dinliyordu. Çok ciddi görünüyordu.
Mori beni görünce sustu ve beni bir el hareketiyle yanına çağırdı.Mori:
-Selam Dazai uzun zaman oldu.
-Evet oldu. dedim ve Chuuya'nın karşısına geçip oturdum ama o hâlâ yere bakıyordu.
Sanki bişey sorguluyordu kendi kendine.-Her neyse görevimiz ne?
Mori-san Chuuya'ya baktı ve konuşmaya başladı.
Mori:
-Görevniniz şu yarın akşam bir balo düzenleniyor ve hedefiniz _Bir fotoğraf gösterir._ bu adamın elinde bulunan kırmızı dosyayı almak.
Dosyanın içinde Mafya'nın işlediği birkaç suçun kanıtı var.
Aynı zamandada bu suçla uzaktanda olsa dedektiflik ajansınız da bağlantılı bu yüzden bu görevi yapıyorsunuz ikiniz.Durdum ve Chuuya'ya baktım.
Hâlâ yere bakıyordu.-Bu baloya Chuuya'yla birlikte gitmem dikkat çekmez mi?
Mori:
-Harika bir soru bunu da kılık değiştirerek halledicez.
Dazai:
-Yani küçük chuu bir kız gibi mi giyinecek~
Onu kızdırmak için söyledim.
Kızıl saçlı kaşlarını dahada çattı ve kafasını yukarı kaldırdı.
Mavi gözleriyle göz göze geldim içindeki kızgınlığı görebiliyordum.Chuuya:
-Bana bir daha Chuu deme.
Dazai:
-Ama çok yakışıyooorr~
Chuuya sinirle ayağa kalktı ve kapıya yöneldi.
Bende peşinden gittim.
Birlikte başka bir yere gittik bu süre boyunca hiç konuşmadık.
Chuuya başka bir kapıdan geçti orada bizi Kouyou-san karşıladı.------------------------------
Bu bölümü bitirdimm.
İnşallah batırmam sonlarını.
Yeni bölümü ne zaman gelir bilmiyorum 😴 .
Sanırım yazmaya hemen başlarım çünkü eğlenceli 😄 🌸 .
Sonra görüşürüz o zamann🌸✨.
639 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Saçlım (Soukoku) [M-preg]
Fiksi PenggemarDazai ve Chuuya bir görev için tekrar birleşirler~ Bu görev onların birbirine olan sevgilerini fark etmelerini sağlar. Soft ve Pembe dünya gibi bir hikaye oldu. 🌸🍷🌸🍷🌸🍷🌸🍷🌸🍷🌸🍷🌸 (Kapak tasarımı bana aittir.) Etiketleri oku ÖNEMLİ!!: Mp...