Hatırlatma
Enes: az daha bettuan yüzünden ölüyordum.Nefes: kötüye birşey olmaz.
Hadi gidiyorum ben.Enes: tamam sonra görüşelim.
Nefes: mümkünse adını bile duymak istemiyorum.
Ve be enesin aslınd aptalın sahibinin oğlu olduğunu ògrendim ve cemreyle babasını zoruyla evlendiģini duydum demekki enes cemreyle isteyerek evlenmemiş.
( omeygat tün sırrı çözdün sen sjsuhhb)Odama gittim biraz uyumak için uyandığımda saat 3 odaya baktım murat odada yoktu aradım cvp vermedi.
Allah allah murat nerdeydi bu saate kadar.Murat: téşekür ederim avukat hanı hemen bu sürtükten kurtulmam lazım.
Dün gece enesle nefesi gördüm odaya girdiler beraber kapıyı kapatmadılar bende onların öpüştüğünü gördüm sabah da geç saate kadar yoktu.
( adama bak benim karımla birisi öpüşerek bende sessizce orda ayrılacam )Şan nefese boşanma davası açtım ama ondan önce onunla biraz oynicam beni aldatmak neymiş görür mesala 1 gecelik onu kullanmayı düşünüyorum.
Otele gittim.Nefes: murat hala gelmemişti.
Kalı açıldı.
Murat gelmişti
Nerelerdeydin murat seni çok merak ettim.Murat: biraz işlerim vardı hayatım.
Nefes: hava iyice kararmıştı.
Açmısın.Murat: hayır dışarda yedim duş alıp uyumam.
Nefes: tamam sen duş al bende aşağıda akşam yemeği yiyip gelicem.
Sanada bir şeyler getirmemi istermisin.Murat: hayır hayatım gerek yok sana afiyet olsun.
Nefes: Teşekür ederim.
Murat: nefes geç kalma işim var senle.
Nefes: ne işi.
Mutat: iş işte sen geç kalma.
Nefes: Tm.
Odadan çıktım asansöre yürürken aklıma muratın benimle ne işi ola bileceği geldi.
Yoksa yoksa benimle hakkı olan ilk geceyimi istiyor kesin öyle ama bunu yapamam böyle bir şey olursa ilkimin bozulduğu fark eder.
Asonsere gelmiştim açıldı.İçinde kim vardı sizce tabikide enes ben bu adamla karşılaşmak zorundamıyım tam asansöre binmeyecekken enes beni kolumdan tutup asansöre çekti.
Bıraksana beni.Enes: Neden beni görünce asansöre binmeyi vaz geçtin.
Bana kızgınmısın.Nefes: sence.
Murat: bak yemin ederimki sen istedin ve bende sarhoştum.
İlkinin olacağını bilseydim yapmazdım.Nefes: enes kapat bu konuyu ben muratla mutlu olmak istiyorum.
Aramıza girme.Enes: nefes sana bir şey söylemem lazım.
Nefes: söyle ne söyleyeceksen.
Enes: murat bizi dün gece görmüş.
Nefes: nasıl yani.
Enes: kameradan baktım murat dün bizi aynı odaya girerken görmüş.
Nefes: sen cidlimisin.
Enes: malefes bu doğru ve devamı da var.
Sabah mirayı takip ettim ve adliyeye gitti.
Adliyede çalışa bir arkadaşımın yanına gitmiş ve sana boşanma davası açmış.Nefes: ne sen cidlimisin hayır sen bunda cidli değilsin.
Enes: bana inanmıyorsan bu dosyaya bak dedim ve eline kırmızı dosya verdim.
Nefes: enesin bana uzattığı kırmızı dosyaya baktım ve içinde boşanma kağıtları vardı ve murat bunu imzalamıştı.
Elimdeki kırmızı dosyayı ene Se geri uzattım.Enes: nefesin verdiģi kırmızı dosyayı aldı ( yaw ne kırmızı dosyaymış bu nsjhseh)
Îyimisin.Nefes: iyiyim ama murat bana bunu nasıl yapar.
Gerçekten inanamıyorum.Enes: seni odana götüriyimmi.
Nefes: Yok behçet gidelim biraz hava almam lazım.
Cemre: enes benimle olmak istemiyor ama ben onu yola getiririm eczaneden bi kutu exra güçlü aşırıcı aldık demek benden kaçacağını sanıyorsun.
İki bardak su aldım birisine aşırıcı koydum camdan baktıģımda enesle nefes yan yana oturuyorlardı hal halla saat geç oldu baya orda bakıyorlar.
Neyse iki bardağî aldım ve aşağıya nefesle enesin yanına gittim.
Selamlar kalıyorsunuz.Enes: biz oturuyorduk sadece.
Cemre elimdeki şu bardağından birisini ona verdim tam içecekken nefes öksürmeye başladı.
Enes: nefes öksürmeye başladı al bu suyu iç dedim cemre beni engellemeye çalışıyordu ama onu umursamayıp nefese suyu ićirdim.
Iyu okumalar bidahaki bölüm +18 olacak bilginize☺😘