Hatırlatma
Enes: çocuğun işaret ettiği yere bakınca gözlerim açıldı.
Enes: nefes deniz kıyısında kayalıklarda elinde iç köşesi oturuyordu.
ÇOK sevindim ona bişey olacak diye o kadar korkmuştumki onu görünce içime şu serpildi.
Hemen yanına koştum.
Nefes iyimisin.Nefes: Neden geldin.
Enes: seni merak ettiğim için geldim.
Nefes: alaycı bir bakış atıp sırıttım.
Adama bak Ya sen gel önce hayatımı mahvet sonra ortadan kaybolunca merak ettim oh ne ala ne memleket.
Enes git burdan yoksa kalbini kırarım kalbini kırmakla kalmam kafanıza kırarım.Enes: önce bu ses kaydını dinle sonra istersen kafamızda kırarsın.
Ses kaydını açıp nefese uzattım.Nefes: telefondan çıkan her bir kelimeyle gözlerimden bir yaş akıyordu.
Otele gidelim dedim.Enes: Tm gel kolundan tutup onu arabaya doğru götürdüm.
Beraber otele geldik yolda gökhana aramayı bıraksın diye mesaj attım.Murat: otelin ònünde bekliyordum belki nefes gelir diye bir araba durdu ve içerden nefe indi koşarak yanına gittim.
Nefes: otele gelmiştik arabadan indim
Murat yanına geldi ve bana sarıldı.Murat: iyimisin hayatım nerelerdeydin seni çok merak ettim.
Arabadan enes indi ÇOK şaşırdım.
Siz berabermiydiniz.Enes: evet onu yolda gördüm ve aldım.
Dimi nefes.Nefes: evet murat hadi beni odama götür.
Murat: tabi hayatım ütünü değiştir hem annemde seni merak etmiş senin için buralara kadar geldi.
Nefes: ne annende mi burda.
Istersen murat akşamda bizimle yatsın diyip sinirle otele girdim.Enes: nefesin bu dediğine kendimi zor tuttum bu salak murat yanımdan gidince gülmeye başladım.
Nefes: odaya geldim duşa aldım ve elbiselerimi giyindim ve kahvaltı yapmak için aşağıya indim muarat yanıma geldi.
Annen nerde.Murat: annemin işi çıktî ve acilen geri döndü.
Nefes: yarabbi şükür dedim içimden.
Murat: hafi kahvaltıya sana bir sürprizim var.
Nefes: bu sefer de baban mı geldi.
Murat: hadi ama hadi gel.
Cemre: enes hayatım hadi hazırlan murat bizi kahvaltıya çağırdı.
Enes: tam itiraz edecektim ki
Nefesi görüp iyi olup olmadıģını sorarım Tm diyip üzerime bir şeyler giyip cemreyel asagîya indik ve nefeslerin masasına oturduk.Murat: sana bahsettiğim süpriz buydu hayatım nasıl buldun sürprizimi.
Nefes: bide beğendinmi diyor gerçi adamın suçu değil bilse enesle yattîğımı bòyle şeyler yapmaz.
Hoşgeldiniz dedim ellerini sıkarak enes elimi bırakmadî bana bakıp sıtìttı.Enes: hoşbulduk nefes elini hala bırakmadım bırakamadım beni ona çeken birşey var ama ne en sonunda elini bıraktım.
Cemre: nasılsın nefes iyimisin bu gün olanları duydum.
Nefes: bu gün olanlar derken.
Cemre: hani otelden ağlayarak ćıkmıssın ya.
Nefes: gözüm seğirmeye başladı yok ben bu kadînı yırtarım.
Yiyim Teşekür ederim.Cemre: bana anlata bilirsin.
Nefes: gerek yok ailevi bir mesele bunu sòylerken aileviyi bastırarak sòylesem.
Yüzü mort olmuştu seni salak.Cemre: anladım.
Nefes: bi zahmet.
Cemre: birşey mi dedin.
Nefes: yo hayır.
Murat: hadi kahvaltıya başlayalım mı.
Cemre: tabi.
Size birşey diyimki murat bey.Murat: tabi hem bey demenize gerek yok murat kafi.
Cemre: ikiniz birbirinize çok terasınız şu şekil.
hiç alınma nefes ama, murat sen kibar nefes kabasın nasıl anlaşıyorsunuz.Nefes: bu kadın kaşînıyor.
Senle enişte çok zıtsınız enes sen yakışıklî cemre sen çirkin enes çekici sen itici.
Nasıl evlendiniz ha unutmuşum enesin babasî istedi diye evlendiniz soryyy 😏Cemre: benim gitmem lazım size afiyet olsun.
Nefes: teşekürler canım.
Anca gidersin seni salak.Murat: benimde gitmem lazım canım seni le sonra görüşürüz.
Sizede afiyet olsu. Enes bey.Enes: Teşekür ederim.
Murat nefesin yanağından öpüp gitti.
Murat nefese yaklaşınca içimnde kıyametler kopuyor.
Teşekür ederim nefes.Nefes: ne için.
Enes: az önce beni övdüğün için demek yakışıklı ve çekici olduğumu düşünüyorsun.
Nefes: hiç havalanma murat senden daha iyi.
Neyse ben kalkıyorum sana zeher zıkkım olsun boğazında kalır inşallah.
Bu dedikten sonra murat tam gülecekti ki öksürmeye başladı oha bettuam hemen tuttu.
Allahım inşallah şuan hesabıma 100000000000 milyon dolar yatar.
Bakim yok demek en istenmedik zamanda döleklerim kabuk oluyormuş.Enes: azdaha ölüyordum senin bettuan yüzünden.