Keyifli okumalar dilerim..
Hikaye
*Hatırlatma
Cemre'yi takmayıp nefese suyu içirdim.
(Enes)
"Nefes iyi misin?"(Nefes)
"Iyiyim,teşekkür ederim"(Cemre)*kendi içinden bunları söylüyor:
"Allah kahretsin içinde viagra(azdırıcı) olan suyu içti..Neyse Murata bir iyilik yapmış oldum"Enes'den-
Demek beni oyuna getirebileceğini zannettin cemre.
Cemre'yi zaten suyun içine koyduğu şeyi gördüm.
Aslında bu benim için bir fırsattı. Şuana kadar bir çok kadınla yattım ama nefes beni kendisine bağladı..onu unutamıyorum ve bende suyu bilerek nefese verdim.
Nede olsa bu onun ilki değildi.
Cemre yanımızdan ayrılmış ve duşa girmişti. Bardakta geri kalan suyu da ben içtim.
Nefes'den
Terlemeye başlamıştım. Sebepsizce enesi istiyordum.
Kendime engel olmam lazımdı.
(Nefes)
"Enes geçen gittiğimiz odaya gidelim. Seninle önemli bir şey konuşacağım."(Enes)
"Tabi"Onun sırıttığını görünce nedense gülesim gelmişti.
Sırıtması hoşuma gitmişti.
Enes'den
Nefesle birlikte geçenki odaya gittik. Kapıyı kapattığım an nefes dudaklarıma yapıştı. Biraz karışılık verdikten sonra onu ittim.
(Enes)
"Emin misin?"(Nefes)
"Hemde hiç olmadigim kadar"Sonra tekrar sıcaklarımızı birleştirdik. Arzuyla birbirimizi öpüyorduk. Isın içine dillerimiz de girince daha ateşli bir öpüşme oldu.
Onu soymaya başladım. Onun elide rahat durmuyor penisimi okşuyordu. Onu tamamen soyduktan sonra yatağa ittim ve kendimi de soydum.
Üstünde yerimi aldım ve son anda aklıma gelen şeyle hala nefesin üstündeyken çekmeceye eğildim. Içinden prezervatif çıkardım.
(Nefes)
"Hayır. Sana daha yakın olmak istiyorum"Nefes elimdeki prezervatifi alıp bir köşeye fırlattı ve dudaklarımızı tekrar birleştirdi.
Bende kendimi ona konumlayıp içine girdim.
Ağzıma boğuk inlemelerini bırakıyor daha da isteklenmemi sağlıyordu.
Onun içine sert vuruşlarla girip çıkıyor bir yandan da dudaklarını dudaklarının arasına alıp emiyordum.
Tırnaklarını sırtıma batırıyor bu daha da sertleşmemi sağlıyordu.
Uzun süren gel gitlerimden sonra içine boşaldım ve ardından oda boşaldı yorgunlukla kendimi onun yanına attım.
Oda göğsüme uzandı ve elini kalbimin üstüne koydu ve birlikte uykuya daldık.
Bölüm sonu...
Bu bölüm +18 olduğu için kısaydı.