Hatodik Rész

12.2K 39 0
                                    

Benyúltam a pólója alá és az egyik kezemmel megmarkoltam a cicijét.
- Először is.... - súgtam a fülébe - Mindig simogatjuk közben a cicinket, mert azzal sokkal nagyobbat fogunk élvezni! - csíptem össze finoman a mellbimbóját. És hátranyomtam magam felé, hogy nekemdőljön.
- Igenis.... Apuci.... - nyögött fel.
A másik kezemmel elkezdtem markolászni a combja belső felét. Először csak simogattam a térdétől felfelé, áttérve a másik combjára majd vissza. Néha egészen közel a bugyiját teljesen eláztató forró puncijához, belemarkoltam erősebben.
- Kicsit mindig játszunk, mielőtt hozzáérnénk. - haraptam a vállába.
- Igen... - nyögdécselt halkan.
- Esetleg kipróbálhatunk más érzékeny pontokat is! - megfogtam a kezét és a cicijére nyomtam, hogy folytassa amit elkezdtem. Az én kezem pedig átcsúszott a nyakára és finoman megszorította.
- Utána, ha már eléggé kívánjuk... - nyomtam oda a tenyerem a bugyijához, amitől már nedves lett a kezem - hozzáférhetővé tesszük a puncinkat.
Becsúsztattam az ujjamat a bugyija alá és félrehúztam. Ahogy csúszott rajta végig a bugyi, Merci nedve teljesen hozzátapasztotta a bugyiját a puncijához, szinte cuppanva rántottam félre.
- Ahhhhh - suttogta a mostohalányom.
Megfogtam a combját markolászó kezét és a középső és mutató ujját végighúztam a két ajka között, hogy szépen eláztassuk.
- Fontos, hogy nedves legyen, érzed? - csókoltam a nyakába.
- Igen, nagyon... nagyon nedves. Érzem - döntötte hátra a fejét a vállamra és becsukta a szemeit.
- Ezután elkezdhetjük simogatni. - nyomtam az ujjai végét a csiklójához erősen. Merci összerezzent és a kezem alatt elkezdte simogatni magát.
- Ezaz! Ügyes kislány! - mosolyogva néztem, ahogy együtt izgatjuk.
Lassan körözve csúszkált a keze, teljesen elmaszatolva a nedveit a combjai között. Eközben persze a világoskék otthoni rövidnadrágom is teljesen átázott, persze kívülről és belülről egyaránt. Nem csak a mostohalányom volt nagyon nedves.
- Apuci, vedd le a nadrágod! - fordult felém csókot nyomva az arcomra.
- Erről nem volt szó - húztam el a kezeinket a puncijáról.
- Kérlek! - kapott a kezem után türelmetlenül.


NEGYEDIK TÖRTÉNETOù les histoires vivent. Découvrez maintenant