Bazen yaşamından fazlasıyla sıkılır ve bıkarsın. Kulaklığı takıp müziğin derinliklerine dalmak, yanlız kalıp kimseyle konuşmamak ve huzurlu bir ortam istersin.Bunlar bazıları için gerçekleşmeyecek şeyler. Öyle değilmi...?
Asya:Yeniden o sıkıcı okula gideceğim.Yarın hiç olmasa ne güzel olur öyle değilmi Ada?
Asya:Ada?Ordamısın kime ne anlatıyorum ben?
Ada:Beni nasıl bırakıp gider?Hani beni canından çok seviyordu...?
Asya:Eminim ki seni hâlâ seviyordur. Belki zaman ihtiyacı var.
Ada:Zamana ihtiyacı olduğu içinmi 1 hafta sonra yeni sevgili yaptı?
Asya:Ada bak...
Ada:Kimseyi dinlemek istemiyorum Asya! Sadece okulumu okuyacağım. Onu unutacağım. Benim için Çağan diye birisi yok artık.
Asya:Ada seni kırmak istemem ama bu cümleyi 50 defa söyledin.
Ada:Bu sefer ciddiyim.
Asya:Sen bilirsin Ada. Hadi yat artık. Yarın matematik sınavı var. Sakın onu kafana takma.
Ada:Ben mi?Haha buna çok güldüm umrumda bile değil.
Bazı aşklar yarım kalır. Peki neden? Birbirlerini çok sevdikleri için mi?Yoksa...Bu aşkta karşı tarafın değil de kızın daha çok değer vermesi yüzünden mi?Bir ilişkide kız daha çok sever ve değer verirse emin olun o aşk gerçek değildir.
Saat:08.40
Ada:Kapat şu p!s alarmı Asya!
Asya:Ada sen ne yaptın!
Ada:Pff...Yine ne yaptım?
Asya:Sana alarmı 7.40'a kurmanı söylemiştim. Sen 8.40'a ayarlamışsın. Geç kaldık!
Ada:Gerçekten çok özür dilerim. Dalgınlığıma gelmiş.
Asya:Off. Neyse tamam. Bu seferlik affettim. Şimdi git giyin.
Asya'dan:
"Bu sefer ne yapacaklardı? Klasik kafamda yumurta kırarlar herhalde. Kapıyı tıklayıp içeri girmekten korkuyorum. Hadi ama Asya yapabilirsin. Çal şu kapıy-" derken Ada kapıyı tıkladı ve "girin" sesi kulaklarımı tırmaladı. Bu Melis'in sesiydi.İçeri girdiğimde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbalığın Ateşi
JugendliteraturAteş gibi kırmızı gülün dikeni gibiydin. Canımı çok yaktın... "Karanlık, simsiyah bir sayfadayım..."