Y/N St. Louis
So Sophiou sme si už objednali jedlo a teraz čakáme kým nám ho prinesú. Čakanie som si spríjemnila tým že som prebehla sociálne siete lenže zo scrollovania ma vyrušila Sophia, drgla do mna a povedala:,,Kukni sa kto práve prišiel a s kým tam je!"
Ked som sa tam pozrela neverila som vlastným očiam stál tam Tyler s Ellou.
Zatial si nás nevšimli ,ale ja som tam sedela bez pohybu a rozmýšlala som že prečo tu je s mojou kamarátkou.
,,Možno sa prišli len porozprávat,"pomyslela som si.
Z mojho rozmýšlania ma vyrušila Sophia ktorá sa ma pýtala či som poriadku.
,,Myslíš že ta podvádza?"spýtala sa ma zvedavo.
,,Neviem, uvidíme čo sa bude diat dalej,"povedala som a stále som nespúštala zrak z tých dvoch.
Doniesli nam jedlo zároven popri nás prebehol čašník s flašou červeného vína, smeroval priamo k nim.Pomaly mi to začínalo dochádzat červené víno,prázdna postel,Ella dnes nebola so mnou na fotení.
,,Asi ma vážne podvádza,"povedala som Sophii počas toho ako jedla.
,,Je mi to lúto,"smutne sa na mna pozrela.
Rozhodla som sa že mu napíšem a spýtam sa ho že čo robí.
Odpovedal celkom rýchlo no ked som videla tu správu bolo mi jasné z
že s Ellou nie su iba kamaráti.
,,Som s chalanmi na tréningu," prečítala som správu nahlas.
,,To je debil,"znechutene sa na mna Sophia pozrela.
Ked sme dojedli zaplatili sme a Sophia mi poradila že by som mu mala zbalit všetky veci a začat svoj život od znova.Prišla som domov spravila som presne to čo mi Sophia poradila a už som len čakala kám sa Tyler vráti domov.
Ležala som pri telke a už som počula zvuk klúčov,bolo mi jasné že to je Tyler.
,,Zlato som dom-,"prestal rozprávat ked videl tašky na zemi.
,,My niekam ideme?"spýtal sa neisto.
,,Nie my ale ty, videla som ta dnes s Ellou, prečo si mi to spravil?!"povedala som.
,,Zlato ja som ta nechcel podviest, prosím ver mi ,boli sme opití,"snažil sa ma presvedčit.
,,Prosím ta odíd,"povedala som a otočila som sa mu chrbtom.
Zobral si svoje veci a povedal:,,Este raz mi prepáč,"povedal a uz som len počula ako sa za ním zavreli dvere.
o 2 dni neskor
Konečne mám volno.Za tieto 2 dni sa od rozchodu nič nezmenilo.Zúčastnila som sa nejakých prehliadok a jedného fotenia.Nejáky čas som sa rozhodla strávit s mojou rodinou v Montreale.
Malo to byt prekvapenia takže nikto okrem Sophii o tom nevedel.
Hladala som si nejaké priame lety z New Yorku do Montrealu.Našla som jeden ktorý bol na zajtra rano konkrétne 3:45.
,,No super zase sa poriadne nevyspím," povedala som si potichu.
Bolo asi 10 hodín a ja som sa rozhodla že sa zbalím.Nabalila som si toho riadne vela lebo neviem ako dlho tam budem.
su 2 hodiny rano
Spala som asi nejaké 4 hodiny,dala som si rýchlu sprchu a naranajkovala som sa.Spravila som si jednoduchý makeup a zavolala som si taxík nech ma odvezie na letisko.
Ahojte zlatíčka dúfam ze vás tento príbeh zatial baví. <3
KAMU SEDANG MEMBACA
utocnik v montreale
AcakY/N St. Louis je dcerou trenera Montrealu Canadiens dlho zila v New Yorku a zivila sa ako modelka spat do Montrealu ju priviedlo neocakavana vec. Juraj Slafkovsky je jednotku NHL Draftu 2022 zacala sa nova sezona a Juraj si obliekol dres Montrealu C...