Hastaneden Eve Geçiş

1.5K 81 0
                                    

Kolumdan kan aldılar .Ve bir doktor geldi , sanırım beni sorguya çekecek gibiydi .

-Tahlil sonucu 10 dakika sonra belirli olur .Ama şimdi size soracaklarıma cevap verin hanfendi.

Olumlu anlamda başımı salladım .Kaynanam, Emre dikkatleri bendeydi.

-Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

-4,5 gündür çok halsiz ve midem aşırı derecede bulanıyor .Sabah bir baktım göz altlarım mor.

-Hım , pki önceden kaç öğün şimdi kaç öğün yiyosunuz?

-Önceden 2 ,şimdi 4.

-Midenizin bulanma sebebi önceden az yiyip mideniz küçülmüş. Birden çok yiyince mide ufak olduğu için almıyor .Ve almadığı için istifar ediyorsunuz .

Tahliller geldi .Doktor % 90 kansızsın, durumun pek ciddi değil .Kansızlık insanı sizin gibi yapar .Bir liste yazdı bu listedeki yiyecekleri tüketmemi söyledi .Midemi çok zorlamamayı da söyledi .Arabaya bindik ve gidiyorduk .

-Bak kızım gibi severim seni , bilirsin dedi kaynanam.

-Evet efendim bilmez miyim.

-Bu yiyecekleri tüket, sana ihtiyacımız var .Ben ne zaman istersen yanındayım dedi .

-Peki efendim dedim ve gülümsedim.

Eve geldik, Emre beni kucakladı ve eve girdik. Şuna bak okadar hastayım ama Amcam yanımda değil .Yazıklar olsun hiçbir şey demiyorum. Çünkü bana Emre ve kaynanam yeter .Ve iyki varlar hayatımda .

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin