Akşam olmuştu. Kaynanamgil bizde yemek yiyorduk .Masadan kalktım ve lavaboya koştum .Midem bulanmıştı , istifar edip yüzümü yıkadım .İçeri girdiğimde;
-İyi misin kızım , kötü hissediyorsan hastaneye gidelim dedi kaynanam.
-Yok annecim iyiyim , sadece biraz midem bulandı.
-Aşkım iyisin değil mi ?
-Aşkım endişe yapma iyiyim .
Yemekten sonra biraz sohbet ettik .Kaynanamgil kalktılar. Onları uğurladık ve amcam gelmişti .İçeri davet ettik , sinirliydi .Ortamda sesizlik varken dayanamadım ;
-Amca birsey mi oldu ?
-Onu sana sormak lazım dedi sertçe .
-Aşkım ne oluyor ?
-Amca lafı dolardırma direk söyle .
-Biz seni buraya niye verdik ? Projeyi kazanıp paranın yarısını alman için .Sen napıyorsun saçmalıyorsun!
-Bende bu evin üyesiyim .Umrumda değil o para bizim hakkımız şimdi defol !
Amcam ayağa kalktı ve " Sen çok oluyorsun " dedi .Ve yüzüme Tokatı geçirecekken Emre tutu ve ;
-Ben yaşadığım taktirde eşime asla kimse el kaldıramaz ! dedi .
Amcam siktirip gitti .Ben ona yarın yapacağımı bilirim. Önce yapmamıştım şimdi yapacağım. Istesem 1 dakikada şirketi benim üstüme olur .Çünkü babamdan bana miras ama yarın göstereceğim ona .
-Aşkım iyi misin dedi Emre .
-Bişeyim yok , ben ona yapacağımı bilirim.
-Siktir et !
-Yarın amcamın şirketi bizim olacak dedim .
-Aşkım iyi misin sen ?
-Iyiyim .Yarın o şirket üstüme olacak .Şirketin parasının yarısını fakire, okumak isteyen çocuklara , hastalara dağıtacagım .
-Bence hepsini dağıt bizim ihtiyacımız yok .Ama dünyada çok durumu kötü olan insan var .
-Haklısın benim canım kocam dedim ve sarıldım .
Sabah ilk işim imzamı atıp üstüme aldım .Ve sirketin parasını ihtiyaç sahiplerine dağıtmaktı. Ve öyle de oldu .Bir sürü ihtiyaç sahibi mutlu oldu .Buda beni çokkkk mutlu etti .Artık zavallı Gökçe yoktu .Artık iş kadını Gökçe Vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
NouvellesBirbirini tanımayan 2 insan, Bir gün evlenmek için zorlanırlarsa , Evlenip aynı evde yaşarlarsa oluşan sonuçlar , Yaşanan kavgaları saymıyorum bile . Ha bide Kıskançlıklar vardı değil mi ? Peki ya yaşanan acılar , ayrılıklar ?