Bu bölüm tam olarak yaşamak ve user99498099 gazabına uğramamak için yazılmıştır tşk :)***
Emre//
Hürkan ve Merve'nin ayrılması üzerinden 2 ay geçmişti. Koskoca 2 ay bu arada Hürkanla bir kez bile konuşmadık. Ben onun artık arkadaşı olduğun konusunda bile şüphe duymaya başladım. Bazen Ali'yi arıyorum ve Hürkanın durumunu öğrenmesini istiyorum ve sağolsun çok yardımcı oluyor neredeyse Hürkanın attığı tüm adımdan haberdar oluyorum. Cidden Ali gibi arkadaşım olduğu için çok şanslıyım.
Yataktan doğruldum ve paketin içinde kalan son 2 sigaradan birini elime alıp balkona yöneldim tam yakacaken çakmağın gazının bittiğini farkettim. İçimden derin bir siktir çekerek sigarayı tekrar paketin içine bıraktım.
"Zaten böyle şeyler hep beni buluyor"
Mutfağa gidip yemek hazirlamak için mutfağa gittim. "Hay sikeyim burayı da iyi dağıtmışım" Etrafta dünden kalan ve ağzı açık olduğu için bozulan yemekler mi dersin, yere dökülen bira mı dersin ne ararsan vardı. Bunları kafaya takmayip buzdolabına yonelmenin daha mantıklı olduğunu düşündüm ve buzdolabını açtım. "YA SAKA MI BU AMİNA KOYİM VALLA KOMİK DEĞİL HERŞEY ÜST ÜSTE GELİYO LAN NOLUYO BU EVDE"Buzdolabı ile bakısırken bir yandan sövüyordum. Sonra üstüme düzgün birşeyler giyip markete gittim. "OHA AMİNA KOYİM BU FİYATLAR NE VALLA SİKİCEM YASAMAK İSTEMİYORUM ALIN BENİ LÜTFEN"
O sırada arkamdan buz gibi bir el enseme değdi sonra da o eller gözlerimi kapattı."-BİL BAKALİM BEN KİMİN?"
"+AZRAİL?"
Ellerini yavaşça indirdi ona doğru döndüm buz gibi elleri göz altlarımda geziyor,aslında yanımda olduğu için çok mutluyum,ona sahip olduğum için şanslıyım ben bunu düşünürken bana garipsercesine kaşını kaldırarak baktı.
"-Emre sen iyi misin?"
"+E-Evet ya sen napiyorsun burda?"
"-Seni görmeye geliyordum gelmeden önce markete uğramak istedim"
"-Ya sen?"
"+Bende evde yiyecek birşey kalmadığı için alışverişe çıkmaya karar verdim"
"-Sende iyice Nazlı oldun başımıza Emre"
"+Elimde olan birşey değil Ali..."
Ali üzüldüğümü anlamış olmalı ki hemen elimi sıkıca tuttu ve markette dolanmaya başladık kasaya geçtik ve aldıklarımızın hepsi o ödedi. (Parayı nerden bulmuş bu mal götünü sattı galiba?)
Eve geldik bı anda mutfağa yöneldi. Girdiği ile çıktığı bir oldu. Kusma sesleri çıkarıyordu ama kusmuyordu. Eline eldiven geçirip temizlemeye başladı yardım etmek istediğimde şunu söyledi "SİKTİR GİT BU EVİN HANIMI BENİM" Valla şuan Ali'yi görseniz gülmekten ölürsünüz önüne önlük takmış. Bı zamanlar o önlüğü Hürkan takardı ama neyse...
*****
Bir süre sonra Ali beni mutfağa çağırdı. Amk orospusu cidden bana kahvaltı hazırlamış.
"-Lan gelsene ne bakiyon?""+Sen mi yaptın bunları?"
"-Yok Hürkan yaptı"
Hürkan lafını duyduğum anda afallamaya başladım gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum Ali'nin önünde aglayamam. Ama istemsizce göz yaşlarım yavaşça yanaklarımı islatmaya başlamıştı bile. Elimi yavaşça ağzıma götürdüm ve kapattım. Ali bana sıkıca sarıldı.
"-Emre özür dilerim şaka olsun diye söyledim"
"+...."
"- İstersen kahvaltıdan sonra onu görmeye gidelim denemekten zarar gelmez?"
Devamı 1000 yıl sonra :))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mengola "Gizemli Aşk"
Romance-Benden hoşlandığını çok belli ediyorsun? +Kes sesini Hürkan