Artık umudumuz kalmamıştı ve eve dönmeye karar verdim. Tam o sırada arkamdan duyduğum ses ile yere çivilenmiş gibi donakaldım.Bu Hürkandı arkamı dönüp yüzüne bakmak istiyordum ama korkuyordum. Neden korkuyordum?
Gözlerim dolmaya başladı.A: Hürkan nerelerdesin ne kardeşim 5dk geliyom dedin yarım saatir dışarıdayız.
H: Geldim işte Ali ne kızıyon.
A: Al Emre'yi getirdim sana ama İskender sözünü tutcan bak!
H: Tamam Alicim Tamam hem sen gitsen mi artık bizim yanlız konusucaklarimiz var.
A: Ayol bide kovuyo beni NEYSE ZATEN İSTENMEDİGİM YERDE DURMAM
Olanları anlamaya çalışıyordum Ne iskenderi ne sözü Ali Hürkan ile işbirliği mi yapmış? Hepsi beni buraya getirmek için mi peki görüşmek istemeyen Hürkandı peki şimdi neden? Ben düşüncelerimle boğuşurken Hürkan kafasını omzuma koydu. Gözlerimdeki yaşlar yavaş yavaş yere düşüyor elimle kapamaya çalışıyordum. Hürkan bir eliyle elimi kavradı diğer eliyle yavaşça gözyaşlarımı sildi.
H: İçeri geçelim mi artık?
Elimden tuttu ve beraber içeri geçtik. Uzun zamandır gelmemiştim bu evde Hürkanla yaşadığımız her olayı saniyesine kadar hatırlıyorum ne kadar eğlendiğimizi.
H: Emre daha ne kadar sessiz kalacaksın?
H: Seninle gerçekten konuşmamız lazım. Sen salona geç ben kahve yapıp gelicem.
E: Neden artık şarap alcak paran mi kalmadı pis fakir.
Bunu söylememle Hürkanın gülmekten yere yığılması bir oldu. Kendimi gülmemek için zor tutuyordum. Salona doğru ilerledim sonra kahkahayı patlattım. Hürkan ise mutfakta hâlâ gülüyordu. Elinde iki tane bardak ile geri döndü birini bana uzattı. Yanıma oturdu, gerilmeye başladım ama belli etmemeye çalışıyordum.
H: Uzun zamandır bu kadar gülmedim aslına bakarsan Sen gittiğinden beri hiç gülmedim.
E: Evet bende...
E: Merve ile ayrılmışsın.
H: Evet uzun hikaye
E: Benim yüzümden mi?
Bunu neden söyledim şimdi? Bu sohbet neden bu kadar kısa ama anlamlı konuyu baska yerlere cekmeliyim.
E: Şey se-
H: Evet
E: Anlamadım?
H: Hepsi senin yüzünden
E: Özür dilerim ben öyle yapmak istememiştim her konuda haklısın ve ne kadar özür dilersem az ben cidden berbat biriyim ama Seni çok özledim elimden gelen birşey değil seni seviyorum Merveyi çok kıskanıyorum onun ne kadar iyi biri olduğunu biliyorum ama yapamıyorum Hürkan.. Seni görmediğim her gün bana 1 yıl gibi geliyor zaman geçmiyor tekrardan sigaraya başladım Az kalsın uyuşturcu bile alicaktim ama Ali engelledi.
H: Emre ben ondan bahsetmiyorum
E: Ne?
Elindeki bardağı yavaşça yere bıraktı ve gözlerimin içine baktı. "Hepsi senin yüzünden çünkü sana aşık oldum" dedi ve dudaklarımız birleşti. Kısa ama anlamlı bir öpücüktü benim için.
E: Ben anlamıyorum?
H: Salak mısın Emre?
E: Bide soruyo musun Hürkan yani matematikten 5 alan insanım ben
H: Ben daha kötüsünü almıştım hatırlarsan
E: Ay dur yapma gülmekten bayılcam
H: Lan bayılma ben seni nasıl tasicam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mengola "Gizemli Aşk"
Romance-Benden hoşlandığını çok belli ediyorsun? +Kes sesini Hürkan