Sabah telefon sesiyle uyandım. Ama bu alarm sesi değildi mesaj sesiydi. Hemen açıp okudum bilinmeyen bir numaradan geliyordu. Mesajda Acıbadem yazıyordu biraz afallamıştım.Acıbadem ne anlama geliyordu acaba diye düşündüm. Alarm da 10 dk sonra çaldı hemen hazırlanıp arabama bindim. Arabada da aynı ses geldi. Ama bu sefer açmadım. Yoluma devam ettim ama aklımda ? Vardı. "Acıbadem" ne anlama geliyordu??? Hastaneme ulaştığımda telefonu açtım aynı mesaj gelmişti "Acıbadem" telaşlanmaya başlamıştım.
Birden Hastanenin tabelası gözümün önüne geldi "Acıbadem Hastanesi" acaba çalıştığım yerle bir alakası var mıydı? Birisi zor durumda mıydı? Benden yardım mı istiyorlardı? Bu sefer bilinmeyen numaraya ben bir yazı yazdım "Kimsin, acıbadem ne anlama geliyor " mesajı aldığım gün işime odaklanamadım. Hande adında ki arkadaşım bugün niye o kadar dalgın olduğumu yüzümün soluk olduğunu sordu. Bende biraz yorgun olduğumu söyledim.
Eve döndüğümde kafamı dağıtmak için kitap okudum. Aynı mesaj tekrar gelmişti ama soruma cevap verilmemişti gizli tutulmak istenen bir şey olmalıydı veya biri beni oyuna getirmek istiyordu. Kitabıma da odaklanamadım.
Birisine haber vermeliydim çok tedirgin olmuştum hemen babamı aradım. Babamı hep kendime yakın bulmuştum. Babama olanları anlattım benim aramamı bekliyordu zaten babamın hisleri genellikle gerçek oluyor. Endişelenmemem gerektiğini söyledi. Babamın sesi bana biraz da olsa moral vermişti. O gün başka mesaj gelmedi.
Diğer gün öğlne doğru aynı numaradan bir mesaj daha geldi ama aynı şey yazılmıyordu. "Genetik" yazılıyordu. Aynı gün 4 defa genetik mesajı geldi. Huzursuz olmaya başlamıştım. Neden kendini tanıtmıyor??
Bölümümün müdüründen izin alıp ailenin yanına gitmeye karar verdim.
Müdürden ilk defa izin aldığım için hemen kabul etti.