İlk Bakışta Aşk

16 5 0
                                    

Uçak biletim hazırdı Salı günü Amerika 'ya annemle babamın yanına gidecektim. Salı günü erkenden uyandım mesajların verdiği huzursuzluk vardı içimde. Havalimanına ulaştım. Ve uçağım bindim  13 numaralı koltuğa oturdum yanım boştu daha iki dk geçmeden yanıma bir adam oturdu.

İlk görüşte aşık olmuştum. Bu adamı görene kadar asla öyle saçmalıklara inanmazdım.

Evlenmeyi de hiçbir zaman düşünmemiştim. Yaşıtlarım evlenmiş çocukları dahi olmuştu. Annemle babam da bu duruma çok üzülüyorlardı.

Bu adamı görünce bütün huzursuzluğumu unutmuştum. Birden merhaba diyince irkildim.Ama sesi çok güzeldi
"Merhaba " dedim
" Deniz Akyüz"
"Ahuela Coşkun"
"Tanıştığımıza memnun oldum "
" Bende"
"Amerika'ya niçin gidiyorsun? "
"Ailemin yanına sen? "
"Başka bir sebebi yok mu" (bu adamdan korkmaya başladım veya bir şeyler bildiğini sandım ama tabi ki bu benim hayal gücüm)
"Hayır  tabi ki niye sordun "
"Ben iki sebepden gidiyorum da"
"Neymiş bunlar"
"Hımm hem iş için hem de kardeşimin düğünü için gidiyorum "

Evli misin diye soramıyorum dilim tutuluyor off

Sonra hiçbir şey konuşmadık. Uykuya dalmışım. Uyandığımda başım adamın ayaklarındaydı. Hemen kalktım.
"Özür dilerim "
"Hiç sorun değil çok güzel uyuyordun uyandırmak istemedim zaten varmak üzereyiz"

Ve 5 dk kadar sonra Amerika ya vardık. Yollarımız ayrıldı. İçimde hiç tsnımlayamadığım bir duygu oluşmuştu. Aşk, hüzün, ve tanıştığı için mutluluğun birleşimi.

Ailemin yanına varmıştım. Ailem beni gördüğü için çok mutlu olmuştu çünkü tek çocuklarıydım. Ve tabi çok seviliyordum.

Adamın yüzü bir türlü aklımdan çıkmıyordu.

Kolum uçaktan beri feci bir şekilde ağrıyordu. Babam beni hastaneye götürmek istedi. Annem geçer bir iki güne deyip konuyu kapattı. Ama kolum aşırı derecede ağrıyordu. Babam dayanamayıp götürdü. Doktor uçakta karşılaştığım Denizdi çok mutlu olmuştum . Kolumu inceledi ve ben yeleğinin üzerinde Michael yazdığını fark ettim. Deniz Türk ismi olduğu için mi değiştirdi diye düşündüm ama sormadım. Benden nefret etmesini istemedim. Ama içimde bir kuşku uyandı.

Bende doktor olduğum için birçok kez kolun incelenmesine ve tedavi edilmesine tanık oldum Deniz çok değişik inceliyordu. Sadece dokunmakla yetiniyordu. Acaba ona bakmaktan kendimi alamadığım için mi öyle zannediyorum?

Genetikle AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin