Vi skal få enda et nytt familiemedlem.
Jeg friket helt ut et til plagsomt familiemedlem."Hva?"sa jeg mens jeg frika helt ut.
"Amanda det kommer til å bli gøyt!"
"Ehh nei, åå hvordan kan dette skje!"
"Hva da?"
"Enda en liten mas unge"
"Hva jeg er ikke masete" sa Olivia og så sukkersøtt opp på meg.
"Ehh Jo du E masete"
"Nei, det er jeg ikke"
"Jo du E både masete og en liten grinunge!"
"Mamma"
"Hvorfor må dette alltid ende med en krangel, du er 14 år Amanda du skal vite at ikke alt skal ende med en krangel!"
"Men hun griner hele tiden det er så utrolig irriterende , og flaut" sa jeg mens jeg gikk ut.
"Hvor skal du?" Sa mamma
"Ut en tur!"
"Ok vær forsiktig, ta på deg solkrem." Roper mamma så høyt at alle i gaten kan høre det.
Jeg gikk en liten tur til standen. Jeg trengte bare litt pause fra familien. Jeg var på standen i ca 30 min og etter det begynte jeg å tutle litt hjemover. Plutselig så jeg en gutt på andre siden. Han så veldig kjekk ut. Jeg må innrømme at jeg stirret litt på han for like etter på traff jeg en lyktestolpe og falt ned på baken.
Jeg lå på baken i ca 20sek før jeg hørte en stemme bak meg."Oj hva har skjedd?"
Jeg visste ikke at han snakket til meg så jeg svarte ikke."Hei du går det fint."
"Snakker du til meg?" Sa jeg
"Ja"
"Åja jada jeg traff ikke lyktestolpen så hardt!" Sa jeg og små lo litt for meg selv.
"Åå jeg skal hjelpe deg opp"
"Takk" sa jeg etter han hadde hjulpet meg opp.
"Bare hyggelig" sa han blinket til meg.
"Hva heter du?" Spurte jeg nysjerrig
"Jeg heter Mathias, du da?"
"Amanda"
"Fint navn" sa han og smilte
"Takk duå!" Sa jeg og smilte tilbake.
"Hvor bor du?"
"Ehh jeg bor i water gaten 34."
"Åå for et sammen treff jeg bor også water gaten 35.
"Skal vi slå følge?"
"Ja ofc"
Vi gikk hjemover sammen og snakket om masse forskjellige ting. Det var veldig bra at jeg endelig hadde jeg fått noen jeg kunne være med når jeg og Olivia kranglet, og jeg måtte innrømme at jeg begynte å bli litt forelsket i han. Når vi kom hjem gikk vi vær for oss. Han ga meg telefon. Nr. Sitt 34334324, og jeg ga han mitt 84448385.
"Amanda, hvor har du vært!" Så mamma bekymret
"Ute"
"Vi har vært så redd for deg"
"Ehh jeg var jo bare ute"
"Men du må si ifra om hvor lenge du blir ute"
"Stopp vær så snill, dere er så overbeskyttende" sa jeg mens jeg langsomt listet meg oppover mot rommet mitt.
Jeg la meg ganske tidlig den kvelden siden var så trøtt. Det var veldig deilig at det var helg siden da slapp jeg å måtte stå opp kl 06:00 for å gå på skolen.
Jeg var fortsatt sjokket over at vi skulle få enda et familiemedlem. Var det ikke nok med Olivia og meg. Er de ikke lei av all kranglingen, nå kommer det jo bare til å bli enda mer krangling. Jeg gleder meg virkelig til jeg skal flytte ut siden da slipper jeg alt maset fra Olivia.
//////////////////////////////////////////////////////////////////
Det ble ikke en så lang del men jaja.
Vær så snill og vote for meg😃🙏
YOU ARE READING
EMBARRASSED
AdventureAmanda får vite at hun og familien hennes skal flytte til Hawaii i et 1 år. Det var den verste nyheten hun kunne tenkte seg. Du skjønner Familien til Amanda + Utlandet= Ikke noe bra. Sist gang de bodde i utlandet ble det helt krise til slutt var ti...