Merhaba minnoşlar, nasılsınız?Umarım iyisinizdir ve gününüz de iyi geçmiştir..❤
Her neyse fazla uzatmadan bölüme geçelim...-----------------------------------------------------
*Yazar'dan*
Wooyoung, sabahın 6'sında uyanmış ve yanında yatan San'ı izlemek amacıyla hafifçe sağ tarafa doğru dönmüştü.
Dün akşamki olanlar aklına gelince yanındaki San'ı uyandırmamaya çalışarak kalkmıştı ve yan tarafında bulunan komidinin çekmecesini açmıştı ve ateş ölçeri aramıştı.
Sarı tozlu olan bardağı görünce kafasında soru işareti oluşmuştu Wooyoung'un. Bardağı yavaşça eline alıp burnuna yaklaştırmıştı.
Dikkatlice kokladıktan sonra Wooyoung'un kafasında belli belirsiz bir senaryo oluşmaya başlamıştı.Demek ben sırf yanına geleyim diye yalandan hasta numarası yaptı diye içinden geçirdi Wooyoung.
Gözleri biraz açılmıştı şaşkınlıktan Wooyoung'un.
Ama San'ın bu planına karşılık Wooyoung'un da aklına çok zekice bir plan gelmişti ancak kendini ele vermemek amacıyla bardağı yerine koydu ve çekmeceyi kapattı.Sonrasında ise San'ın yanına geri yattı ve kendince sırıttı.
*San'dan*
Başımda hissettiğim ağrı ile gözümü açtım ve bulanık olan etrafımı düzeltmek amacıyla kafamı sağa ve sola salladım.
Gözümü tekrar açtım ve yanımda duran çocukluk aşkıma bakmak için razı sola döndüm.
Dün akşam yorulmuş olmalı ki hala uyuyor diye düşündüm.
Ona biraz yakınlaştım ve yüzünü inceledim. Ne de olsa uyuyor hala beni fark etmez herhalde."Beni izlemeyi ne zaman keseceksin acaba? Yakışıklıyım biliyorum ama yiyecekmişsin gibi bakma lütfen bana."
Bir dakika- O UYUMUYOR MUYDU?!
Hemen kafama yorganı çektim ve uyuyormuş gibi davrandım.
Ama sanırım biraz geç kaldım.."San uyumadığını biliyorum numara yapma"
"Hayır bir kere ben uyuyorum şu an sen rüyadasın."
"Hmm peki o çekmecedende ki x tozlu bardakta mı rüyanın içerisinde
Hm?"O x tozunu nereden biliyor?! İnşallah komidinin çekmecesini açmamıştır ama galiba bunu söylemek için fazla geç kaldım...
En heyecanlı yerinde bitirdim çünkü neden olmasın 💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☘︎AMOR☘︎ WooSan ✔
De TodoSeonghwa Hyung: Çocukluk aşkının Instagram hesabını buldum. San: Gerçekten mi Hyung!!