Final mi..?
Bu kitaba final yapmak planlarım arasında yoktu 🥺😢
Yapacak bir şey yok ama çünkü her güzel şeyin bir sonu vardır..~Son kez iyi okumalar..~
Düzenlendi
---------------------------------------------
*Yazardan*
Wooyoung yutkundu.
"K-kaçmayacaktım k-ki."
San, Wooyoung'a doğru elleri cebinde ilerlerken bu gecenin nasıl geçeceğini düşünüyordu.
Aralarında 10-15 cm kala durdu ve Woo'ya baktı. Bakarken de yüzündeki o mükemmel sırıtışı silmemişti.
Biraz bakıştıktan sonra San omuz silkti ve yatağa oturdu sonra da yan tarafta duran suyu içti.
Wooyoung ise çekingen bir tavırla San'ın yanına oturdu ve boğazı kuruduğu için suyu istedi.
San hiç itiraz etmeden verdi ne de olsa içtiği zaman işler kendi lehine gidecekti.
Suyu içmesinden biraz zaman geçti ve Wooyoung gittikçe terlediğini hissetti.
"S-san"
"Hm?"
"N-neden bu kadar sıcak burası."
"Bilmem, belki de beni istiyorsundur."
Wooyoung onaylarcasına kafasını salladı ve daha fazla dayanamadığı için kendini direkt San'ın dudaklarına attı.
San böyle durmaktan rahatsız olduğu için ellerini wooyoung'un kalçasına koydu ve kaldırıp kucağına koydu.
"A-ahm"
Wooyoung San'ın ağzına inlediği zaman San karşısındaki bedeni daha da arzuladı.
Dudakları kiraz kırmızısına dönene kadar birbirlerini öptüler.
En son nefes nefese kaldıkları için ayrıldılar.
San, wooyoung'u kucağına aldı ve yatağa yatırdı.
Üstündekileri yavaşça çıkarıyordu ve bu zaman içerisinde de konuşmayı ihmal etmiyordu."Şimdiden uyarıyorum geçen seferkine göre daha da sert davranacağım."
Wooyoung sırıttı.
"Hah zaten önceki hızın kaplumbağadan daha yavaştı."
"Demek öyle ha? Üzgünüm ama bunu dememen lazımdı."
San tamamen çıplak kaldıktan sonra sevgilisinin kıyafetlerini de çıkardı.
"San direkt gir lütfen d-dayanamıyorum."
"Sen yeter ki iste bebeğim."
San kendini karşısındaki gence konumlandırdı ve hiç beklemeden kendini itti.
"Ah-ahm babacığım harikasın."
"Babacık ha? Bunu sevdim."
San daha da hızlandıktan sonra karşısındakinin acılı inlemelerini duydu ve acısını hafifletmek için kafasını boynuna koydu ve kırmızı lekeler bıraktı.
"Aahh babacık daha da hızlan lütfen."
San gittikçe daha da hızlanıyordu ve bu da Wooyoung'dan sayısız inleme kazandırıyordu kendisine.
"S-san a-acıyo y-yavaşla."
"Az önce hızlan diyordun güzelim şimdi ne oldu?"
Wooyoung kafasını iyice yastığa gömdü ve derin nefesler alıp vermeye çalıştı ama sadece çalıştı çünkü San konuşmasına bile izin vermiyordu.
"Şimdi bebeğim gel bakalım kucağıma sıra sende."
Wooyoung San içinden çıktıktan sonra derin bir nefes aldı çok yorulmuştu.
Kafasını salladı ve yatağa yaslanmış olan sevgilisinin tam üstüne oturdu.San ona yardım etti üstünde zıplaması için çünkü yorulduğunu biliyordu.
"Aferin benim bebeğime."
San canının acıdığını hissediyordu ama şu an içi zevk ile dolduğu için bunu umursamadı.
.....
Bir süre sonra ikisi de yorulduklarını hissettiklerinde kendilerini yanyana bıraktılar ve derin derin nefesler aldılar.
"Seni seviyorum San."
"Seni seviyorum Wooyoung."
İlk defa smut yazarken utanmadım ehe
Başka bir kitapta görüşmek üzere kendinize iyi bakın yazarınız sizi çok seviyor 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☘︎AMOR☘︎ WooSan ✔
De TodoSeonghwa Hyung: Çocukluk aşkının Instagram hesabını buldum. San: Gerçekten mi Hyung!!