Ben bildim bileli valla sen delisin :D

75 0 0
                                    

Gözlerimi açtıgımda kendimi okullun revirinde degil yattak odamda bulmuştum evde sessizlik vardı ayaga kalkmaya çalıştım ve kalktım ama başım dönüyordu 1 gün boyunca uyudugumu fark ettim ayılar gibi kiş uykusuna yatmadıgım kalmıştı :D ilk önce odamdaki banyoya gittim ve banyodaki aynaya baktım tenim soluktu ve ruh gibiydim göz altı torbalarım vardı ve göz çevrem mordu. ondan sonra neler oldugunu düşünürken gözlerimin önünden hersey filim şeriti gibi geçti . ve neden böyle oldugumu anladım ben mal gibi futbol sahasının ortasında duruyordum ve o yeni gelen cocuga agzımın suyu akmişcasına bakıyordur . işte o an ne olduysa oldu basımda bir agrı hissettim anlasılan kafama top gelmişti . şimdi anladım yeni gelen cocugun kendine dikkat et diyişini off cocugada rezir oldum neyse yaa canımdan daha onemlimi bizmkiler nerde acaba bi bakıyım merdivenlerden yavaşça indim herkez oturma odasında oturmuş sohbet ediyorlardı. birden herkes bana baktı annem hızlı adımlarla yanıma geldi canım kızım iyimisin dedi.
Anne iyiyim ben merak etmeyin okula gitcem onu söylemek istedim ben odama cıkıyorum .
Görüşürüz dedim
Odama hızlı adımlarla çıktım okula biran önce gitmek için can atıyordum hazırlanırken bir yandan dua ediyordum.
Allahım işallah yeni gelen cocuk bizim sınıfta olur ay bide yanımda otursa ne güzel olur . ben bunları düsünürken bir yandan hazırlandım ve evden çikıp arabaya bindim heycandan çok hız yapıyordum 20 dk yol 5 dakikalık sürdü hemen okullun otoparkına park ettim araba mı hızlı adımlarla yürürken bir yandan da geçmiş olsun diyenlere teşekkür ettim. Sonunda sınıfa girmiştim. Sezgin beni gördügü gibi boynuma atladı.
Pamuk şeker sonunda uyandın ya biraz daha uyusaydın senden şüphe edicektim ayı falan mısın diye :D
Sezgin diye bagırdım ama sonra aynen ya ne uyumusum sanki 2 saat uyumusum gibi his var dedim .
Ve sırama gectim zil calmişti herkez sırasına oturdu .
Ögretmen sınıfa girdi dersimiz biyolojiydi hiçte sevmezdim .
Birden içimi üzüntü kapladı çünkü yeni gelen çocuk bizim sınıfta degildi bizim sınıfta olsaydı şimdiye kadar sınıfta olması gerekirdi birden kapı çalındı hoca gir! Dedi aaaa o yeni gelen çocuktu hocam kusura bakmayım biraz geç kaldım dedi.
Hoca bişey olmaz evladım zaten bende yeni geldim derse başlamamıştım dedı.rüzgar oglum ezginin yanı boş oraya geçebilirsin dedi birden yüzümün kızardıgını hissetim aynı elma gibiydi yanaklarım rüzgar bunu fark etmişcesine elma yanaklı dedi ve tebessüm etti . utanmıştım ama böyle söyleyişi hoşuma gitmişti . biyolojiden nefret ettigim için hep esniyordum ben esnedikçe rüzgarda esniyordu esnemem onada bulaşmıştı . birden bu halimize güldüm rüzgar anlamsızca ve uykulu gözlerle bana bakıyordu o bakarken o denizi andıran gözlerine kiltlendim oda benim gözlerime dikkatlice bakıyordu . 1 dk bakıştıktan sonra zil çaldı. ve bakışmayı bıraktık zilden ilk defa nefret etmiştim bu anın hiç bitmemesini isterdim o kadar mutluydum ki sıradan kalkıp sezginin arkasından koşarak sımsıkı sarıldım. oda bunu anlıcakmısına pamuk seker birisinden hoşlanıyorsun galiba dedi bende sezgin diye tısladım oda ama öyle dedi tmm sezgin uzatma dedim annemlere fln bişey deme tamam mı dedim . tamam prenses diyerek yanımdan ayrıldı . 2.dersimiz tarihti ve gerçekten tarihi seven bir insandım . rüzgarda bunu anlamışcasına tarih meraklası dedi bende tebessüm ettim eee sen hangi dersleri seversin diye sordum o da matematik ve türkçe dedi matematigim igrenç ötesiydi . belki matematikte rüzgardan yardım alıp hemde daha iyi onu tanıma şansım olabilirdi . rüzgar bana matematik dersinde yardım edermisin çok kötüyümde . hay hay nedemek prenses ama ben gelemem senin bizim eve gelmen gerekcek zamanım kısıtlı zaten 3 saat sadece senle ilgilene bilirim dedi. Rüzgar sıkıntı olmaz ben gelirim okul çıkısından sonra eve gitmem lazım sana msj atarım evin adresi için rüzgar gülerek ama biz numaralarımızı vermedik ki dedi bende aa dogru dedim hemen birbirimize numaramızı verdik zaman çabuk gmişti çıkış zilli çaldı ben okullun otoparkına dogru yürüdüm arkamdanda rüzgar yürüyordu arabamın anahtarını çantamdan alıyım derken çantamdaki herşeyi yere dökmüştüm sakarlıgımın tutcagı zamandı rüzgar hızlı adımlarla yanıma gelip yerdeki bir kaç şeyi çantama koydu işte bu kadar toplandı dedım gülümseyerek oda bana tebessüm etti . Teşekkür ederim rüzgar dedim oda bişey degil elma şekeri dedi hep prenses diyordu anlaşılan yine yanaklarım kızardı rüzgar hızlıca arbasına binip otoparktan çıktı arkasındanda ben çıktım. Evin kapısından içeri girdigim gibi bir oh çektim bugün biraz yorucu geçmişti annem hoş geldin kızım dedi . hoş buldum annecim dedim . hızlı adımlarla merdivenlerden çıktım ve odamın kapısını açıp kendımı yatagın üstüne attım çantamıda dolanımın yanına fırlatmıştım bugün yaşadıklarımı düşündüm rüzgarın bana dedikleri aklıma geldikçe güldüm ve yanaklarım kızardı birden aklıma bugün rüzgarla gitcegim geldi . hızlıca yataktan kalktıgım gibi banyoya gittim ve yüzüme baktım aman allahım hemen pelini aramam lazımdı .

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin