Acil durum

47 0 0
                                    

"Medyadaki kıyafeti ezgi giyiyor arkadaslar ".
Hemen banyodan cıkıp pelini aradım sagılsun hemen telefonu açtı . peline bugun olan biten herseyin özetini anlatım . detaylıca anlatmadım zaman kaybı yaşamamak için zaten rüzgarında pek zamanı yoktu pelini aradıktan sonra 20 dk geçmeden hemen bizim evdeydi bir tanecik arkadasım benim için eli ayagı birbirine girmişti onun bu haline gülmek istiyordum ama malesef gülmek için bile vaktim yoktu hemen benim odama çıktık pelin dolabın kapısını açtı ve en sexy elbiseyi seçmeye çalışıyordu ben tam tersi sade sportif gitmek istiyordum bunları düşünürken pelin bir tane siyah elbiseyi çıkardı bunu hiç giymemiştim ailecek new york sehatimizde almıştım . peline şüpheli gözlerle baktım oda hadi giy dedi hemen giyindim ve odamdaki boy aynasına baktım acaba bunu rüzgar begenirmi diye düşünrken pelin oldu tamam diyip kolumdan çekiştirerek banyoya sürükledi ve göz kapaklarımın üsütne siyah far sürdü . dudagımada acık ieftali tonundaki rujumu sürüp ona yakın tonlardaki dudak parlatıcımı sürdü . makyajı bitirdikten sonra şimdi sıra saçta dedi . bu kadar idalı bir elbise ve makyaja bence sportif bir topuz yapalım diyip eline tel toka ve baglamak içinde toka aldı gerçektende istedigim sportifligi az da olsa topuzuma yansıta bilmiştim pelin hanım bu kadarına izin vermişti . son olarakta parfümlerimin hepsini koklayıp hafif ama çarpıcı bir koku seçip sıktı . ve elime mektup tarzındakı siyah deri çantamı sıkıstırdı . hadi git ne duruyorsun dedi. hemen ben odanın kapısına dogru yurudum ama unutugum bişey vardı . pelin sen bir tanesin diyip boynuna sarıldım oda sende benim için öylesi ezgi dedi . ve beni azarladı hadi gitsene artık dedi bende tamam dedim . hızlıca merdivenlerden indim ve arabamın anahtarını çantamdan çıkardım arabayı açıp bindim arabayı tam sürcekkrn rüzgara adres için msj atcaktım hemen o aklıma geldı yanımdaki koltuktan çantamı alıp telefonumu aldım ve rüzgara mesaj attım 1 dk geçmeden hemen adresi verdi . ve arabayı sürmeye basladım 40 dk sürmüştü bizim evden uzaktı aslında okulada arabayı rüzgarın verdigi adresin önünde durdutturdum . Ve arabadan çıktım etrafımı inceledim ormanlık bir yerdeydi herşeyden uzaktı biraz ürpermiştim . Kocam bir villa vardı kapısına dogru yürüdüm ve açıldı evin kapısının zillini çaldım hizmetçi kapıyı açtı . buyrun küçük hanim sizi eüzgar bey çalışama odasında bekliyor sizi oraya götürcem dedi . tebessüm ederek teşekkür ederim dedim ve yürümeye başladık ev saray gibiydi ferahtı biraz karamsar bir ev ortamı bekliyordum. ama şaşırtmıştı rüzgar uzun bir merdivenden çıktık ve hizmetçi rüzgar bey bu odada dedi ve kapıyı gösterdi yavaş adımlarla kapıya yürüdüm ve yavaşça kapı kolunu çevirdim karşı sandalyede oturan.rüzgarı gördüm kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı yavaşça ona dogru yürürüm ve o ayaga kalım bana sımsıkı sarıldı ve hoş geldin ela gözlüm dedi şaşırmıştım çünkü bana ilk defa ela gözlüm demişti . kalp atışlarım dahada hızlıda hisediyor gibiydi sanki onunda hızlanmıştı yavaşça birbirimize yaklaştık ama birden ne olduysa geri çekildi prenses hadi oturalım seni matematigi çalıştırcam dedi . ben rüzgarın gözlerinin içine bakarak haftada 5 gün size gelsem özel ders versen olırmu dedim. Oda nedemek benim için sorun yok dedi bu durum hoşuma gitmişti.

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin