Baba ve Anne şiddetle kapıyı açtıklarında telefonu yastığın arkasına saklamışım.
Baba koşarak yanıma gelmiş ve kolumdan tutarak beni yataktan aşağı atmıştı.
Düşerken bileğimi incitmiştim.
Acıyla kısık bir inleme bırakmıştım odaya.
Baba, saçımdan tutarak kafamı yerden kaldırmıştı. Anne koşarak dibimde bitmişti.A:"Ne demek oluyor bu?"
B:"Hadi açıkla kendini. Yoksa boşu boşuna ceza alacaksın."
A:"Gerçekten taktırdın mı o serumu?"
T:"İs. İstemeden old- ah!"
Baba'nın attığı tokat ile dahada yere yapıştım.
A:"Biz ne dedik sana?! Haa? Aşağılık piç seni. Zaten kimse seni sevmiyor zayıf olsa sevsinler diye uğraşıyoruz! Sen ne yapıyorsun?"
T:"SADECE SİZİN SEVMENİZ YETERDİ BANA! *Hıck*"
Bağırdığımda ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı. Bir tokat daha attığında başımı yere çarpmıştım.
A:"Senin gibi birini kim severki orospu seni!"
Baba bir hışımla kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Merdivenlerden inip tekrardan sağa saptığımızda yalvarmaya başladım.
T:"Yapma! Özür dilerim. Lütfen inmeyelim oraya. Korkarım ben orda. Lütfen. Yalvarırım. Ne olursun."
İnmemek için duvara tutunduğum da kafamdan tutup duvara yapıştırmıştı kafamı.
Kafamdan aktığını hissettiğim sıcak sıvı ile vücudum uğuşmuştu.
Bir çırpıda kapıyı açıp beni içeri fırlatmıştı.Yerde yatarken Anne yanıma gelip dizlerinin üzerine oturdu.
A:"Sen asla sevilmeyeceksin.
Bu uğursuz hayat senin kaderin olacak ve bu bodrum katına mahsur kalacaksın.
Burası senin cehennemin olacak.
Ölene kadar buraya bağlı kalacaksın biliyorsun değil mi?"Kulağıma eğildi...
A:"Sen burada kaderine mahkumsun!"
~aloneangelhannah~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıf | BxB ~ KookV
FanfictionOkul müdürü olan Bay Jeon, öğrencisi Kim'e karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştır. Ona anonim'den yazarak konuşmaya başlamışlardır. Jeon Jungkook Kim Taehyung ! Aile içi geçimsizlik ve şiddet vardır. !