Hwasa
Taehyung'un telefonundan gelen bağırışmalar ile oturduğum yerden bir hışımla kalktım.
Masanın üzerinden anahtarları aldım ve ceketimi giyip hemen dışarı çıktım.
Hızlı gidersem 10 dakikada o evdeydim ama 10 dakikada Taehyung'a bir şey yapabilirlerdi.Taehyung, ne kadar dil döksemde o evden ayrılmamış benim yanıma taşınmamıştı.
Bir çok defa dile getirmiş, onu zorlamıştım ama her defasında bir yolunu bulup konuyu kapatmıştı. Sanki onu o eve bağlı tutan bir şey vardı ve o evden çıkamıyordu.
Annem ve Babam'ın ona kötü davrandığını dinliyordum.
Ama ne kadar ileri gittiklerinde dair hiçbir şeye şahit olmamıştım.Son hızda arabayı sürmüş ve sonunda o eve varmışım.
Kapıyı yumruklarcasına çalıp bağırmaya başladım.
"AÇIN KAPIYI! LANET MORUK AÇ LAN KAPIYI!"
Bir kaç saniye sonra kapı hızlıca açılmış Babam beni görünce kapıyı kapatmaya çalışmıştı.
Ayağımı kapının arasına koyup kapatmasını engellemiştim.
"Benim sınırlarımı zorlama aç lan kapıyı!"Kapıyı sertçe ittirip Babamın kapının arkasından çıkmasını sağlamıştım.
"Nerede Taehyung?"
"Size soru sordum Taehyung nerede?"Annem aşağı kat'ın merdivenlerinden hızlıca çıkıp yanımıza geldi.
A: "A. Arkadaşları çağırdı. Oda gitti."
"Hah!
Güldürme beni.
Siz onun markete gitmesine bile izin vermiyorsunuz. Arkadaşları ile gezmesine mi izin vereceksiniz?""Aşağıda ne yapıyordun? Oraya mı sakladın benim bebeğimi?
A: "Hayır! Ne alakası var salak!"
Beni kolumdan tutup aşağı inmemi engellemeye çalıştı.
Onu ittirerek hızlıca aşağı indim.
Kapıyı kitlemişti.
Kapının yanında ki komidini karıştırarak anahtarları aradım.
Birbirine bağlı olan anahtarları teker teker denemeye başladım.
Korkuyordum.
Bebeğime bir şey olmuş olma olasılığı beni korkutuyordu.Ellerim titreye titreye son anahtarı denedim ve kapı açıldı.
Açılan kapı ile olduğum yerde donmam bir oldu.
Beklediğim manzara'nın kat ve kat kötüsü duruyordu karşımda.
Gözümden bir yaş aktı.
Yavaşca yanına yürümeye başladım."Noona..."
~aloneangelhannah~
Bundan sonraki bölüm istek üzerine biraz daha uzun olacağı için biraz daha geç gelecek. Uzun yazmakta iyi olduğumu düşünmüyorum ama deneyeceğim. Umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam. Sizi seviyorum öptüm. 😊💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıf | BxB ~ KookV
FanfictionOkul müdürü olan Bay Jeon, öğrencisi Kim'e karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştır. Ona anonim'den yazarak konuşmaya başlamışlardır. Jeon Jungkook Kim Taehyung ! Aile içi geçimsizlik ve şiddet vardır. !