FOO FİGHTERS

11 1 0
                                    

Sabah güzel güzel kahvaltımı yaparken birden ceyloş tan mesaj geldi. "Çabuk okula gel!" Aslında şaşırmadım değil. Ceyloş hiçbir zaman bana böyle acele etmemi söyleyen bir mesaj atmazdı. Daha doğrusu sadece bir kez yazmıştı. O da Seray ve çetesinin okula benim en rezil fotoğraflarımı gosterlemleriydi. Gerçekten tam bir kabustu. Ama o zaman ceyloş bana ne olduğuna dair bir mesaj yazmıştı. Amaaan ne olmuş olabilir ki. Yani en fazla ölürüz . Ben bunları düşünürken o esnada da hazırlanıyordum. Montumu da giyindikten sonra annemi öpüp evden çıktım. Hemen kulaklıklarımı taktım ve en sevdiğim grubun en sevdiğim şarkısını açtım. En sevdiğim grup Foo Fighters tı. En sevdiğim şarkıları da Walk. Gerçekten güzel bir şarkı. Tam " Learning to walk again" kısmında
bir kişiyle çarpıştım. Platin sarısı saçlarıyla hava atmaya çalışan iğrenç bir kızdı. İçimden kızın bizim Serayın çetesine olabileceği geçti ama bu kızı daha önce hiç görmemiştim.
(+= ben ×= Melda -=Bade ~= Selda)
+ Biraz dikkatli yürüyeydin iyiydi.
× Pardon?
+ Diyorum ki o bir metrelik topuklu aykkabılarınla düzgün yürümenin hakkını vereydin iyiydi.
× Allah allah sana mı sorcam nasıl yürüyeceğimi.
+ Hayır. Ama eger bana çarpacaksan bana da sormam lazım. Evet! En çok bana soracaksınız en çok bana! Ben Erol Büyükburç'um diyecek değildim herhalde.
× Ay sanki sen çok güzel yürü...
- Neler oluyor bakalım burda? Ohh bee. İşte bir diğer koruyucu meleğim Bade sahalarda sayın seyirciler!
× Arkadaşının sanırım. Ona sahip çıksan iyi olur. Ve dikkatli ol. Sana da bana yaptığı gibi saldırabilir.
- Valla ben daha önce arkadaşımın birime saldırdığını hiç görmedim şekeriiim. Kızın taklidini yapınca gerçekten komik oluyordu.
~ Meldaaa. Ya kızım neredesin iki saattir seni arıyoruuum. Aha! Kızın adı ortaya çıktı. Melda. Zaten bu ismi de hiç sevmem.
× Geliyorum Seldooş. Ayy bunlar kardes mi ne! Biri Selda bir Melda.
× Bir An önce gidelim zaten. Bu sefillerle daha fazla uğraşamayacağııım.
- Bak düzgün konuş kızım!
× Allah allah. Konusmazsam ne olur?
- Bu olur! Ve birden kızın burnuna yumruk attıktan sonra kıza bildiğiniz tekme tokat daldı! Ahh ah bunları o Seray cadısına da yapması için Neleri mi vermezdim! Aslında onu kuytu bir köşede sıkıştırıp ona dalabilir. Ama onunla okuldan başka bir yerde görüşmeyi asla yeglemeyiz. Tabii ben bunları Size anlatırken o esnada Bade Melda yi dövmeyi bırakmıştı. Allahtan kızda her hangi bir yara yoktu. Yoksa işimiz bitebilirdi. Ben bunları kendi dünyamda tartışırken birden aklıma bir eksik olduğu geldi. Eyvah! Ceyla benim acilen gelmem söylemişti! Bade in bileğinden tuttuğum gibi koşmaya başladım. Okula geldiğimizde koridorda bir topluluk oluşmuştu. Badeyle aynı anda birbirimize baktık ve hemen topluluğun olduğu yere gittik. Gördüğüm şeyle gerçekten büyük bir şok geçirmiştim. Ceyla yere serili bir şekilde yerde yatıyordu! Hemen yanına koştum. Uyandırmaya çalıştım ama sonuç yoktu. Hemen hemşire geldi ve gerekli olan önlemleri almaya başladı. Ama yine bir sonuç olmadı. Bu sefer okul hastaneyi aradı ve hemen hastaneye gittik. Okul sadece ben ve Badeye gitmemiz için izin vermişti. Gerçekten çok korkuyordum. Doktor ameliyata alacaklarını söyledi. Ameliyat bitince o kötü haberi aldık. Hayır hayır öyle oldu sanmayın. Allah korusun! Ceyloşum zehirlenmişti! Gerçekten çok üzgünüm. Artık dünyamda bile konuşacak halim yok.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANA SORMA !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin