3rész

29 0 0
                                    

Reggel Lili keltett. Lementem a konyhába ahol Lukas és Lili már a kávét itták.
Jóreggelt.Mennyi az idő? -kérdeztem
Jóreggelt-mondták egyszerre
-nincs telefonod? Nézd meg azon az időt-mondta a bátyám
-Lukas nincs telefonom mert az idióta haverod miatt nem működik-mondtam és közben ittam én is a reggeli kávémat
-Ja tényleg bocsi amúgy negyed nyolc van-mondta nevetve
-nagyon vicces vagy de én megyek készülődni
Felmentem a szobámba, fel öltöztem egy világos farmert és egy fehér spagetti pántos toppot vettem fel, a hajamat pedig felkötötem egy cofba. Mire kész lettem Lukas már elment. Mikor Lilivel be értünk a suliba oda mentünk Lukashoz.
-szia Lukas-köszöntünk egyszerre Lilivel
-sziasztok lányok-köszönt vissza
Mikor még láttam hogy ki áll mellette egyből elmentem. De valaki vissza húzott.. Persze hogy Lukas volt.
-Lukas miért húztál vissza és ő mit keres itt? -mutattam Jadenre
-Mert Jaden a haverom és ezt akartam oda adni-nyomta a kezembe a régi telefonját
-Most nem tudom hogy meg kéne-e köszönöm a telót vagy meg kéne hogy üsselek mert ez az idióta a haverod-mondtam és elkezdtünk mindannyian nevetni kivéve Jaden.
-megmondtam hogy ne beszélj így velem mert nem lesz jó vége-mondta Jaden egy kicsit idegesen
-huuu most nagyon megilyedtem. Amúgy meg még tartozol nekem egy telefonnal-szoltam neki vissza és elmentem Lilivel az óránkra. Matek volt az első óránk...
A nap többi része unalmasan telt

Másnap.
Mikor felkeltem nagyon rosszul voltam. Megmértem a lázam és 40fokos lázam volt. Szóltam Lukasnak és Lilinek hogy ma nem megyek suliba. A szüleimnek megint el kellett menniük 1honapra, ezért Lukas itthon akart maradni velem hogy nehogy legyen valami bajom de mondtam neki hogy nem kell itthon maradnia. Most reggel 10 óra van és egyedül vagyok itthon. Fekszem az ágyba és a TV-ben keresek valamit. Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valaki bejött a szobámba....

Default Title - Write Your OwnWhere stories live. Discover now