Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valaki bejött a szobámba...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Szia remélem nem ilyedtél meg-Jaden volt az
-öhm szia? -értetlenkedek mert nem értettem hogy miért van itt.
-tesód mondta hogy beteg vagy, szóval eljöttem megnézni hogy jobban vagy-e?! -Várj őt ez mióta érdekli hogy én hogy vagyok?
-Aha, hát képzeld már jobban vagyok szóval mehetsz is haza-kamuzom be mert még mindig rosszul vagyok.
-Nem megyek, itt maradok és mérd meg a lázad addig én hozzok neked teát! -öhm oké? Nem értem eddig mindig bunkó volt velem, fura hogy most ilyen gondoskodó. Meg mértem a lázám 39,7fokos volt. Jaden vissza tért a szobámba egy bögre teával.
-itt a teád. Hány fokos volt a lázad? -kérdezi és a teámat le rakja az éjjeli szekrényemre.
-már nem vagyok lázas, 36,3 fokos volt mikor megnéztem. -kamuzom be de nem sikerült...
-mondtam már hogy nem tudsz hazudni? -neveti el magát az előttem ülő fiú
-jó, 39,7fokos a lázam. -mondom el az igazat mert nem tudok tovább kamuzni
-oké idd meg a teádat és mindjárt jövök -mondja Jaden és már kint volt a szobámból. Mire vissza tért addigra elaludtam. Arra keltem fel hogy Jaden egy vizes rongyot tesz a csuklómra és a homlokomra.
-felkeltél?bocsi nem akartalak felkelteni csak így hátha lemegy a lázad-mondta Jaden és a szemembe nézett a ragyogó smaragd zöld szemeivel, amibe bele logót gesztenyebarna színű haja. Elég aranyos volt. Szerintem kezdem megkedvelni....
-semmi baj, nézünk egy filmet? -kérdezem a fiútól
-ha szeretnél akkor igen-mondja Jaden és beljebb ülök az ágyamon. A Kincs ami nincs című filmet néztük.