A Kincs ami nincs című filmet néztük
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Már a film felénél tartottuk mikor Jaden meg kérdezte tőlem hogy:
-barátok?-Először meg lepődtem aztán válaszoltam.
-talán-válaszoltam neki és a vállára döltem aztán elaludtam.
-akkor ezt egy igennek veszem-mondta Jaden és nyomott egy puszit a hajamba.
Én csak mosolyogtam és aludtam tovább a vállán. Mikorra mindketten elaludtunk, Lukas nyitott be.
Am ha valakit érdekel így aludtunk:-Emily, haza értem jobban vaa? -nem tudta befejezni mert észre vette hogy Jadennel össze bújva alszunk. -TI MI A FASZT CSINÁLTOK? -üvöltötte el magát a bátyám amire mindketten felkeltünk.
-csak aludtunk az is baj? -kérdezte Jaden egy kicsit fáradtan hisz Lukas üvöltözésére keltünk fel mindketten.
-igen baj-mondta Lukas idegesen.
-Lukas, Jaden át jött megnézni hogy jobban vagyok-e aztán meg néztünk egy filmet és elaludtunk ez mért olyan nagy baj?! -szóltam már én is bele.
-hogy miért olyan nagy baj? Azért mert te a húgom vagy ő meg a legjobb haverom és ELVILEG "utáljátok" egymást, mégis Jaden a húgom ágyában fekszel. -mondta idegesen Lukas és mire válaszoltunk volna ki ment és becsapta az ajtót.
-ezt elcsesztük-mondta Jaden és közben engem nézett.
-ez a te hibád mondtam hogy menj haza de nem hallgattál rám. Ha hallgatsz rám és elmész akkor most nem lenne ez. Szóval itt aki elcseszte az TE vagy. Válaszoltam neki idegesen pedig igaza volt ez mindkettőnk hibája de megint nem gondolkodtam csak beszéltem.
-oké,akkor ez csak miattam történt meg. -egy pár percig nem szóltunk egymáshoz. Ezt a csendet Jaden szakította meg.
-szerintem az lesz a legjobb ha én megyek nem akarom tovább rontani a levegőt szia. -köszönt el Jaden. Szomorú volt. Még sose láttam így amióta ismerem. De mérges is volt egyben. Utána akartam menni de nem tettem. Miután Jaden el ment csak a szobámba voltam és zenét hallgattam. A zene mindig megnyugtat de most nem sikerült. Nem bírtam ki sírás nélkül. Lukas haragszik rám, Jadent megbántottam, Lilinek meg el kellett mennie az unoka tesójához. A gondolkodásomat egy üzenet zavarta meg. Lukas volt az...
Dilo:fejezd be a hisztit a konyhába hallom a hangodat hogy hisztizel
Én:.....
Dilo:inkább gyere le a konyhába és egyél mert nem fogom felvinni a kajádat azért mert megint hisztizel:/
Én:nem vagyok éhes...
Dilo:ok.amugy holnap johetsz iskolába mert ha Jadennel tudtal "filmezni" akkor suliba is tudsz jönni:)
Én:de még mindig lázás vagyok
Dilo:filmezésre és Jadennel aludni nem voltál lázás?!
Ennyi volt a beszelgetésünk.. Ez azért szarul esett hisz tényleg beteg vagyok most mértem meg a Lázam 38,9fok volt de holnap megyek suliba nem akarom hogy Lukas mégjobban haragudjon rám..