1rész

45 0 0
                                    

A költözés napja. Reggel a madarak éneklő hangjára keltem... Na meg a lófaszt... Arra keltem hogy a bátyám dörömböl az ajtomon hogy engedjem be anyám épp apámmal próbált megegyezni hogy a kocsiban reggelizünk mert minnél hamarabb oda kell indulnunk és hogy a drága barátnőm az ágyamon ugrál és visitozik mert annyira izgul. Na igen nálunk így kezdődik el egy kirándulás... Csak hogy ez nem kirándulás hanem költözés... A szüleim talaltak maguknak egy jó munkahelyet és nem akartak engem és Lukast magára hagyni ezért nekünk is utaznunk kell.
-na végre felkeltél. Ma költözünk hát nem csodálatos?-sipakolt Lili és mielőtt valaki megkérdezi ő azért költözik velünk Magyarországba mert a szülei elváltak és igazából sose volt neki rendes családja és a szülei nem szeretik őt mert nem olyan okos mint a többi... Hát ez elég szomorú de ez van ezért is velünk jönn hisz már a testvérem.
-ne visíst és engedd be Lukast-mondtam neki elég fáradt hangon
-Bazdmeg már 10perce dörömbölök az ajtó mögött-mondta a nagyon kedves Lukas a bátyám
-neked is jóreggelt de mi a fasz ilyen fontos? -erdeklődtem
- csak itt hagytam a pulcsimat de amúgy öltözz mert mindenki rád vár lent-most komolyan a pulcsi miatt kellett neki szétverni az ajtót? És hol van Lili az előbb még itt ugrált és mikor ment le? Hm nem tudom biztos mikor Lukassal beszéltem de nem baj megyek készülődni mert Lukas most mondta hogy mindenki rám vár szóval sietnem kell. Fel öltöztem és gyorsan fogat mostam, megfésülködtem. Egy fekete szakadt farmert vettem fel egy fehér toppal és a hajamat pedig gyors kivasaltam.
Kész vagyok-mondtam míg a lépcsőn le siettem
Okés akkor ha mindenki és minden megvan akkor indulhatunk-mondta anyum gyors beültünk mindannyian a kocsiba apa vezetett, anya az anyós ülésen ült, mi hárman Lukas, Lili, én pedig hátul. Mikor oda értünk egy nagy ház volt előttünk. Nagyon szép volt és el se tudtam képzelni hogy ez a mi házunk. Mikor be mentünk volna Lukas le állt beszélni egy sráccal aki gondolom a szomszéd srác lehetett. Gyors felmértem a kinézetét. Barna haja a szemébe lógott zöld szeme csak úgy ragyogtak. Mintha össze öltöztünk volna, rajta is fekete farmer és egy fehér póló volt. És az a mosoly... Na jó Emily szedd össze magad nem lehetsz már az első napon szerelmes a szomszéd srácba. Mondtam ezeket magamba. De a nevemet hallottam és egyből vissza tértem. A fiúk voltak azok. Nem tudom hányszor szolitottak de remélem nem vette észre hogy őt nézem. Vagy mégis észre vette....



Default Title - Write Your OwnOù les histoires vivent. Découvrez maintenant