Váratlan találkozás

7 0 0
                                    


Gyors ütemben pakolom be a táskámba a hiányzó dolgokat. Öltözékem egy hosszított fazonú rövidnadrágból és egy világoskék ingből áll. A hajamba egy margarétát ábrázoló csatot helyeztem. Sminkem a szokásos egyszerűségében maradt egy halvány pink rúzzsal megkoronázva. Reggeli után már indulok is Bencéhez. Bencét felvéve indultunk is Danihoz.

-Bence, írj Daninak, hogy 10 perc és ott leszünk nála.- pillantok rá félszemmel a volán mögül.

-egy pillanat. -a telefonján pötyögött egy pár sort. -írtam neki.

-jó rendben.

-hol van már Dani? Mérgelődök. azt írtuk tízperc 5 percet késtünk és legalább öt perce várunk

-tudod milyen Dani. mondja, olyan tudod te stílusban.

-jól van, de, akkor is. fonom mérgesen össze a karom.

Dani újabb ötperc várakozás után végre lejött már.

-na, végre. förmedtem rá.

-hé, mi van Erzsivel? Néz kérdőn Bencére

-kicsit paprikás hangulatban van ma reggel. válaszol Bence

A kocsiút első fele csendben telt. Sikerült egy kicsit lenyugodnom. Hosszú volt a hét és gyula is nehezen engedett el minket. Ez a sok stressz, ami felgyülemlett bennem szegény Danin jött ki.

-bocsi, hogy igy rád förmedtem. Nézek rá a visszapillantóban egy pillanatra. nem neked szolt --a dolog csak sok minden volt mostanában.

-semmi baj meg értem. mosolyog meg nyugtatóan.

-egyébként mi van Kenry és Latinpapucsal? -vált témát Bence.

-este azt írtak, hogy jönnek, és hogy majd ott találkozunk. -feleli Dani.

-ja, tényleg. - esik le Bencének

-Atis jön? -kérdezem.

-azt írta beteg lett nem jön.- mondja Bence.

-értem. -nyugtázom az információt. -toljunk egy kis zenét

-rendben -jön kórusba a válasz.

Az út további része zenével és általános dolgokról való csevegéssel telt.

Délre sikerült is leérnünk Orfűre. Beálltunk a kicsit sem rövidnek tűnő sorba. A hőség lassan a tűrés határomat súrolta. Minden hol kiabálo emberek voltak akik azt hitték igy hamarabb bejutnak. Pechükre nem sikerült.

-merre vannak a srácok? -kérdezem a fiukat.

-várj, felhívom őket. -veszi elő a telefonját Bence.

-csá srácok merre vagytok? -szól a telefonba.

-aha aha. Jó kb. fél óra é mi is bejutunk. -zárja le beszélgetést

-mit mondtak?- érdeklödöm.

-bent vannak fél órája foglalnak nekünk is sátor helyet. -rakja el a telefonját közben Bence.

Kezdtünk közeledni bejárthoz. már csak párember volt elötünk.

-jó napot. -köszönök a jegy ellenőrnek.

-jegyeket ide a táskákat pedig arra az asztalra tegyék, kérem. tettük, amit mondott

-jegyek rendben.- engedtek tovább minket.

-a táskák is rendben vannak.- mondja az átvizsgáló ember.

Megkaptuk a karszalagjainkat és már bent is voltunk. Hirtelen azt se tudtuk mit csináljuk, de az én józan eszem győzőt

culturgeek bemutatja! Egy hét egy fesztiválonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora