💜 Part 4 💜

1 1 0
                                    

Bazı hayatlar vardı ! , Bazı insanlar,bazı korkaklar!. Benim hayatım hangisi ? Diye sordum . Bazı hayatlar vardı töreye kurban giderdi , bazi si da cinayətə , bazısı da hiç bir günahı olmamasına rağmen hayattan bıkmışlardir. Böyle yaşayan bir sürü insan vardı , o insanlar kaç kere almak istedi canlarını , Allah'ın verdi canı onlar almak istedi, ama onlar yapamıyordu, ama bazı acımasız, gadar insanlar o canı hiç düşünmeden alıyordu . Sırf sevdi diye alan var , kuma gitmek istemedi diye alan var , çalışacak işi yok tefeci' ye gider sırf çocuklarına bir kaç lokma yedirə bilmek için gururunu ayaklar altına alıp o acımasız adamlarının ayaklarına giden de var , peki sonra ne olur ? O parayı ödeyemediği için tek bir kurşunla öldürülür. Peki biz neden bir şey yapamıyoruz oda elimizde değil , biz bu ülkede Adalet var hukuk var , devlet var diyoruz ama yok işte o devlet , yok o adalet , Türkiye de kaç yüz bin kadın öldürüldü sayısız ca. Kaç kadın kurban edildi , kaç kadın törenden kaçti diye töre kurbanı oldu . İşte bizim hayatlarımız bu , biz böyle bir hayat yaşıyoruz , biz kardeş olmak yerine kanlı bıçak gibi nefret dağıtıyoruz, kurşun dağıtıyoruz .

2 haftadır tutsak tim bu odada , 2 hafta dir hiç bilmediğim bir yerdeydim , ateş denen adamla hiç konuşmadım gördüğüm o rüyanın üstündən sadece 4 gün geçmişti ,4 gündür boş çabalarıyla oda ya gelip konuşurdu ama ben hiç onu dinlemzdim . Sanki dünyadan soyutlanmış gibiydim . Hala o rüya ' nin bilincindeyim , yada kâbus mu demem lazım ? . İnsan babasını rüyasında gördü diye o rüyadan nefret edərmi? . Ben ettim , insan ailesinin canına kast edərmi , ben etmiştim . Bazen diyorum, keşke annem o gün orda sadəcə kəndini secseydi, sadəcə kəndini secseydi. Ama ne mümkün belki de bana ceza olsun diye yapmıştır , artık düşünemiyorum ,artık hiç birşeye mantıklı bir açıklama bulamıyorum, kendimi yıllarca avutmuşum, benim hayatım belki diğerleri gibi değildi , belki ben şiddet görmedim , töreye kurban gitmedim, ama ben bir çocuğun yasayamayacağı şeyler yaşamıştım. Siz hiç bir anne kendi hayatından vazgeçip hiç dünyaya gelmemiş bir bebeğini seçər mi ? . Benim annem seçmişti , peki o çocuk doğduktan sonra ne olucak ti diye düşünen olmadı , o çocuk kendini suçlar mi ? O çocuk bende ya benden annesinden nefret edəcəkmi?  diye sorar . Bilmiyorum artık hiç birşey bilmiyorum, kendimden o kadar nefret ediyorum ki , anlatmak imkansız diye birşey benim için .

Yine bir okul günü ve yine bir okula gitmemek için elinden gelen herşeyi yapan bir hazan vardı .
Odasının kapısı iki kere tıkla tılmıştı. Biliyordu küçük kız , gelenin kim olduğunu biliyordu, ve o yüzden uyuyor Muş gibi yapıyordu çünkü tahmin ediyordu. Eyer okula giderse bugün olucakları tahmin ediyordu , her yıl böyle olurdu o her yıl aynı acıları yaşardı , o her yıl defalarca ezilirdi, bir insanin 1 yılda yaşayacağı herşeyi küçük hazan o nalet gündə herşeyi yaşıyordu , " kızım " dedi babası . Hazan efendim demedi , diyemedi , biliyordu eyer ses çıkarırsa yine üzülen ol olucaktı.

Düşüncelerinden ayıran kapının açılıp kapanmasıydı. Karşımda yine bir adet ateş vardı . Beni bu nalet yerde 2 haftadır tutuyorlardı. Aras delirmiş mi dir acaba , beni arıyormudur, her gün bunları düşünüyordum tabi delirmemek için de başka şeyler de düşünmem gerekiyordu.  Neyse o gün ateş Sedat denen adamın üstüne culanmis ve onu yumruklamisti tabi ben de orda küçük bir çığlık koparmak la yetinmiştim . Çığlık atar atmaz adamlarına emir vermişti ," Hazan'ı odama götürüp kapıyı kitleyin, sakın canı yanmasın demişti" . Aynen canı yanmasın demişti. Hayvan bilmiyordu ki benim hərgün canımın yandığını , hərgün diri diri olduğumu , ne yazı ki kimsem olmadığı için üstüme kimse toprak atmiyordu. 2 adamı gelip beni büyük bir uğraşlar sonucu onun odasına çıkartıp kapiyida bir güzel üstüme kilitlenmişti . Bense ne zaman dan beridir akmakta olan göz yaşlarımı silmekle uğraşıyordum. Canım çok yanıyordu , bu acı nedendir bilmiyordu öyle açıyordu ki , sanki .. sanki biri diri diri yakıyordu . Yine o gün ki gibi .. babamı ... Kaybettiğim günkü gibiydi.  Geçer demişlerdi , geçmiyordu işte , hərgün daha çok açıyordu canım . Gözlerim yavaş yavaş kapandı ve ben karanlığın esiri oldum .
Aynen öyle olmuş Ogün den sonra sadece odaya gelirdi elinde bir yemek tepsisi olurdu önüme bırakıp koltuğa otururdu ve ne hikmetse beni izlerdi bu iki hafta içerisinde sadece bunları yaşamıştım. Gelip yanıma oturdu , sanırım bu gün bir değişiklik yapmak istedi canı gereksiz ,adı . " Neden beni öldürecek gibi bakıyorsun " demişti . Hala hala ne oldu acaba buna 2 haftadır aynı bakışları sergiliyordum oysaki . Deme ki bu gün bir başka bakıyormuşum.  Hazan sen mal mısın? .  Ve yine geldi Tom evet tanıştırayım iç sesim tom . Yok mal değilim tom niye ne oldu niye sordun? . Tabi siz şimdi beni deli de sanarsiniz vala Nr hikmetse bende tam emin değilim sanırım deliyim bende naparsin.  Kızım sen kaçırıldın lan ben en son seni bırakıp gittiğimde sen bu kadar malasmadin acaba seni kacdiklarinda o gereksiz Sedat kafanami vurdu ne oldu sana ? .  Tom sende övdün mü, gördünmü, anlamadım ben . Hazan delirteme beni şöyle şu karşındaki gereksiz yaratığa niye kaçırmış seni lan hiç mi aklına gelmedi sormak .  Napabilirim tom o kadar konuşacağına sorsaydin o zaman .   Tamam canım sen kal önce bir çok balkona sal beni hazan gerçekten sen mal sin ben gidiyorum lütfen gerekmedikçe çağırma beni . Hata gerektiğinde ' de çağırma beni .  Of of tamam git bee bende sana çok meraklıyım. Acaba depremi oluyor da ben sallanıyorum. " Hazan kendine gel , hazan ,hazan bana bak güzelim" . " Güzelin çıksın emi , lan sen napiyorusun , niye sallıyorsun beni " . Napabilirim tutamadım kendimi .  O isə hala karşımda mal mal bana bakıyor. " Ya siz niyə beni 2 haftadır burda tutuyorsunuz amacınız ne sizin , niye kaçırdınız beni , ne istiyorsun sen benden bırak beni gideceğim ben " diye çıkışmiştım.
Tabi oda haklı iki haftadır adama yapmadığımi bırakmadım . Ne mi yaptım ? . Tokat attım tabi o rüya gördüğüm sabahın tramvasıydı, sırf kaçmak için o nu odanın banyosuna kittleyip 3 gün orda tutmuştum tabi sonu yine husranlikla bitmişti evin etrafı bir sürü korumayla çevrili olduğu için kacamamastim tabi bende umut bitmez telefonunu bulup polisi aram istediğimde ' de telefon çekmiyordu . Ona neden telefon çekmiyor dediğimde ise  " senin olduğun odada sinyal kesici var canım " dedi ve bir güzel kahkaha atı . Aynen böyle olmuştu ha bide o 3 günün sonunda baktım işime yaramıyor çıkarttım onu ordan sonra orda olur dü falan başıma bir kalmadığı kalacaktı onunda olmasına izin vermedim evet aynen öyle olmuştu . Neyse yaklaştı yaklaştı ve onun o sözleri ile benim tüylerim diken diken olmuştu . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIRIK KALPLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin