Zawgyi
ထိုးကိုက္ေနတဲ့ေခါင္းနဲ႔အတူ မ်က္လံုးမ်ားကိုအားယူကာဖြင့္ၾကၫ့္မိေတာ့....
မရင္ႏွီးတဲ့ သစ္သားမ်က္ႏွာက်ပ္တစ္ခု.."အာ...ကၽြတ္ကၽြတ္"
အားယူကာထထိုင္လိုက္ေတာ့ ေလးပင္ကာနာက်င္ေနတဲ့ ေခါင္းေၾကာင့္မခံသာလွ
ဘာေတျြဖစ္ခဲ့လဲ အစျပန္ေဖာ္မိေတာ့....
သူကားအက္စီးရန႔္ ျဖစ္သြားခဲ့တာကလဲြလို႔ သူဘယ္ကိုဘယ္လို ေရာက္ေနသည္ကိုမမွတ္မိ....ေဘးကို စူးစမ္းစြာၾကၫ့္မိေတာ့..
ဘာေတြလဲ...
အမ်ားအားျဖင့္ သစ္သားနဲ႔ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ပစၥည္းေတြက သူနဲ႔မရင္ႏွီးစြာ....
ၿပီးေတာ့ အခု...သူအခုၾကမ္းျပင္ေပၚမွာအိပ္ေနတာလား!!!
ဘာလဲ...ျပန္ေပးဆဲြခံရတာလား ဓာျပတိုက္ခံရတာလား ဘယ္သူငါ့ကိုဒီလို ႏံုခ်ာခ်ာအခန္းထဲမွာပိတ္ထားထာလဲေတြးရင္း..ေဒါသလည္းထြက္ ဘာလုပ္ရမယ္မွန္းလဲ မသိျဖစ္ေနစဉ္ အေရ႔ွကပြင့္လာတဲ့တံခါး....
ထို႔ေနာက္အထဲကို ေခါင္းႀကီးေအာက္ဆိုက္ၿပီးဝင္လာတဲ့ ညိုးငယ္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ လံုးတံုးတံုးေကာင္ေလးတစ္ေယာက္
ထယ္ေယာင္းထူးဆန္းစြာၾကၫ့္မိသည္။
ထိုေကာင္ေလးဝတ္ထားတဲ့ပံုက ဂျိုဆွန်းေခတ္က လူေတြ ဝတ္သလိုႀကိဳးေတြနဲ႔ရႈပ္ရွပ္ခက္ေနတဲ့အဝတ္ေတြ မင္းသားေတြမင္းသမီးေတြလို ပိုးထည္ေတြေတာ့မဟုတ္ ခပ္ႏြမ္းႏြမ္းရယ္...ယင္းေကာင္ေလးကသူ႔ကိုမျမင္ေသး....
ၿပီးမွ..ေခါင္းေလး တေျဖးေျဖးေမာ့လာကာ သူ႔ကိုလဲျမင္ေရာ...."ထယ္ေယာင္းဂီး....!!!!"
မ်က္လံုးႀကီးျပဴးကာ အားၿပဲႀကီးႏွင့္ေအာ္၍ လူကိုအတင္းဖက္ကာငိုေတာ့သည္။
လူကအစတည္းကမွ နာေနပါတယ္ဆို ထိုဂ်ပုလုပ္လိုက္ေတာ့လူက ဆဲြညစ္ခံလိုက္ရသလိုျဖစ္၍ ဆိမ့္တတ္သြားေတာ့သည္။"အမေလး...ေသပါၿပီဟဲ့ နာတယ္!!မသာရဲ့"
"ထယ္ေယာင္းဂီး...မင္းကငါ့ကိုဆဲတယ္ အီဟီး...မင္းအဆင္မွေျပရဲ့လားကြာ...!!"
"ဟဲ့ဟဲ့ မငိုနဲ႔ေလ ေအာ္..."
သူ႔ေရ႔ွမွာ တင္မလိမ္ေခြေလးထိုင္၍ ရိႈက္ႀကီးငင္ငယ္ငိုေနေသာ ဟာေလးေၾကာင့္ ထယ္ေယာင္းဘာလုပ္ရမယ္မွန္းကိုမသိေတာ့...
CITEȘTI
The Mafia's Boyfriend Is The King(Complete)
Fanfiction"Kim Taehyung!!!" Jeon JungKook "ဘယ်ကောင်လဲကွ ငါ့နာမည်ကိုအပြည့်အစုံခေါ်ရဲတာ.." Kim TaeHyung By_KimMaRi °°°°°°°°°°°°°°°°°°° "Kim Taehyung!!!" Jeon JungKook "ဘယ္ေကာင္လဲကြ ငါ့န...