« 2. fejezet »

31 1 0
                                    

Közeledett Oliver szülinapja. Előtte egy nappal akartam ünnepelni ugyanis akkor nem dolgozunk, és Paulának sem lehet egy szava sem. Meghívtam magamhoz és a kedvenceit készítettem el. Palacsinta, Hal sültkrumplival, és persze a torta. Feldíszítettem az étkezőt és feltettem a gyertyákat. Már csak az ünnepelt hiányzik. Ahogy az utolsó simításokat végeztem az asztalon, betoppant az említett.

- Szasz Billy! Akkor megyünk horgászni? – Kérdezte általánosan. – Nem-nem, van számodra valami, szülinapi meglepetés, gyere be. - Összezavarodott arcot vágott, de én csak betessékeltem. – Tadám! Mit szólsz? – Azta kurva! Ez rohadt menő. Király vagy! – Megölelt a derekamnál, én meg kicsit belepirultam a zoknimba. Nem tudtam nem észrevenni, de a fenekemre tévedt a keze. Mielőtt reagálhattam volna, leült és meghívott enni. A délután kicsit játszottunk és ittunk. Kicsi sör, vodka, meg hasonlók. Már kezdtem volna összepakolni, ezért felálltam a kanapéról, de Oliver megragadta a kezemet. Ránézve láttam hogy gatyára itta magát, és alig lát kettőig. Letettem a tálcát amin a pia volt és felé fordultam. A kanapén ülve átölelte a lábam. Nem tudtam mit tegyek, ezért csak egy „minden rendben van?"-t engedtem el. - Semmi sincs rendben. Paula elakar hagyni. – Megdöbbentem a válaszára, életemben nem hallottam hogy valami gond lett volna velük, de most hogy így nézem talán gyanús is. Oliver olyan fajta ember, hogyha valami problémája van, nem osztja meg. Inkább sokáig magával hordozza, míg elfelejti. – Ezt hogy érted, történt valami? - Tudja hogy bejössz nekem. – Mivan? Bejövök Olivernek?! És ezt Paula tudta?! Vajon mennyi ideje lehet ez? Nem értem. – M-Mi? – Oliver felnézett rám és elmosolyodott. – Lehet elbasztam a házasságomat, de tudom hogy nálad van esélyem. Bill, tudom hogy szeretsz engem, nem kell faszoskodnod ezzel kapcsolatban. Mindig tudtam. Mielőtt válaszolhattam volna, lehúzott a kanapéra és eldöntött. – Szeretném elfelejteni a rosszakat egy időre és szórakozni, ha nem mondod el Paulának, akkor csinálhatunk belőle rendszert is. – Mondta, majd az ágyékomra tette a kezét. Az agyam pörgött, túl gyorsan hogy bármit kiköhögjön, ez rossz, és nem kellene, de lehet sosem lesz ilyenre még egyszer lehetőségem. Beleugorjak? Velem akarja megcsalni a párját. De úgyis vége lenne nem?

Jegyből csalva (Befejezett, Short)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora