BİLİNMEYEN

58 2 2
                                    

"Hadisene kızım ya ... Güneş tepeye ulaştı neredeyse. Öğlen olmadan, plaj kalabalıklaşmadan gidelim bir an önce! "

Yaklaşık yarım saat Ilgını uyandırmaya çalışmak ve ardından iki saat de hazırlanmasını beklemek beni yeterince germişti.Güya Bodrum'a güzel vakit geçirmek için gelmiştik.Bunun için hanımefendinin biraz daha çaba sarf etmesi gerekiyordu.

"Tamam ablişkooom kızma geldim işte!"

"E hadi çıkalım o zaman."

"Önce meydanda kahvaltı edeceğiz değil mi?"

"Evet canım bir şeyler yiyip geçeriz hemen plaja."

Ben Defne . Bu yaz liseyi bitirdim ve Koç Tıp'ı burslu kazandım. Ailem de stres atmamız için kardeşimle beni Bodrum'a yolladı.Burada çok şirin iki katlı müstakil bir evimiz var.Genelde her yaz ailecek geliriz ama bu sefer biz onlardan ayrı geldik.Ne de olsa on dokuzum artık değil mi .Evet bir sene geç başlamıştım okula.Neyse şimdiye dönelim . Bugün Ilgın'la plaja gidip güneşlenelim ardında bodrumu biraz daha keşfedelim dedik .Akşama da arkadaşlarımızla buluşup bara gidecektik.Kahvaltımızı ettikten sonra hemen restoranın önündeki plaja gittik.Eşyalarımızı şezlonga koyup kendimizi Bodrum'un serin sularına bıraktık.Anında gevşediğimi hissettim sanki son dört senenin yorgunluğu bir anda yok oldu gitti.

"Var mısın yarışa, kıyıya ilk varan kazanır." dedi Ilgın.Sıpa seni , biliyorsun tabi baştan kazanacağını değil mi ? Kendisi milli yüzme takımındadır da arkadaşın.

"Hadi bakalım görelim !" deyip başladım kulaç atmaya.Tüh ya! Kıl payı kaçırdım kazanmayı . O biraz daha yüzerken ben de güneşlenmek için çıktım.

"Abla, abla uyan hadi. Hadi ya sıkıldım ,gidelim." sesleriyle kendime geldim. Uyuya mı kalmıştım ben . Toplandık ve yavaş yavaş yürüyerek Bodrum yokuşlarından çıktık.Ne kadar güzeldi o evlerin yapısı, beyazlığı, mavi pervazları.En çok da begonvillerine aşığım Bodrum'un. Beni alır başka hayallere sürükler.


..........................................................................


İki saat dolaştıktan sonra eve varabildik sonunda . Duşlarımızı alıp bir şeyler atıştırdıktan sonra kapı çaldı.Hemen koştum kapıya .

"Hiiiiiiii!!!Çağdaş hoş geldin! Nasıl da özledim."

"Hadi ordan hayırsız.Kaç haftadır ses seda yok senden.Ilgın demese geldiğinizi bile bilmeyeceğim."

"Aman bilmez misin beni.Sınavlarla uğraşıyodum işte.Tercihler falan.En ykaın arkadaşımı es geçecek değilim tabii ki .Söz affettireceğim kendimi .Bu akşam içkiler benden."

"Vohoo! Affettim o zaman.Bu arada kapıda kaldım biliyorsun dimi?"

"Ay akıl mı bıraktın deli, geç içeri." dememle içerden bir çığlık sesi kopması uzun sürmedi.Klasik Ilgın ve Çağdaş'a olan düşkünlüğü.Arkadaşım diye söylemiyorum yakışıklıdır.Kumral saç,yeşil gözler ve yapılı bir vücut.Bir kız başka ne ister !

Biz konuşmaya dalmışken telefonum çaldı.Ben de geç kaldı diye düşünüyordum.

"Efendim Günce , evet evet şimdi geldi.Oturuyorduk öyle.Tamam geliyoruz biz de.Moonlight 'da değil mi? Tamam canım öptüm."

"Gidiyor muyuz abla ?"dedi Ilgın.

"Evet,hadi Çağdaş!"

...............................................................

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin